www.minedraft.netquote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef MrEarcheese het volgende:
Weet iemand die website nog waarmee je huizen kon 'tekenen' met blokken? Ik wil 'ff een vaste schets maken voor een autoharvest machine van 5 etages hoog.
Doe sticky pistons onder de dirt, duw die omhoog en hij oogst ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:22 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hou van Pistons, eerste bouwseltje voor een auto-harvest systeem. 1 lever die je moet omdraaien, en voila.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef TJV het volgende:
Dit is waar die gozer hoort; vastgemetseld in de vloer!
[ afbeelding ]
GODVERRRR, KOM JE NU MEE.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Doe sticky pistons onder de dirt, duw die omhoog en hij oogst ook.
Ga weg jonge cheaterquote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef TJV het volgende:
Dit is waar die gozer hoort; vastgemetseld in de vloer!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan de bovenkant is ongeveer 20 x 20 breed, zodat we een flink gat hebben met pistons. En dan is het gewoon een halve circel. Stuk makkelijker om in te richten aangezien een volledige bol te klein is ivm diepte.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Er is gewoon een bepaalde plugin die nog niet geupdate is, als die er is dan is 't verholpen voor zover ik weet.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef Sitethief het volgende:
Drumpie, als je een financiële injectie nodig hebt voor een beter servert moet je het ff zeggen. Dit is een beetje jammer.....
Amersfoortquote:
Zullen we een knokploeg starten om al onze serverts bij dat grootje terug te halen?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef RickoKun het volgende:
Zolang de survival shit maar allemaal bewaard blijftHet gebeurt me iets te vaak dat ik nog niet eens klaar ben met mijn 1ste project en dat de server altijd naar het grootje gaat.
Ja ik zat er wel over te denken om dedicated server te gaan aanschaffen waardoor ik gewoon geen lagg en problemen heb. De server kan de capaciteiten niet aan en restart zich daardoor de heletijd.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef Sitethief het volgende:
Drumpie, als je een financiële injectie nodig hebt voor een beter servert moet je het ff zeggen. Dit is een beetje jammer.....
bij isgenoeg.nl krijg je em voor minder, al weet ik niet of die voldoen voor potje minecraftquote:Op zondag 3 juli 2011 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik zat er wel over te denken om dedicated server te gaan aanschaffen waardoor ik gewoon geen lagg en problemen heb. De server kan de capaciteiten niet aan en restart zich daardoor de heletijd.
Ik moet morgen sowieso contact opnemen met de huidige host.
Maar een Dedicated kost 70 in de maand, nu betaal ik 30, 40 euro betalen is geen probleem maar dan die 30 zou wel chill zijn als donaties, maar donaties wil ik liever niet. Maarja.
Er zijn 13/14 actieve mensen, 30 euro zal 3 euro p.p. zijn als er 10 mensen doneren.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef drumstickNL het volgende:
Donaties= mensen die doneren menen dan wat te zeggen te hebben.
Plus dat 30 euro aan donaties vrij veel is.
Ik wil juist helemaal geen ene zak te zeggen hebben. Zoals de servert nu draait is prima. En dan gaan mensen mij toch alleen maar lastig vallen met zaken waar ik geen tijd en zin in heb.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef drumstickNL het volgende:
Donaties= mensen die doneren menen dan wat te zeggen te hebben.
Plus dat 30 euro aan donaties vrij veel is.
Oh hai, onze gigantische gebouwen maker.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Zo hé, ik heb het lang niet gespeeld.. Duurde lang die update..
hehe, veel veranderd zie ik..quote:Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh hai, onze gigantische gebouwen maker.![]()
Held.
Verbinden en dan moet je rechten krijgen om te bouwenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe werkt verbinden met Drumpie's World? Gewoon verbinden of is het met een witte lijst?
Rechten om te bouwen? Wat zit er verder nog in dat afwijkt van smp dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Verbinden en dan moet je rechten krijgen om te bouwen
Dat is om griefen te voorkomen, er zijn grappenmakers die komen je server in en gooien alles onder met lava en bedrock. Om dat te voorkomen moeten mensen dus eerst toegevoegd worden aan een groep die daadwerkelijk wél rechten heeft.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Rechten om te bouwen? Wat zit er verder nog in dat afwijkt van smp dan?
Same, ligt eruit. Maar Drumpie is al de hele dag niet online, dus zou er niet op rekenen dat hij zo weer online is.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:01 schreef TJV het volgende:
Ricko, ik eis dat jij een nieuwe host betaalt voor Drump. Jij typt zo vaak met caps lock, dat kan de server niet aan.
Ah okee, verstandig dusquote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat is om griefen te voorkomen, er zijn grappenmakers die komen je server in en gooien alles onder met lava en bedrock. Om dat te voorkomen moeten mensen dus eerst toegevoegd worden aan een groep die daadwerkelijk wél rechten heeft.
Inmiddels is het op Drumpie ook wel zo hoor, er is een vast groeppie dat elkaar vertrouwt en die niet met lava en bedrock gaan gooien.. af en toe een tnt/fire gevechtje op een afgelegen stuk land, daar blijft het wel bij. Daarnaast zijn er altijd nog spelers die niet te vertrouwen zijn, namen zal ik maar niet geven.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah okee, verstandig dus![]()
Op mijn server spelen gewoon vrienden en vrienden van mijn vrienden, maar we kennen elkaar vrij goed dus dan vertrouw je elkaar maar.
Maar goed, eens een keertje uit checken dan maar.
Ja, Luc. En hij cheat ook nog eensquote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Inmiddels is het op Drumpie ook wel zo hoor, er is een vast groeppie dat elkaar vertrouwt en die niet met lava en bedrock gaan gooien.. af en toe een tnt/fire gevechtje op een afgelegen stuk land, daar blijft het wel bij. Daarnaast zijn er altijd nog spelers die niet te vertrouwen zijn, namen zal ik maar niet geven.
30 cent per minuut?quote:
Ik wilde net hetzelfde typen.quote:
Dan speel je het toch lekker niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
Steen kapot slaan met een houten bijl
Kut spel
Gozer, het is toch ook kut om weer met een houten bijl te moeten beginnen?quote:
Met je hand kapot slaan, dat is pas een uitdaging!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Gozer, het is toch ook kut om weer met een houten bijl te moeten beginnen?
Da's hardhout.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
Steen kapot slaan met een houten bijl
Kut spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |