Rechten om te bouwen? Wat zit er verder nog in dat afwijkt van smp dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Verbinden en dan moet je rechten krijgen om te bouwen
Dat is om griefen te voorkomen, er zijn grappenmakers die komen je server in en gooien alles onder met lava en bedrock. Om dat te voorkomen moeten mensen dus eerst toegevoegd worden aan een groep die daadwerkelijk wél rechten heeft.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Rechten om te bouwen? Wat zit er verder nog in dat afwijkt van smp dan?
Same, ligt eruit. Maar Drumpie is al de hele dag niet online, dus zou er niet op rekenen dat hij zo weer online is.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:01 schreef TJV het volgende:
Ricko, ik eis dat jij een nieuwe host betaalt voor Drump. Jij typt zo vaak met caps lock, dat kan de server niet aan.
Ah okee, verstandig dusquote:Op maandag 4 juli 2011 13:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat is om griefen te voorkomen, er zijn grappenmakers die komen je server in en gooien alles onder met lava en bedrock. Om dat te voorkomen moeten mensen dus eerst toegevoegd worden aan een groep die daadwerkelijk wél rechten heeft.
Inmiddels is het op Drumpie ook wel zo hoor, er is een vast groeppie dat elkaar vertrouwt en die niet met lava en bedrock gaan gooien.. af en toe een tnt/fire gevechtje op een afgelegen stuk land, daar blijft het wel bij. Daarnaast zijn er altijd nog spelers die niet te vertrouwen zijn, namen zal ik maar niet geven.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah okee, verstandig dus![]()
Op mijn server spelen gewoon vrienden en vrienden van mijn vrienden, maar we kennen elkaar vrij goed dus dan vertrouw je elkaar maar.
Maar goed, eens een keertje uit checken dan maar.
Ja, Luc. En hij cheat ook nog eensquote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef TJV het volgende:
[..]
Inmiddels is het op Drumpie ook wel zo hoor, er is een vast groeppie dat elkaar vertrouwt en die niet met lava en bedrock gaan gooien.. af en toe een tnt/fire gevechtje op een afgelegen stuk land, daar blijft het wel bij. Daarnaast zijn er altijd nog spelers die niet te vertrouwen zijn, namen zal ik maar niet geven.
30 cent per minuut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |