SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja geen idee, zal ook liggen aan wat je zelf qua geluid wil. Zoveel combinaties.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das waar.....
Ik vond de Denon/Dynaudio combo echt geslaagd...
Kwam JoeBravo van de week vertellen dat hij bij een ander Hobo filiaal de Marantz werd aangeprezen.... dus binnenkort maar eens Marantz met dezelfde speakers beluisteren....
Het geluid van de Denon/Dynaudio combinatie is precies wat ik zoek eigenlijk....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja geen idee, zal ook liggen aan wat je zelf qua geluid wil. Zoveel combinaties.
Marantz is ook goed inderdaad.
Maargoed zo maar eens een eind aan breien. Morgen bijtijds eruit, hopen dat supermarkt mevrouw er weer is
Yup, zeker. Dat het in de winkel klinkt wil niet zeggen dat het bij jou ook klinktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het geluid van de Denon/Dynaudio combinatie is precies wat ik zoek eigenlijk....
Knalhard is het nog steeds loepzuiver, maar ook heel zacht hoor je elk detail van de muziek...
Maar Marantz schijnt dus weer iets warmer te klinken, dus dat wil ik zeker wel even proberen....
En dan nog uitgebreid thuis testen, want ja, het moet ook in mijn woonkamer goed klinken
En nuquote:
Pijpen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, zeker. Dat het in de winkel klinkt wil niet zeggen dat het bij jou ook klinkt
[..]
En nu
Behalve met mooie hoornspeakers, daar zou de invloed van de ruimte wel eens akelig klein kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, zeker. Dat het in de winkel klinkt wil niet zeggen dat het bij jou ook klinkt
Ach, ik heb nu ook een Denon set staan.... dus ga er van uit dat het wel goed komt uiteindelijk.... Die B&W's doen het ook wel goed, maar die missen echt zoveel middentoonquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
En nu
Wat bedoel je met dat ze de bass opslokken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu ook een Denon set staan.... dus ga er van uit dat het wel goed komt uiteindelijk.... Die B&W's doen het ook wel goed, maar die missen echt zoveel middentoonEn ze slokken de bass op....
Dus die gaan binnenkort maar op marktplaats ofzo....
Ik ben morgen vrijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij![]()
Als je nu weggaat ben je er zo morgenavond welik ben morgen niet vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kenmerk van dat type speaker.... komt er gewoon niet lekker uit....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat ze de bass opslokken?
Hoe bedoel je type? 603 S1 of basreflex? Maar wat slokt ie dan op? Hoe klinkt dat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kenmerk van dat type speaker.... komt er gewoon niet lekker uit....
Pioneer heb ik nu staan maar is alweer een oudje, 915K serie. Wil eigenlijk naar de nieuwe pro serie ervan ben alleen bang dat ze niet zo goed uitkomen mocht ik ooit die 803 kopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu ook een Denon set staan.... dus ga er van uit dat het wel goed komt uiteindelijk.... Die B&W's doen het ook wel goed, maar die missen echt zoveel middentoonEn ze slokken de bass op....
Dus die gaan binnenkort maar op marktplaats ofzo....
quote:
ander keertje dan maar?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pioneer heb ik nu staan maar is alweer een oudje, 915K serie. Wil eigenlijk naar de nieuwe pro serie ervan ben alleen bang dat ze niet zo goed uitkomen mocht ik ooit die 803 kopen.
Vind ik zelf wel meevallen, maar zijn ook wel bookshelve speakers he, dus bass is sowieso minder.
[..]
![]()
You even need to askquote:
Sowieso van de 603 serie... had begrepen van die medewerker bij Hobo dat ze dat er nooit uit hebben gehaald....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe bedoel je type? 603 S1 of basreflex? Maar wat slokt ie dan op? Hoe klinkt dat dan?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
You even need to askNou dan ga ik daar maar over dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
Hee!
Dat ik dat zei wil niet zeggen dat je me meteen in een of andere perverte droom mag verwikkelen
Bedoel je gewoon dat 'ie ervoor zorgt dat er veel blindstroom gaat lopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso van de 603 serie... had begrepen van die medewerker bij Hobo dat ze dat er nooit uit hebben gehaald....
Heb je echt een versterker voor nodig die dat type speakers kan aansturen....
Maar goed, grootste probleem vind ik gewoon het gebrek aan middentonen....
Neuh... volgens diverse experts is het gewoon een kenmerk van die 603 S1 speakers..... zal mede te maken met die bass reflex....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bedoel je gewoon dat 'ie ervoor zorgt dat er veel blindstroom gaat lopen?
ik bijt piemels er niet af ofzo hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het mag wel, maar alleen als ik verder heel blijf
Ik hoor het al.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh... volgens diverse experts is het gewoon een kenmerk van die 603 S1 speakers..... zal mede te maken met die bass reflex....
Mja, ik heb de bass en de middentonen altijd al enigzins storend gevonden... Dit werd helemaal versterkt toen ik er een Tannoy setje aan hing.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al.
Wat voor cd-speler wilde je kopen?
Daar had ik het ook niet overquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik bijt piemels er niet af ofzo hoor
ik ben heel lief voor piemelsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over
Weet ook niet wat je natuurlijk allemaal van plan bent he
Sja, hoorns hè!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik heb de bass en de middentonen altijd al enigzins storend gevonden... Dit werd helemaal versterkt toen ik er een Tannoy setje aan hing.....
Toen had ik echt zoiets van; deze speakers moeten weg....
CD-speler zal ook Denon worden, (als ik voor de Denon versterker ga) mocht het een Marantz worden, dan zal ik ook liever een Marantz cd-speler er bij kopen...
Alhoewel ik ook wel een SACD speler zou willen....
Ja, Sony, daar heb ik gewoon nog steeds dat My First Sony idee bij..... dus dat zal ik niet zo snel kopen....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, hoorns hè!
Mja, ik snap dat ook wel. Bij mijn Arcam wil ik 't ook hetzelfde houden, werkt ook fijn met afstandbedieningen.
Maar ik vind de Sony cd-spelers erg mooi hoor. Fatsoenlijke dingen.
Kut stomme vrouwen, elke keer weerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
There is only one way to find out
Geen idee wat het zijn.. maar niet goed bij hun hoofd zijn ze in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:58 schreef S95Sedan het volgende:
Vegan zijn toch van die boomknuffellaars?
Dat zijn wel meer bewegingenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee wat het zijn.. maar niet goed bij hun hoofd zijn ze in ieder geval
Ik heb geen idee.... maar alles met vegan/vegetarisch enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn wel meer bewegingen
Denk je weet het wel aangezien je het postte
Brr, inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.... maar alles met vegan/vegetarisch enzobrrrrrrr
Even gewiki'd.... vegans zijn mensen die vlees/vis mijden, maar ook dieren als status danwel kledij en dergelijk uitbannen.....
Nouk!quote:
. Nog 1 dag de bank onveilig maken en dan weekend!!!quote:
onveilig. Wanneer naai jij eruit naar t buitenland met miljoenen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Nog 1 dag de bank onveilig maken en dan weekend!!!
Yeah! Weer zuipen en achter de vrouwen aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Nog 1 dag de bank onveilig maken en dan weekend!!!
Naja over 29 dagen ben ik in Delhi, dus kan ik Sanjay ff om tips vragen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onveilig. Wanneer naai jij eruit naar t buitenland met miljoenen?
Eerste sla ik over, laatste doe ik dubbel.... Weekend!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Yeah! Weer zuipen en achter de vrouwen aan.
Miss B.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:03 schreef missbehavin het volgende:
GoedemorgenOf ik hem even wilde helpen met zijn situps... begint zoonlief nu ook al met dat gesport?
Ja kut is datquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:03 schreef Kluts het volgende:
Leuk, uitslapen op je vrije dag. Tot half 8.
En hoi.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Miss B.
Of moet ik je personal trainer gaan noemen nu?
succes daarmee, ik moet vanavond kinderen naar vaders brengen en zondag ophalen. Verder niets gepland.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Yeah! Weer zuipen en achter de vrouwen aan.
Die van mij wordt opgehaaldquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
succes daarmee, ik moet vanavond kinderen naar vaders brengen en zondag ophalen. Verder niets gepland.
dat doet ex niet, teveel moeite. Dus ziet hij ze minder dan de afspraak was...quote:
Toch mooi om hier altijd de succesverhalen te lezen over kinderen krijgen...quote:
Vanavond karten, morgen stappen en zondag BBQ'en.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
succes daarmee, ik moet vanavond kinderen naar vaders brengen en zondag ophalen. Verder niets gepland.
Cue!quote:
Ieuw, sporten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:03 schreef missbehavin het volgende:
GoedemorgenOf ik hem even wilde helpen met zijn situps... begint zoonlief nu ook al met dat gesport?
dat was meer n succesverhaal over relaties.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch mooi om hier altijd de succesverhalen te lezen over kinderen krijgen...
Zorg dat ze je aandacht geeft! Swaffel haar! Aandacht gegarandeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
Er zit weer een geil wijf naast me. De ochtend heb ik altijd mazzel. Ik krijg geen aandacht trws... Hoer
Tja, wat doe je eraan he..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch mooi om hier altijd de succesverhalen te lezen over kinderen krijgen...
Ik heb zoveel gedanst op awake vorige week dat ik genoeg heb gesport voor de rest van de maand.quote:
Ja hij heeft het niet van zijn moederquote:
Dat dansen op Techno ken ik, kost nauwelijks energie. Skanken, dat kost energie!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gedanst op awake vorige week dat ik genoeg heb gesport voor de rest van de maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |