SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja geen idee, zal ook liggen aan wat je zelf qua geluid wil. Zoveel combinaties.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das waar.....
Ik vond de Denon/Dynaudio combo echt geslaagd...
Kwam JoeBravo van de week vertellen dat hij bij een ander Hobo filiaal de Marantz werd aangeprezen.... dus binnenkort maar eens Marantz met dezelfde speakers beluisteren....
Het geluid van de Denon/Dynaudio combinatie is precies wat ik zoek eigenlijk....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja geen idee, zal ook liggen aan wat je zelf qua geluid wil. Zoveel combinaties.
Marantz is ook goed inderdaad.
Maargoed zo maar eens een eind aan breien. Morgen bijtijds eruit, hopen dat supermarkt mevrouw er weer is
Yup, zeker. Dat het in de winkel klinkt wil niet zeggen dat het bij jou ook klinktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het geluid van de Denon/Dynaudio combinatie is precies wat ik zoek eigenlijk....
Knalhard is het nog steeds loepzuiver, maar ook heel zacht hoor je elk detail van de muziek...
Maar Marantz schijnt dus weer iets warmer te klinken, dus dat wil ik zeker wel even proberen....
En dan nog uitgebreid thuis testen, want ja, het moet ook in mijn woonkamer goed klinken
En nuquote:
Pijpen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, zeker. Dat het in de winkel klinkt wil niet zeggen dat het bij jou ook klinkt
[..]
En nu
Behalve met mooie hoornspeakers, daar zou de invloed van de ruimte wel eens akelig klein kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, zeker. Dat het in de winkel klinkt wil niet zeggen dat het bij jou ook klinkt
Ach, ik heb nu ook een Denon set staan.... dus ga er van uit dat het wel goed komt uiteindelijk.... Die B&W's doen het ook wel goed, maar die missen echt zoveel middentoonquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
En nu
Wat bedoel je met dat ze de bass opslokken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu ook een Denon set staan.... dus ga er van uit dat het wel goed komt uiteindelijk.... Die B&W's doen het ook wel goed, maar die missen echt zoveel middentoonEn ze slokken de bass op....
Dus die gaan binnenkort maar op marktplaats ofzo....
Ik ben morgen vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij![]()
Als je nu weggaat ben je er zo morgenavond welik ben morgen niet vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kenmerk van dat type speaker.... komt er gewoon niet lekker uit....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat ze de bass opslokken?
Hoe bedoel je type? 603 S1 of basreflex? Maar wat slokt ie dan op? Hoe klinkt dat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kenmerk van dat type speaker.... komt er gewoon niet lekker uit....
Pioneer heb ik nu staan maar is alweer een oudje, 915K serie. Wil eigenlijk naar de nieuwe pro serie ervan ben alleen bang dat ze niet zo goed uitkomen mocht ik ooit die 803 kopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu ook een Denon set staan.... dus ga er van uit dat het wel goed komt uiteindelijk.... Die B&W's doen het ook wel goed, maar die missen echt zoveel middentoonEn ze slokken de bass op....
Dus die gaan binnenkort maar op marktplaats ofzo....
quote:
ander keertje dan maar?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pioneer heb ik nu staan maar is alweer een oudje, 915K serie. Wil eigenlijk naar de nieuwe pro serie ervan ben alleen bang dat ze niet zo goed uitkomen mocht ik ooit die 803 kopen.
Vind ik zelf wel meevallen, maar zijn ook wel bookshelve speakers he, dus bass is sowieso minder.
[..]
![]()
You even need to askquote:
Sowieso van de 603 serie... had begrepen van die medewerker bij Hobo dat ze dat er nooit uit hebben gehaald....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe bedoel je type? 603 S1 of basreflex? Maar wat slokt ie dan op? Hoe klinkt dat dan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
You even need to askNou dan ga ik daar maar over dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
Hee!
Dat ik dat zei wil niet zeggen dat je me meteen in een of andere perverte droom mag verwikkelen
Bedoel je gewoon dat 'ie ervoor zorgt dat er veel blindstroom gaat lopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso van de 603 serie... had begrepen van die medewerker bij Hobo dat ze dat er nooit uit hebben gehaald....
Heb je echt een versterker voor nodig die dat type speakers kan aansturen....
Maar goed, grootste probleem vind ik gewoon het gebrek aan middentonen....
Neuh... volgens diverse experts is het gewoon een kenmerk van die 603 S1 speakers..... zal mede te maken met die bass reflex....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon dat 'ie ervoor zorgt dat er veel blindstroom gaat lopen?
ik bijt piemels er niet af ofzo hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het mag wel, maar alleen als ik verder heel blijf
Ik hoor het al.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh... volgens diverse experts is het gewoon een kenmerk van die 603 S1 speakers..... zal mede te maken met die bass reflex....
Mja, ik heb de bass en de middentonen altijd al enigzins storend gevonden... Dit werd helemaal versterkt toen ik er een Tannoy setje aan hing.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al.
Wat voor cd-speler wilde je kopen?
Daar had ik het ook niet overquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bijt piemels er niet af ofzo hoor
ik ben heel lief voor piemelsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over
Weet ook niet wat je natuurlijk allemaal van plan bent he
Sja, hoorns hè!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik heb de bass en de middentonen altijd al enigzins storend gevonden... Dit werd helemaal versterkt toen ik er een Tannoy setje aan hing.....
Toen had ik echt zoiets van; deze speakers moeten weg....
CD-speler zal ook Denon worden, (als ik voor de Denon versterker ga) mocht het een Marantz worden, dan zal ik ook liever een Marantz cd-speler er bij kopen...
Alhoewel ik ook wel een SACD speler zou willen....
Ja, Sony, daar heb ik gewoon nog steeds dat My First Sony idee bij..... dus dat zal ik niet zo snel kopen....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, hoorns hè!
Mja, ik snap dat ook wel. Bij mijn Arcam wil ik 't ook hetzelfde houden, werkt ook fijn met afstandbedieningen.
Maar ik vind de Sony cd-spelers erg mooi hoor. Fatsoenlijke dingen.
Kut stomme vrouwen, elke keer weerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
There is only one way to find out
Geen idee wat het zijn.. maar niet goed bij hun hoofd zijn ze in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:58 schreef S95Sedan het volgende:
Vegan zijn toch van die boomknuffellaars?
Dat zijn wel meer bewegingenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee wat het zijn.. maar niet goed bij hun hoofd zijn ze in ieder geval
Ik heb geen idee.... maar alles met vegan/vegetarisch enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn wel meer bewegingen
Denk je weet het wel aangezien je het postte
Brr, inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.... maar alles met vegan/vegetarisch enzobrrrrrrr
Even gewiki'd.... vegans zijn mensen die vlees/vis mijden, maar ook dieren als status danwel kledij en dergelijk uitbannen.....
Nouk!quote:
. Nog 1 dag de bank onveilig maken en dan weekend!!!quote:
onveilig. Wanneer naai jij eruit naar t buitenland met miljoenen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Nog 1 dag de bank onveilig maken en dan weekend!!!
Yeah! Weer zuipen en achter de vrouwen aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Nog 1 dag de bank onveilig maken en dan weekend!!!
Naja over 29 dagen ben ik in Delhi, dus kan ik Sanjay ff om tips vragen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onveilig. Wanneer naai jij eruit naar t buitenland met miljoenen?
Eerste sla ik over, laatste doe ik dubbel.... Weekend!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Yeah! Weer zuipen en achter de vrouwen aan.
Miss B.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:03 schreef missbehavin het volgende:
GoedemorgenOf ik hem even wilde helpen met zijn situps... begint zoonlief nu ook al met dat gesport?
Ja kut is datquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:03 schreef Kluts het volgende:
Leuk, uitslapen op je vrije dag. Tot half 8.
En hoi.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Miss B.
Of moet ik je personal trainer gaan noemen nu?
succes daarmee, ik moet vanavond kinderen naar vaders brengen en zondag ophalen. Verder niets gepland.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Yeah! Weer zuipen en achter de vrouwen aan.
Die van mij wordt opgehaaldquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
succes daarmee, ik moet vanavond kinderen naar vaders brengen en zondag ophalen. Verder niets gepland.
dat doet ex niet, teveel moeite. Dus ziet hij ze minder dan de afspraak was...quote:
Toch mooi om hier altijd de succesverhalen te lezen over kinderen krijgen...quote:
Vanavond karten, morgen stappen en zondag BBQ'en.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
succes daarmee, ik moet vanavond kinderen naar vaders brengen en zondag ophalen. Verder niets gepland.
Cue!quote:
Ieuw, sporten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:03 schreef missbehavin het volgende:
GoedemorgenOf ik hem even wilde helpen met zijn situps... begint zoonlief nu ook al met dat gesport?
dat was meer n succesverhaal over relaties.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch mooi om hier altijd de succesverhalen te lezen over kinderen krijgen...
Zorg dat ze je aandacht geeft! Swaffel haar! Aandacht gegarandeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
Er zit weer een geil wijf naast me. De ochtend heb ik altijd mazzel. Ik krijg geen aandacht trws... Hoer
Tja, wat doe je eraan he..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch mooi om hier altijd de succesverhalen te lezen over kinderen krijgen...
Ik heb zoveel gedanst op awake vorige week dat ik genoeg heb gesport voor de rest van de maand.quote:
Ja hij heeft het niet van zijn moederquote:
Dat dansen op Techno ken ik, kost nauwelijks energie. Skanken, dat kost energie!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gedanst op awake vorige week dat ik genoeg heb gesport voor de rest van de maand.
Niet met losers kinderen krijgen...quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet dat wat je er aan doet legaal zijn?
Jij hebt me niet gezien bij Pet Duo geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat dansen op Techno ken ik, kost nauwelijks energie. Skanken, dat kost energie!
Ben bang dat ik dan niet meer op t werk komquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zorg dat ze je aandacht geeft! Swaffel haar! Aandacht gegarandeerd.
Ja preciesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt me niet gezien bij Pet Duo geloof ik.
Neen, maar niks kost meer energie dan skankenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt me niet gezien bij Pet Duo geloof ik.
Jij weet heul niet hoe ik dans. Geloof me, ik verbrand die energie wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen, maar niks kost meer energie dan skanken
Daar hebben we er nog wel een van liggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:21 schreef Kluts het volgende:
Mailtje van een collega. Of ik een laptop en een hup voor haar wil reserveren.
Ja, in Emmen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar hebben we er nog wel een van liggen
stilstaand rennen en springen, wild met je armen zwaaiend, alles op het ritme van de muziek, die van 160 tot over de 200 bpm gaat, geloof me nou gewoon. Maar goed, wil best geloven dat je flink wat kilo joule er door hebt geknaldquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe ik dans. Geloof me, ik verbrand die energie wel.
Bijkomen van een helse werkweek.quote:
Ja was het zo erg?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bijkomen van een helse werkweek.
En u? Jij nog spannende plannen in je kinderloze weekend?
Oke dan babs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
stilstaand rennen en springen, wild met je armen zwaaiend, alles op het ritme van de muziek, die van 160 tot over de 200 bpm gaat, geloof me nou gewoon. Maar goed, wil best geloven dat je flink wat kilo joule er door hebt geknald
Ja, niet zozeer omdat ik brak was ofzo, maar ik had deze week wel een "godverdomme zeg, vind ik dit nog wel leuk en ik wil eigenlijk verhuizen naar een warm land, miljonair zijn en nooit meer werken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja was het zo erg?![]()
Neezal je altijd zien he...
Ja dat denkt iedereen wel eens he..:Dquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, niet zozeer omdat ik brak was ofzo, maar ik had deze week wel een "godverdomme zeg, vind ik dit nog wel leuk en ik wil eigenlijk verhuizen naar een warm land, miljonair zijn en nooit meer werken." vibe.
Als je je de tyfus verveelt ben je altijd welkom dame.
Wat offer jij je onbaatzuchtig op om mijn verveling te bestrijden. Heldquote:
Die zegt ongetwijfeld hetzelfde als ik, dat je welkom bent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat denkt iedereen wel eens he..:D
Hehe beetman ziet me aankomen..:')
Heb je niet nog ergens een pakje van mij verstopt?quote:
Jaquote:
Nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je niet nog ergens een pakje van mij verstopt?
Helemaal leuk als ze nerrrrrgens anders over kunnen praten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:43 schreef Samzz het volgende:
Altijd leuk, op de vroege ochtend kinderverhaaltjes aanhoren
Ik ben te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat offer jij je onbaatzuchtig op om mijn verveling te bestrijden. Held
Gewoon niet aankleden, zet een nieuwe trend!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee.Nu moet ik me helemaal gaan aankleden om naar de AH te gaan.
Mehquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal leuk als ze nerrrrrgens anders over kunnen praten.
Lijkt je dat echt verstandig Q.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet aankleden, zet een nieuwe trend!
Ik heb toch maar een broek en een shirt aangedaan. Nu nog schoenen en een borstel door mijn haar halen en ik ben klaar voor de ah.quote:
Oh, dat is zo kut, op je vrije, lekker nog lang niet aankleden/klaarmaken om naar buiten te gaan -dag er achter komen dat je peuken op zijnquote:
Het is in ieder geval netjes dat je niet anderen in de wegloopt danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:53 schreef Samzz het volgende:
Ik heb weer een 'Ik loop mezelf vandaag ggigantisch in de weg'dag
Jij begrijpt me tenminste.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat is zo kut, op je vrije, lekker nog lang niet aankleden/klaarmaken om naar buiten te gaan -dag er achter komen dat je peuken op zijn
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is in ieder geval netjes dat je niet anderen in de wegloopt dan.
Zo enorm goed! Ik laat wel eens bewust sigaretten achter thuis, zodat ik ze niet tijdens het stappen allemaal kan opmaken.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:05 schreef rival het volgende:
Overdrachtsbelasting naar 2 procent Den Haag - De overdrachtsbelasting wordt een jaar lang 2 procent. Nu is die heffing bij de aanschaf van een woning nog 6 procent. Ingewijden hebben dat donderdag gemeld. Zo moet de woningmarkt uit het slop getrokken worden.
Vrijdag zal het kabinet definitief beslissen over de maatregel die meteen ingaat en met terugwerkende kracht geldt tot afgelopen week.
Wie vandaag een huis koopt betaalt nog 6 procent van de aanschafprijs, vanaf morgen zou dat dan 2 procent zijn.
En dat zeg je nu! Ik ben net terug.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Er liggen nog 2-3 overheerlijke Kents ergens op de bank Kluts.
SMSje ook gemist dan zeker?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat zeg je nu! Ik ben net terug.
En ook al zag ik er verragd en onopgemaakt uit, ik kreeg nog een compliment over mijn jasje.
Welk smsje?quote:
Sigaar uit eigen doos. Die verlaging wordt met je hypotheek gewoon weer verdisconteerd door de bank. Het doet ook niets voor de woningmarkt, die grondig hervormd moet worden. Misschien kan de rente weer omhoog, hypotheekverstrekkers ook weer blijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Ja, woohoo, 2 jaar de belasting van 6% naar 2% en dan weer terug. Even de woningmarkt 2 jaar niet in elkaar laten donderen. En dan, ten tijde van een nieuw kabinet (somebody elses problem), lazert de boel weer in
Ach, kan ik makkelijker mijn keet verkopen.
Ik ga hierna lekker huren. Heerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Sigaar uit eigen doos. Die verlaging wordt met je hypotheek gewoon weer verdisconteerd door de bank. Het doet ook niets voor de woningmarkt, die grondig hervormd moet worden. Misschien kan de rente weer omhoog, hypotheekverstrekkers ook weer blij
ik zit er een klein maandje naast juistquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn tante heeft net mazzel wat de overdrachtsbelasting betreft. Zou eigenlijk op 20 juni de overdracht van het huis van mijn oma hebben, maar dat is uitgesteld vanwege verschillende redenen.
ik heb een koophuis, droom ook weleens over een huurhuis.quote:
Ja, dat is nogal... kut.quote:
Las ik nou dat je gaat verhuizen dit weekend? Ga je samenwonen nu?quote:
Dat laatste, dat lijkt me niet eens een vraag eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
Hmm, een iPad of een ticket naar San Francisco?
Ik geef dat voorstel wel een aardige slagingskans.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Waar ik ook wel om moest grinniken, is het feit dat de EU de EU belastingen wil verhogen
dat 2e.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
Och, ik denk dat huren steeds meer voordelen heeft ten opzichte van kopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
en dan 30 jaar huur betalen en eindigen met niks
Pre-verhuizenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal... kut.
[..]
Las ik nou dat je gaat verhuizen dit weekend? Ga je samenwonen nu?
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik geef dat voorstel wel een aardige slagingskans.
De vraag is of je met je koophuis wel ergens mee eindigt. Die HRA gaat er een keer af, huizenprijzen gaan dalen. Misschien mag je blij zijn als je over 30 jaar je aankoopprijs haalt. Daar heb je dan overigens wel het dubbele voor betaald.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom kiezen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
Tweedequote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
als ik kijk naar mijn maandbedrag nu (incl aflossing) en wat ik hier zou moeten betalen voor huur dan kies ik voor kopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik denk dat huren steeds meer voordelen heeft ten opzichte van kopen.
True. Maar de ellende van het onderhouden van een eigen huis en zulks kan ook een nadeel zijn. Het heeft allebei zijn voor en nadelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
als ik kijk naar mijn maandbedrag nu (incl aflossing) en wat ik hier zou moeten betalen voor huur dan kies ik voor kopen
In tegenstelling tot kopen? En dan heb je na 30 jaar wat? Een afbetaald huis? De meeste niet. Zekerheid dat je huis dan meer waard is dan je hypotheek? Niet meer zeker tegenwoordig. In totaal minder kosten, dat waarschijnlijk wel, maar reken verbouwingen en onderhoud mee, het is niet eens heel veel goedkoper meer dan huren. Daarvoor in ruil heb je de wel de vrijheid om te verhuizen wanneer je wil. Op dit moment voor mij redelijk belangrijk. En als er iets stuk is, bel je iemandquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat. Het hele idee dat je met een koophuis iets opbouwt gaat alleen op als je alles aflost en als de prijzen niet te veel dalen. Bij huur heb je veel meer vrijheid en geen gezeik als je je huis onder de waarde moet verkopen. De vriend van mn zus zit nu in de schuldsanering omdat hij zn huis met een enorm verlies moest verkopen. Als ik had kunnen huren had ik dat gedaan maar ja, in Utrecht is dat aardig onmogelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De vraag is of je met je koophuis wel ergens mee eindigt. Die HRA gaat er een keer af, huizenprijzen gaan dalen. Misschien mag je blij zijn als je over 30 jaar je aankoopprijs haalt. Daar heb je dan overigens wel het dubbele voor betaald.
jeetje wat een negatieve kijk op de zakenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
De vraag is of je met je koophuis wel ergens mee eindigt. Die HRA gaat er een keer af, huizenprijzen gaan dalen. Misschien mag je blij zijn als je over 30 jaar je aankoopprijs haalt. Daar heb je dan overigens wel het dubbele voor betaald.
Het is inderdaad een scheve en lastige vergelijking. Met huren gooi je natuurlijk geld sowieso weg, bij kopen heb je nog kans dat je investering zich uitbetaald.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar de ellende van het onderhouden van een eigen huis en zulks kan ook een nadeel zijn. Het heeft allebei zijn voor en nadelen.
Mensen passen zich heel slecht aan aan veranderingen, ze gaan het nog moeilijk krijgen allemaal. Het feest is voorbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar de tijd dat je na die 30 jaar een ton of meer in je pocket kunt schuiven is voorbij, en zal, denk ik, ook niet meer terug komen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
Dat laatste, dat lijkt me niet eens een vraag eigenlijk.
Dat wordt 'm ook, denk ik.quote:
In 1 maand allebei gaat niet lukken, verdeeld over 2 maanden zou wel kunnen.quote:
Sounds good! Je gaat richting haar huis dus? Waarom daarvoor gekozen? (Ik ben ook bezig met poging 3 :$)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Pre-verhuizenEen groot gedeelte van de spullen eruit zodat het ruimer lijkt en beter verkoopbaar is. Als ik eenmaal echt ga verhuizen, ga ik samenwonen ja (poging 3
)
Nee. Realistisch. Al die babyboomers die dood gaan over een aantal jaren levert een enorme hoeveelheid lege huizen op, het aanbod wordt groter dan de vraag, gevolg dalende prijzen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
jeetje wat een negatieve kijk op de zaken
Mijn pa heeft in de 80's zijn huis na een scheiding moeten verkopen toen de markt net ingestort was. Hij heeft 10 jaar lang ook 's avonds gewerkt om die 80.000 gulden (ongeveer) die hij daardoor aan schuld had af te betalen. Een koophuis is idd fijn als alles goed gaat, maar het kan zeker een hoop ellende veroorzaken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Het hele idee dat je met een koophuis iets opbouwt gaat alleen op als je alles aflost en als de prijzen niet te veel dalen. Bij huur heb je veel meer vrijheid en geen gezeik als je je huis onder de waarde moet verkopen. De vriend van mn zus zit nu in de schuldsanering omdat hij zn huis met een enorm verlies moest verkopen. Als ik had kunnen huren had ik dat gedaan maar ja, in Utrecht is dat aardig onmogelijk.
Een iPad is natuurlijk onontbeerlijk om de reis naar SF door te komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
Ik luister er nu naar en hoewel duits, snap ik wel wat je bedoelt denk ik.quote:
Waarom had ik ook alweer een huis gekocht?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Realistisch. Al die babyboomers die dood gaan over een aantal jaren levert een enorme hoeveelheid lege huizen op, het aanbod wordt groter dan de vraag, gevolg dalende prijzen.
Economie voor dummies.
Zij woont (nog?) bij haar ouders. Heel veel gereisd en door de week elders gewoond. Dus we gaan samen ergens anders heenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Sounds good! Je gaat richting haar huis dus? Waarom daarvoor gekozen? (Ik ben ook bezig met poging 3 :$)
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waarom had ik ook alweer een huis gekocht?
ach het is wel een heel fijn huisje
P.S. Overigens woont de gemiddelde oudere babyboomer zeer ruim tot het bejaardentehuis. Het zijn dus ook met name grote woningen die vrijvallen. Ooit gekocht voor een habbekratsje en nu tonnen 'waard'
Dat inderdaad. Een huis van 100m2 hier, waar ik nu in woon, kost 700 maandbedrag koop. Hetzelfde huis huur kost 1000.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:25 schreef rival het volgende:
als ik kijk naar mijn maandbedrag nu (incl aflossing) en wat ik hier zou moeten betalen voor huur dan kies ik voor kopen
Das overdreven, maar het is tegenwoordige het enige dat ik meeneem op reis, 1 kilo en meer heb je eigenlijk niet nodigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Een iPad is natuurlijk onontbeerlijk om de reis naar SF door te komen.
Ik zou mijn appartement in de vrije sector kunnen huren voor minimaal 1000 excl. Ik betaal nu zo'n 400 aan hypotheek en dan los ik er ook nog eens bij af voor dat bedrag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Een huis van 100m2 hier, waar ik nu in woon, kost 700 maandbedrag koop. Hetzelfde huis huur kost 1000.
En wat denk je precies over te houden? Hoe denk je dat je die 1/3de financiert? Ongeveer met een factor x2.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef rival het volgende:
ik los iets meer als 2/3e af dus ik zou wel iets over moeten houden
Oké, klinkt goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
Zij woont (nog?) bij haar ouders. Heel veel gereisd en door de week elders gewoond. Dus we gaan samen ergens anders heen![]()
In mijn huis (39m2) kan alleen als je allebei WoW speelt (weet ik uit ervaring), en dat spelen we allebei niet (meer). Dus tsja, dan maar ander huis. Dan wel huren, want zij is nog niet klaar met reizen. En kan zo gebeuren dat ze een jaar naar Oeganda (noem maar wat) gaat, kan ik makkelijker ergens anders gaan huren.
Het zal lang niet voor iedereen gelden, maar als die vorige generatie de maden ligt te voeren, komt al dat geld wel weer bij de volgende generatie terecht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
Eigenlijk hebben die generaties voor ons het maar mooi makkelijk gehad en zitten wij eigenlijk met de gebakken peren straks.
Denk idd dat het op vakantie superhandig is ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das overdreven, maar het is tegenwoordige het enige dat ik meeneem op reis, 1 kilo en meer heb je eigenlijk niet nodig.
zal elke generatie dat niet zeggen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
Eigenlijk hebben die generaties voor ons het maar mooi makkelijk gehad en zitten wij eigenlijk met de gebakken peren straks.
Dat sowieso. Lekker al het gas uit Slochteren pompen en de opbrengsten weggooien ipv te investeren in een duurzame toekomst.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
Iemand moet de centjes verdienenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, klinkt goed![]()
Jij gaat niet mee reizen?
Yes. En die generatie is ook nog bezig zich zover mogelijk in te dekken. Zie pensioenakkoord bijvoorbeeld. De rekening is voor de (veel kleinere) generatie van nu.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
De babyboomers hebben het wel HEEL bont gemaakt hoor. Egoistisch en asociaal. En ons maar opzadelen met lege pensioenpotten, gasvelden en bankrekeningen.quote:
Het lijkt me wel relaxed, maar inderdaad niet noodzakelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Das overdreven, maar het is tegenwoordige het enige dat ik meeneem op reis, 1 kilo en meer heb je eigenlijk niet nodig.
Als ik al zie hoeveel ik op vakantie met mn iPhone doe... heb er hele reisverslagen op geschreven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk idd dat het op vakantie superhandig is ja.
Als je goed spaart.. 'blablabla'quote:
Denk je echt? Ik heb van die vergrijzingsproblematiek niet heel veel kaas geweten, krijg juist de indruk dat ik nu vooral werk zodat mijn ouders nog met pensioen kunnen bijvoorbeeld en wij dat straks pas heel veel later kunnen. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zal lang niet voor iedereen gelden, maar als die vorige generatie de maden ligt te voeren, komt al dat geld wel weer bij de volgende generatie terecht.
Mwah dat laatste. Kijk alleen nu even naar mijzelf (en broeder), maar hoewel mijn ouders nu met pensioen zijn en flink aan het uitgeven zijn geslagen, blijft er echt nog wel wat over. Het liefst wacht ik er nog wel een jaar of 30 op, dat dan wel weerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De babyboomers hebben het wel HEEL bont gemaakt hoor. Egoistisch en asociaal. En ons maar opzadelen met lege pensioenpotten, gasvelden en bankrekeningen.
Dat is wel een idee! Alleen als die 13e maand komt, ben ik hopelijk allang 3 weken in Amerika geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:35 schreef Q. het volgende:
Als ik al zie hoeveel ik op vakantie met mn iPhone doe... heb er hele reisverslagen op geschreven.Toch maar eens aan de iPad ooit.
Van mn 13e maand maar.
Dat pensioenakkoord is dan ook ronduit lachwekkend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De babyboomers hebben het wel HEEL bont gemaakt hoor. Egoistisch en asociaal. En ons maar opzadelen met lege pensioenpotten, gasvelden en bankrekeningen.
Heel veel van die babyboomers hebben nu kasten van huizen die afbetaald zijn. Die zullen misschien voor minder verkocht worden dan 10 jaar terug, maar het is nog steeds vrij geld. Dat naast wat ze bij elkaar hebben gesprokkeld op andere vlakken (sparen, pensioen, etc.).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk je echt? Ik heb van die vergrijzingsproblematiek niet heel veel kaas geweten, krijg juist de indruk dat ik nu vooral werk zodat mijn ouders nog met pensioen kunnen bijvoorbeeld en wij dat straks pas heel veel later kunnen. Bijvoorbeeld.
Daar ga ik niet vanuit, tegen die tijd ligt er erfenis-belasting rond de 100% om de rente op de staatsschulden te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zal lang niet voor iedereen gelden, maar als die vorige generatie de maden ligt te voeren, komt al dat geld wel weer bij de volgende generatie terecht.
Ja, dat bedoel ik. ZIJ hebben genoeg resources, naast hun AOW zelfs nog. Voor ons is dat nog maar de vraag straks, en het AOW wat we dan hebben is waarschijnlijk helemaal karig dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel veel van die babyboomers hebben nu kasten van huizen die afbetaald zijn. Die zullen misschien voor minder verkocht worden dan 10 jaar terug, maar het is nog steeds vrij geld. Dat naast wat ze bij elkaar hebben gesprokkeld op andere vlakken (sparen, pensioen, etc.).
Ik vond mijn vader wel grappig. Die riep dat er toch wel veel mensen zijn die echt kleiner zouden willen wonen van zijn generatie. Mijn vader is niet bepaald wereldvreemd, maar dat is toch wel een kromme.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel veel van die babyboomers hebben nu kasten van huizen die afbetaald zijn. Die zullen misschien voor minder verkocht worden dan 10 jaar terug, maar het is nog steeds vrij geld. Dat naast wat ze bij elkaar hebben gesprokkeld op andere vlakken (sparen, pensioen, etc.).
Dat is misschien nog wel de grootste diefstal. Je hele leven geld oppotten voor de staat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit, tegen die tijd ligt er erfenis-belasting rond de 100% om de rente op de staatsschulden te kunnen betalen.
In het geval van mijn ouders zou het humor zijn. Je hele leven bij de belastingdienst werken en uiteindelijk pikken ze het weer in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel de grootste diefstal. Je hele leven geld oppotten voor de staat.
Er is geen generatie ouderen ooit geweest die het zo goed heeft gehad als de ouderen nu en de komende 10 jaar. Daar zijn ook cijfers over ( heb ik ff niet paraat). Besteedbaar inkomen en voorzieningen zijn in de afgelopen 30 jaar meer dan verdubbeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. ZIJ hebben genoeg resources, naast hun AOW zelfs nog. Voor ons is dat nog maar de vraag straks, en het AOW wat we dan hebben is waarschijnlijk helemaal karig dan.
Met voedsel- en energie-prijzen die de pan uit gaan rijzen wordt dat één groot feest!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. ZIJ hebben genoeg resources, naast hun AOW zelfs nog. Voor ons is dat nog maar de vraag straks, en het AOW wat we dan hebben is waarschijnlijk helemaal karig dan.
Ik zit gelukkig bij één van de sterkste pensioenfondsen van het land (van de wereld zelfs) maar ik ga er niet van uit dat ik nog heel veel krijg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:42 schreef rival het volgende:
mijn pensioen is hier goed geregeld.. maar zal je net zien dat ik dan geen AOW meer krijg omdat het psnioen te hoog is (te hoog volgens hun he)
Je bedoelt die prutsers die in de jaren 60/70 de grootste bek hadden over van alles en nu spastisch doen over:quote:
Oh, ik zie niets, ik zit in de Oude Mobiele layout. En op een gewone browser heb ik ook custom CSS waardoor ik daar nog gewoon de oude layout heb.quote:
Pim Fortuyn heeft er in de jaren 90 zelfs ooit nog een boek over geschreven. Mensen steken al jaren hierover hun kop in het zand, want zij hebben er toch geen last van, die oudere generatie. En de politiek heeft nu wel door dat een groot deel van de bevolking aan het vergrijzen is en praat hen dan ook lekker naar de mond, kiezers he.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er is geen generatie ouderen ooit geweest die het zo goed heeft gehad als de ouderen nu en de komende 10 jaar. Daar zijn ook cijfers over ( heb ik ff niet paraat). Besteedbaar inkomen en voorzieningen zijn in de afgelopen 30 jaar meer dan verdubbeld.
nee het lettertype hier is ineens anders.... of heb ik iets gedaan met mijn wostenvingers?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat we over pensioenen aan het praten zijn? We worden oud..
.
Geweldig tochquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bedoelt die prutsers die in de jaren 60/70 de grootste bek hadden over van alles en nu spastisch doen over:
- sex onder jongeren
- drugsgebruik
- alcoholgebruik
- schulden
De babyboomers zijn zo'n grote en rijke groep dat ze dit hele land gijzelen en hun kinderen opzadelen met de ellende.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pim Fortuyn heeft er in de jaren 90 zelfs ooit nog een boek over geschreven. Mensen steken al jaren hierover hun kop in het zand, want zij hebben er toch geen last van, die oudere generatie. En de politiek heeft nu wel door dat een groot deel van de bevolking aan het vergrijzen is en praat hen dan ook lekker naar de mond, kiezers he.
Wat een feestquote:
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee het lettertype hier is ineens anders.... of heb ik iets gedaan met mijn wostenvingers?
Dikkiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:45 schreef rival het volgende:
nee het lettertype hier is ineens anders.... of heb ik iets gedaan met mijn wostenvingers?
Niet bij iedereen, ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Is bij iedereen![]()
Leuk joh dat comic sans
Jaren geleden (was wel voor beurskrach) was er een econoom die door had gerekend wat het op zou brengen als je het pensioen gewoon zelf veilig zou beleggen in relatief stabiele fondsen met kleine rendementen. Dan kwam je dus 5% hoger uit qua pensioen dan je nu krijgt. Er zit natuurlijk een heel stuk bureaucratie in nu en winstmakerij voor dat tuig. ( ik heb bij een pensioenverzekeraar gewerkt, ik kan het weten)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig bij één van de sterkste pensioenfondsen van het land (van de wereld zelfs) maar ik ga er niet van uit dat ik nog heel veel krijg.
Het gaat mij ook niet om het festival. Ik vind haar muziek gewoon heel tof.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou joepie
Ik heb haar een keer live gezien op BFO. Veel te kalm en rustig voor een festival.
Ik ook. Pure oplichterij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
( ik heb bij een pensioenverzekeraar gewerkt, ik kan het weten)
Dat album van haar is echt geweldig. ELK nummer is tof en ze heeft echt een eigen stijltje ook, erg leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Selah Sue is, ontdekt via uitzending pinkpop.
Je koopt alleen nog maar joggingbroeken omdat je uit de anderen toch zo weer gegroeid bent?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Niet waar, mijn nieuwe broeken zitten alweer wat ruimer
Wederom een teken dat je altijd alles mistquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet bij iedereen, ik heb nergens last van
Ik zie ook geen comic sans hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wederom een teken dat je altijd alles mist![]()
Ik voorspel veel tietenpics die jij weer niet te zien krijgt
Leukste was de brief van het pensioenfonds van mn huidige werknemer.quote:
Je mist er niks aanquote:
nee moest grotere broeken kopen maar daar moet nu alweer een riem doorheen!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Je koopt alleen nog maar joggingbroeken omdat je uit de anderen toch zo weer gegroeid bent?
JoJordi.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
nee moest grotere broeken kopen maar daar moet nu alweer een riem doorheen!
ik ben nog op zoek naar het juiste gewicht
Was bij mij ff F5, maar jij hebt allerlei custom meukquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil hem ook zien, ik zie gewoon een normaal lettertype.!
Ik heb al geregeld dat het permanent isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik neig er heel erg naar om FOK! even uit te zetten. Ik heb een Custom CSS en die werkt totaal niet samen met Comic Sans MS
Waarom klik ik dan ook op F5.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was bij mij ff F5, maar jij hebt allerlei custom meuk.
Schrijf je jouw naam zo ja?quote:
Tuurlijk schatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb al geregeld dat het permanent is.
Ik zeg lucia's handwriting voortaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind al die schuimbekkende lettertype-autisten echt geweldig in FB etc.
Ik kende vroeger een Jordi, vandaar.quote:
Ik moet altijd aan die zoon van Cruijff denken als ik die naam hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken zelfs iemand die heeft er Yordi van gemaakt....
stelletje prutsers!
Goh, dat hoor ik nou nooitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan die zoon van Cruijff denken als ik die naam hoor.
Spuit 11!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
Zijn we aan het testen met een nieuwe lettertype?
Net als dat ik nooit dat liedje van VOF de kunst toegezongen krijg ja.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net als dat ik nooit dat liedje van VOF de kunst toegezongen krijg ja.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
Het is Comic Sans MS dag
Meh, wat een lol weer.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind al die schuimbekkende lettertype-autisten echt geweldig in FB etc.
Nooit!quote:
Suuuzaaaaaaaaaaaaaaaaaanne! Suuzaaaaaaaaaaaaannne! Suuuuuzaaaaaaaaaaaaaaaannne! Ik ben stapelgek op jouuuuuuuu!quote:
Niks, het niet kunnen handlen van die acties een heleboelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat hebben kinderachtige acties met autisme te maken?
idd, je zo druk maken om zoiets onbenulligs getuigt niet echt van aanpassingsvermogenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks, het niet kunnen handlen van die acties een heleboel
Ik doe mijn best!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
SNEL Q! DOE IETS!!!!
http://www.nu.nl/economie/2553787/bierconsumptie-stagneert.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |