abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:41:13 #226
111260 Charmian
a little joy
pi_99798135
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:36 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:o
Dat is wel een hele directe vraag... _O-
Ach nou ja, ik hoor mezelf snauwen en kan dan ook wel sorry zeggen. Dat scheelt alweer een stuk en ik word nog steeds niet genegeerd ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Charmian op 22-07-2011 15:48:47 (lelijke t weggehaald) ]
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_99798355
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:41 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ach nou ja, ik hoor mezelf snauwen en kan dan ook wel sorry zeggen. Dat scheelt alweer een stuk en ik wordt nog steeds niet genegeerd ;)
Gelukkig maar! :+
Ik probeer (lukt meestal wel eigenlijk) gewoon niet te grommen naar een ander. Ik heb er alleen mezelf maar mee als mensen met een grote boog om me heen gaan lopen, omdat ze niet weten hoe ik nu weer ga reageren. Dat ik me af en toe (of soms gewoon regelmatig) rot voel, is mijn probleem en niet dat van een ander.

Slikken hier mensen eigenlijk aanvullende medicijnen of middeltjes tegen de overgang? Ik weet dat ze er zijn, maar heb het nog niet nader bekeken.
pi_99810181
Ik ben nog (lang) niet in de overgang en als ik het patroon van mijn moeder en oma volg dan duurt dat zeker nog een jaar of 10/15. Maar bij mijn moeder merk ik er eigenlijk weinig van. Zelf zegt ze ook dat ze er nauwelijks last van heeft, zowel fysiek als emotioneel. De opvliegers verwelkomt ze, normaal is ze de eeuwige koukleum. En moodswings heeft ze niet.

Ik ben benieuwd hoe het voor mij gaat zijn. In een opzicht in ieder geval wel moeilijk, want als mijn leventje blijft zoals het nu is, wordt het dan écht duidelijk dat ik geen kinderen ga krijgen (gebrek aan partner en ik wil geen alleenstaande moeder zijn, ik vind mezelf er nu eigk al te oud voor ivm risico's op handicaps). Niet dat ik broeds ben, maar dan wordt het echt definitief. :{

Dikke :* aan de dames die het er zwaar mee hebben!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:36:05 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99811739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:

Dikke :* aan de dames die het er zwaar mee hebben!
En hun mannen dan, die het allemaal maar moeten meemaken en er begrip voor moeten hebben?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99812626
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:36 schreef golfer het volgende:

[..]

En hun mannen dan, die het allemaal maar moeten meemaken en er begrip voor moeten hebben?
Ja hallo! Als ik die een :* ga geven dan krijg ik allemaal hormonale dames achter me aan! :o :X
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99813070
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja hallo! Als ik die een :* ga geven dan krijg ik allemaal hormonale dames achter me aan! :o :X
_O-
pi_99813152
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het doet, Cat... zodra er een tong aan te pas komt, dan ga ik inderdaad wel hormonaal doen, vermoed ik...
pi_99816410
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het doet, Cat... zodra er een tong aan te pas komt, dan ga ik inderdaad wel hormonaal doen, vermoed ik...
Ik zal me volgende week bescheiden gedragen. :@
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:19:33 #234
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_99858725
:D

Wel leuk dat jij dat schrijft Cat, ik heb een normale lichaamstemp van 36 (en lage bloeddruk, eind vd zwangerschap had ik nog 110/70. Vrij laag dus. Toen ik ziek was, was'ie vaak zelfs nog lager (temp soms zelfs 35.5!) en ik moet zeggen dat ik die "opvliegers" ook helemaal niet als lastig ervaar. Misschien heeft het idd ook met je normale lichaamstemp te maken. Ik krijg het warm, zweet wat en kwartiertje later doe ik mijn vest weer aan. Misschien als je normale temp 37,5 is en je bloeddruk bv 130/ 85, je ook meer last hebt van de opvliegers??

Dat is natuurlijk voor vrouwen wel iets heel belangrijks. Het is een definitief iets. Maar ook dat houdt bv niet op je 40e op. Ik ken inmiddels een aantal vrouwen die na hun 40e zwanger raakten (bewust en onbewust) en allen kregen zij een gezonde baby. Het lijkt me alleen zo zwaar op die leeftijd. Een baby is een relatief makkelijk "iets", daarna wordt het pas drukker en veeleisender en dat minstens zo'n 16 jaar lang; dan gaan ze uit en lig je 's nachts wakker of ze wel veilig thuiskomen 8)7 Een collega van mij kreeg haar dochter op haar 44e. Zij is dus 60 als haar dochter eenmaal uitgaat ed. Ik moet persoonlijk er niet aan denken om op die leeftijd nog in zo'n periode te zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')