Die eerste single was voor mij juist reden om de cd toch maar weer te bestellen zonder eerst te luisteren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:49 schreef Zocalo het volgende:
Zo enthousiast over de nieuwe Subways? Wist niet of ik hem een kans moest geven... misschien toch maar doen.
Nog niet naar hem geluisterd maar lees zijn naam wel voortdurend hier. Is het een mooie "instapplaat", zoals dat zo mooi heet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:15 schreef Darkestrah het volgende:
Godverdomme, die nieuwe van Spinvis vind ik wel mooi hoor.
Volgens mij loopt dit topic nooit zo hard (misschien nu wel heeel langzaam) maar is het vooral het officiele jaarlijstjes topic wat altijd heel hard looptquote:Op woensdag 16 november 2011 18:54 schreef kciR het volgende:
Ging dit topic in voorgaande jaren niet veel harder? Toen waren we volgens mij al aan onze 2e bezig rond deze tijd..
Ik zag dat mijn laatste lijstje ook al weer uit augustus komt, dus weer een update met alleen mijn toevoegingen. Verder zijn er wat gestegen en gedaald, maar dit allemaal niet heel noemenswaardig
De beste platen:
Spinvis - Tot Ziens, Justine Keller
Wild Beasts - Smother
Florence + The Machine - Ceremonials
Betere platen:
Girls - Father, Son, Holy Ghost
Other Lives - Tamer Animals
Wolf Gang - Suego Faults
Gotye - Making Mirrors
Goede platen:
Coldplay - Mylo Xyloto
My Brightest Diamond - All Things Will Unwind
Amatorski - TBC
Best aardig:
Danger Mouse & Daniele Lippi - Rome
The Decemberists - The King Is Dead
Daar heb je wel gelijk in, vooral dat laatste, volgend jaar maar weer gewoon iets van 'Jaarlijstje... 'quote:Op woensdag 16 november 2011 19:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dit topic nooit zo hard (misschien nu wel heeel langzaam) maar is het vooral het officiele jaarlijstjes topic wat altijd heel hard looptIs wss ook bijna tijd daarvoor...
En de topic-titel is ook niet zo heel duidelijk. Als ie niet helemaal meer boven in je AT staat kan je hem nauwelijks vinden (ik tenminste niet...)
Ik heb hem in mijn lijst staanquote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef DO2 het volgende:
Opmerkelijk dat The Weeknd hier nauwelijks genoemd wordt.
Is voor mij misschien wel de grootste verrassing van dit jaar. In positieve zin.
Ik zal het eens luisteren, heb ik nog niet gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef DO2 het volgende:
Opmerkelijk dat The Weeknd hier nauwelijks genoemd wordt.
Is voor mij misschien wel de grootste verrassing van dit jaar. In positieve zin.
Wat een sluwe cliffhangerquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:48 schreef Veldinspecteur het volgende:
Over de top 10 dub ik nog, maar zal ik spoedig om mijn site neerzetten
Hier hoef je nog niet perse lijstjes op volgorde te posten, dat komt dus voornamelijk in het topic wat Pfaf eens deze maand gaat openenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Top 10, 25 en 50? Of kan Top 30 ook?
Daar doelde ik ook op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hier hoef je nog niet perse lijstjes op volgorde te posten, dat komt dus voornamelijk in het topic wat Pfaf eens deze maand gaat openen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |