Ik dacht eerst die zal er wel al zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bedankt voor het topic, ik zou het bijna vergeten
Messi denkt dat zelf ook helaasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:26 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Argentinië gaat gewoon winnen.
Messi>>>>>Neymar
Messi>>>>>fórlan
Messi>>>>>Robinho
Messi>>>>>Suarez
MESSI!!!!
ook al een Messi-basher? Let me guess? Je denkt ook dat hij zich niet 100% Argentijn voelt en dat hij minder gemotiveerd is als hij voor Arg speelt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Messi denkt dat zelf ook helaas
Nee, enkel dat hij altijd kut voetbalt in een Argentinie shirt en hij zichzelf overschatquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:33 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
ook al een Messi-basher? Let me guess? Je denkt ook dat hij zich niet 100% Argentijn voelt en dat hij minder gemotiveerd is als hij voor Arg speelt?
Ik heb er een hekel aan om te denken dat ik weet wat iemand anders denkt/voelt, maar ik denk niet dat hij zichzelf overschat, hij raakt gewoon snel gefrustreerd als het niet loopt bij La Seleccion. Hij is het gewend dat ie bij een geoliede voetbalmachine speelt, dus als hij bij een team zonder game-plan speelt raakt hij gefrustreerd en ongeduldig waardoor hij dingen probeert te forceren. Hij moet leren zich aan te passen aan een ander systeem. Daarom denk ik dat hij beter bij Barca kan blijven, ergens anders gaat hij floppen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, enkel dat hij altijd kut voetbalt in een Argentinie shirt en hij zichzelf overschat
Als hij als 5, 10 of 9 gaat lopen voetballen overschat hij zichzelf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om te denken dat ik weet wat iemand anders denkt/voelt, maar ik denk niet dat hij zichzelf overschat, hij raakt gewoon snel gefrustreerd als het niet loopt bij La Seleccion. Hij is het gewend dat ie bij een geoliede voetbalmachine speelt, dus als hij bij een team zonder game-plan speelt raakt hij gefrustreerd en ongeduldig waardoor hij dingen probeert te forceren. Hij moet leren zich aan te passen aan een ander systeem. Daarom denk ik dat hij beter bij Barca kan blijven, ergens anders gaat hij floppen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, hopelijk heeft hij zich deze keer wel ingelezen als hij het doet
Goh.. Vind je het gek met die schele kut Argentijnen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, enkel dat hij altijd kut voetbalt in een Argentinie shirt en hij zichzelf overschat
27. Jij?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel wedstrijden heb je overigens van Messi gezien in een blauw-wit shirt?
Surequote:
Mexico is er met louter spelers van jonger dan 23 + Dos Santos, blijkbaar hebben ze er niet zoveel vertrouwen in...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef psvcubo het volgende:
Gaat tussen brazilie en mexico en argentinie
Ik schat Chili hoger in dan Mexico. Ik ben ook wel benieuwd wat Uruguay gaat doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef psvcubo het volgende:
Gaat tussen brazilie en mexico en argentinie
Ik heb de afgelopen 3 WK's geroepen dat Mexico de meest geduchte outsider was, ik ga me niet meer wagen aan zulke uitsprakenquote:
4x scheepsrechtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 WK's geroepen dat Mexico de meest geduchte outsider was, ik ga me niet meer wagen aan zulke uitspraken
Yup, alle 26 duels, 3 weken lang.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit te zien op Sport1 met Sierd de Vos?
Sierd = Baasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit te zien op Sport1 met Sierd de Vos?
Vond je Messi ook zo goed tegen Bolivia?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:38 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om te denken dat ik weet wat iemand anders denkt/voelt, maar ik denk niet dat hij zichzelf overschat, hij raakt gewoon snel gefrustreerd als het niet loopt bij La Seleccion. Hij is het gewend dat ie bij een geoliede voetbalmachine speelt, dus als hij bij een team zonder game-plan speelt raakt hij gefrustreerd en ongeduldig waardoor hij dingen probeert te forceren. Hij moet leren zich aan te passen aan een ander systeem. Daarom denk ik dat hij beter bij Barca kan blijven, ergens anders gaat hij floppen.
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vond je Messi ook zo goed tegen Bolivia?
En de coach Pastore niet op het middenveld zetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Messi speelde heerlijk, spelverdeler pur sang. Tis dat Lavezzi en vooral Tevez niet kunnen afmaken anders pak je Bolivia in de eerste helft al in met 2,3-0.
Als dit filmpje zijn hoogtepunten waren kan je dat niet stellen, nagenoeg 0 rendement in zijn actiesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Messi speelde heerlijk, spelverdeler pur sang. Tis dat Lavezzi en vooral Tevez niet kunnen afmaken anders pak je Bolivia in de eerste helft al in met 2,3-0.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het was zoals Messi met een Argentijns shirt aan. Kut met perenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dit filmpje zijn hoogtepunten waren kan je dat niet stellen, nagenoeg 0 rendement in zijn acties
Dan ben je gewoon de slechtste coach evér. Messi doet het ook niet perfect,maar de rest zuigt ook. Grote namen,ja haha. Heb je veel aan,als ze geen knikker raken,en alleen maar ego spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was zoals Messi met een Argentijns shirt aan. Kut met peren
Gewoon Messi op de bank zetten en gaan spelen met Di Maria - Higuain - Kun en Masche - Pastore - Banega
Als hij dat doet wordt Batista meteen een stuk populairder
Dat doet gelukkig Messi niet, dat scheelt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:38 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon de slechtste coach evér. Messi doet het ook niet perfect,maar de rest zuigt ook. Grote namen,ja haha. Heb je veel aan,als ze geen knikker raken,en alleen maar ego spelen.
Als Tevez 2 keer scoort heeft Messi 2 assists.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dit filmpje zijn hoogtepunten waren kan je dat niet stellen, nagenoeg 0 rendement in zijn acties
Zulke enorme kansen waren dat nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als Tevez 2 keer scoort heeft Messi 2 assists.
Klopt want dat waren me toch grote kansenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als Tevez 2 keer scoort heeft Messi 2 assists.
Klopt, Messi heeft inderdaad niet alle aanvallen opgezet, Messi dribbelde inderdaad niet vanaf de middencirkel consequent naar voren om de steekpass op Lavezzi of Tevez te zetten. Jij snapt het!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was zoals Messi met een Argentijns shirt aan. Kut met peren
Gewoon Messi op de bank zetten en gaan spelen met Di Maria - Higuain - Kun en Masche - Pastore - Banega
Als hij dat doet wordt Batista meteen een stuk populairder
Alleen je rechtervoet tegen aan te zetten en plaatsen, Tevez hoeft geen actie meer te maken niks.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen je rechtervoet tegen aan te zetten en plaatsen, Tevez hoeft geen actie meer te maken niks.
Ik snap het ja, Messi moet gewoon op 7 staan en binnen een vlak blijven van 15 bij 15 meter, niet meespelen en alleen gaan dribbelen als hij een op een staatquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, Messi heeft inderdaad niet alle aanvallen opgezet, Messi dribbelde inderdaad niet vanaf de middencirkel consequent naar voren om de steekpass op Lavezzi of Tevez te zetten. Jij snapt het!
Klopt, want dat zeg ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik snap het ja, Messi moet gewoon op 7 staan en binnen een vlak blijven van 15 bij 15 meter, niet meespelen en alleen gaan dribbelen als hij een op een staat
Nee, dat zeg jij niet, bij jou komt er alleen wat lucht uitquote:
Hard hoor, 'alleen maar lucht!'quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat zeg jij niet, bij jou komt er alleen wat lucht uit
Kijk nog eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen je rechtervoet tegen aan te zetten en plaatsen, Tevez hoeft geen actie meer te maken niks.
Trekken aan een dood paardquote:
Nu draai je het om, jij beweert dat het makkelijke kansen waren en ik vind van nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij beweert dat de kans van Tevez niet af te maken valt?
Voor jou hoeft het ook geen makkelijke kans te zijn, voor een spits van het kaliber Tevez des te meer. Je hoeft hem alleen maar in de verre hoek te plaatsen, hoog of laag maakt niet eens uit, Tevez is een rechtspoot dus ook dat moet geen probleem zijn, akkoord?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu draai je het om, jij beweert dat het makkelijke kansen waren en ik vind van niet
ik heb je al geadviseerd nogmaals te kijken, blijkbaar helpt dat nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voor jou hoeft het ook geen makkelijke kans te zijn, voor een spits van het kaliber Tevez des te meer. Je hoeft hem alleen maar in de verre hoek te plaatsen, hoog of laag maakt niet eens uit, Tevez is een rechtspoot dus ook dat moet geen probleem zijn, akkoord?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb je al geadviseerd nogmaals te kijken, blijkbaar helpt dat niet
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb je al geadviseerd nogmaals te kijken, blijkbaar helpt dat niet
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Trekken aan een dood paard
Datzelfde kan ik toch tegen jou zeggen met jequote:
Ik heb net een normale reactie getyped waar jij op reageert met 'Dan moet je het nog maar eens kijken' zelfreflectie is je blijkbaar vreemd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Datzelfde kan ik toch tegen jou zeggen met je, maar goed verder geen probleem we hoeven het toch niet eens te zijn
Ok gaan we terug naar die reactiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb net een normale reactie getyped waar jij op reageert met 'Dan moet je het nog maar eens kijken' zelfreflectie is je blijkbaar vreemd.
Ik doe niet mee dus op zijn minst een flauwe reactie, maar ook voor een speler als Tevez geen makkelijke kansen nee, ik ben dus niet akkoord.quote:Voor jou hoeft het ook geen makkelijke kans te zijn, voor een spits van het kaliber Tevez des te meer. Je hoeft hem alleen maar in de verre hoek te plaatsen, hoog of laag maakt niet eens uit, Tevez is een rechtspoot dus ook dat moet geen probleem zijn, akkoord?
Op welke positie heeft Messi afgelopen seizoen gespeeld volgens jou?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:07 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Messi in de spitsSinds daar staat vind ik hem steeds slechter,ik denk dat DAM zo iets bedoelt.
Zet hem op de vleugel,daar is hij veel geschikter voor,dribbelen,snel rennen en naar binnen gaan of een voorzet geven..
Ik moet je gelijk geven, mijn argument dat hij in de verre hoek te plaatsen is gaat niet op aangezien er een verdediger aan komt lopen om het schot te blokken als Tevez daadwerkelijk in de verre hoek zou plaatsen. Enige mogelijkheid zou zijn om te kappen maar dan heb je de 2e verdediger die hem het schieten mogelijk zou beletten!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok gaan we terug naar die reactie
[..]
Ik doe niet mee dus op zijn minst een flauwe reactie, maar ook voor een speler als Tevez geen makkelijke kansen nee, ik ben dus niet akkoord.
Ook op dit filmpje is de kans van Tevez in de eerste helft te zien (je hoeft niet te kijken)
Keeper?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op welke positie heeft Messi afgelopen seizoen gespeeld volgens jou?
56 goals en 29 assists in 62 wedstrijden is idd wel heel slecht voor iemand die speelt in de spitsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Keeper?Ik vind hem gewoon niet bevallen op die positie.
Zeg ik dat hij SLECHT speelt? Of zeg ik dat hij me niet bevalt in de spits?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
56 goals en 29 assists in 62 wedstrijden is idd wel heel slecht voor iemand die speelt in de spits
Hoezo nuttiger?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:43 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Zeg ik dat hij SLECHT speelt? Of zeg ik dat hij me niet bevalt in de spits?
Leer lezen ofzo? Beter hou je gewoon je mond of zeg iets nuttigs..
Toen hij nog niet in de spits speelde,vond ik zijn dribbels mooier,langer en nuttiger.
7 in 31quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
56 goals en 29 assists in 62 wedstrijden is idd wel heel slecht voor iemand die speelt in de spits
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Als je Banega, Masche en Cambiasso op t middenveld heb staan dan verdien je t niet om te winnen.
Dat doe ik, dan had ik mooi Pastore er in gezet. Gelijk spelen tegen Boliviaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch maar een keer voetbal gaan kijken
Ook deze wedstrijd niet gezien maar 1-0 is natuurlijk niet best, zeker omdat Costa Rica en Mexico niet aan dit toernooi meedoen met hun A selectie.quote:
1 uit 4 is ook niet slecht hoor. En Messi speelt in dit Argentinië niet als spits(niet eens als hangende spits) maar meer als spelverdeler omdat die coach een laffe onbenul is en Pastore niet opsteltquote:
Net begonnen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
Brazilie - Venezuela inmiddels bezig, uitgezonden door Sport1.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Ricard0j het volgende:
Brazilie valt me vies tegen. Zoveel kwaliteit en dan komt 'r nog steeds niet uit.
Het is nu nog de puinhopen van Dunga opruimen, maar als dat als team begint te draaien zijn ze de topfavoriet voor het WK.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Ricard0j het volgende:
Brazilie valt me vies tegen. Zoveel kwaliteit en dan komt 'r nog steeds niet uit.
Dat geloof ik ook. Nog 3 jaar. Die voorhoede die voorspelt zoveel goeds. Die Ganso bevalt me ook trouwens.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nu nog de puinhopen van Dunga opruimen, maar als dat als team begint te draaien zijn ze de topfavoriet voor het WK.
En dan spelen Hulk en Marcelo nog niet eens mee.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook. Nog 3 jaar. Die voorhoede die voorspelt zoveel goeds. Die Ganso bevalt me ook trouwens.
Ze behoren altijd tot de favorieten, maar ik hoop niet dat ze het worden tenzij met mooi voetbal, ze zijn al zo arrogant (als het over voetbal gaat)quote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is nu nog de puinhopen van Dunga opruimen, maar als dat als team begint te draaien zijn ze de topfavoriet voor het WK.
Die laatste gaf Ramires.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef kalinhos het volgende:
wedstrijd valt me tot nu toe niet tegen. die 2 passjes over 60 meter waren echt mooi, ben ff zn naam kwijt wie die gaf, beiden op Pato.
De eerste van Lucioquote:
Toch maar even gaan kijken ja. Als die ook zo slecht spelen als Argentinië en Brazilië kan het erg open te worden.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Uruguay gaat deze copa winnen makkelijk
Inderdaad waardeloos, vanavond groep C in actie, zijn ook niet echt lekkere tijdenquote:Op maandag 4 juli 2011 01:18 schreef Caland het volgende:
Extreem saai fluttoernooi inderdaad tot nu toe
Welnee, dan heb je altijd Spanje nog die een veel beter team heeft en een betere selectie.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen is het wk in Amerika, dus wint sws een ploeg van dat continentquote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Welnee, dan heb je altijd Spanje nog die een veel beter team heeft en een betere selectie.
Statistisch wel ja maar het niveau van Argentinie en Brazilie is ver verwijdert van Spanje. Denk dat Duitsland ook nog flink gaat groeien.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen is het wk in Amerika, dus wint sws een ploeg van dat continent
Brazilië kan op een WK in eigen land niet om de favorietenrol heen, of ze het gaan winnen is wat anders maar ik vind 3 jaar nog wat te ver weg om te bepalen waar zij maar ook de andere favorieten staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Statistisch wel ja maar het niveau van Argentinie en Brazilie is ver verwijdert van Spanje. Denk dat Duitsland ook nog flink gaat groeien.
Consider the source.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brazilië kan op een WK in eigen land niet om de favorietenrol heen, of ze het gaan winnen is wat anders maar ik vind 3 jaar nog wat te ver weg om te bepalen waar zij maar ook de andere favorieten staan.
Klopt, is ook te ver weg. Echter dé topfavoriet op basis van een aantal dribbelaars is een minachting van het talent van Spanje en Duitsland.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brazilië kan op een WK in eigen land niet om de favorietenrol heen, of ze het gaan winnen is wat anders maar ik vind 3 jaar nog wat te ver weg om te bepalen waar zij maar ook de andere favorieten staan.
Ja uiteraard; en uiteindelijk blijft het maar 7 wedstrijden dus met een beetje geluk...etc.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof ze dan niet beter spelen
Ben het met je eens maar dat zullen die bonden nooit doen, teveel eigenbelangquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is de eerste ronde van een toernooi nooit
Gewoon Concacaf en Conebol samenvoegen en met 16 ploegen gaan spelen, 4 x 4 en beste 2 door, dan wordt het wat interessanter
Inderdaad. Dan is het niet telkens die Gold Cup die zo weinig voorstelt maar gewoon Mexico, VS, Costa Rica en de besten van Zuid Amerika in één toernooi. Niet meer Panamá en Jamaica...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is de eerste ronde van een toernooi nooit
Gewoon Concacaf en Conebol samenvoegen en met 16 ploegen gaan spelen, 4 x 4 en beste 2 door, dan wordt het wat interessanter
Mafketelquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef Tarado het volgende:
Batista will only make 1 change in #Argentina's starting XI tomorrow; Zabaleta for Rojo. Zanetti will switch flanks.
Omdat je met bonden meer bobo's hebtquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef galtfactory het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af waarom men niet de Gold Cup en de Copa América samenvoegen
zodat er een veel interessanter toernooi ontstaat.
Geen otamendi, cambiasso en messi. Jij snapt het welquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Romero
Zabaleta
Milito
Burdisso
Zanetti
Banega
Mascherano
Pastore
Kun
Tevez
Di Maria
Dat is de beste opstelling
Ik snap het ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen otamendi, cambiasso en messi. Jij snapt het wel. Sowieso kan je ook Lavezzi op linksvoor proberen omdat hij ook zo speelt bij Napoli
Dat moet toch in te passen zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Messi gaat alleen goed spelen als hij zich gaat schikken in het teambelang en dat is dat hij maar 10 keer per wedstrijd een actie hoeft te maken en voor de rest de bal niet mag aanraken
Neequote:
Messi niet opstellen in een team is sowieso faal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Romero
Zabaleta
Milito
Burdisso
Zanetti
Banega
Mascherano
Pastore
Kun
Tevez
Di Maria
Dat is de beste opstelling
Tijdsverschil is altijd in hele uren, toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Nope. Ik denk dat het hier dan rond 2en zal worden uitgezonden. Tussen 2 en half 3 ofzo.
Ik zie hier staan dat die wedstrijd op Sport1 om 02:35 begint.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdsverschil is altijd in hele uren, toch?
Jammer.
7 goals in 31 wedstrijdenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Messi niet opstellen in een team is sowieso faal.
Je faalt dus.
2.45 officieel, maar zal wel 2.50/2.55 worden helaasquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:33 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Ik zie hier staan dat die wedstrijd op Sport1 om 02:35 begint.
Het is Messi. Doe moet je opstellen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
7 goals in 31 wedstrijden
En op je slechte bash poging ga ik nog niet eens in
zoiezo is messi kk slecht :p RIONALDO IS VVEEL B ETER WANT HIJ IS COMPLETER!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Messi is de grootste faalspeler bij Argentinië.
Kun is daar de beste.
Even kijken, Messi is de slechtste (Toch, doublepain?) en Aguero de beste (Toch, doublepain?) Dus een speler bij een subtopper is beter bij de nationale 11 dan een speler van de top. De coach tracht Messi belangrijk te maken door te willen spelen conform het systeem van Barca maar Aguero is de beste, dus moeten ze Aguero de belangrijkste maken door met het systeem van Atletico te spelen! Eureka Doublepain je hebt het!!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:17 schreef Tarado het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Messi in het nationale team geen schim is van de Messi van Barcelona, de uitdaging is om hem in het nationale team beter te laten functioneren want voetballen kan hij dacht ik wel
Als je in Argentinie Messi niet opstelt krijg je de wind mee in plaats van tegen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Het is Messi. Doe moet je opstellen.
Maar goed, ik snap dat jij als 'echte' Argentinië 'expert' natuurlijk helemaal gelijk hebt.
En Messi alleen beoordelen op z'n goals.
Zoals een 'echte' Argentinië 'expert' zou doen.
Maar je bent wel stoer hoor, Messi niet willen opstellen. Lekker tegen de algemene stroming in, scoor je punten mee.
Hij is geen enganche en geen 5, gewoon alleen een 7quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:17 schreef Tarado het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Messi in het nationale team geen schim is van de Messi van Barcelona, de uitdaging is om hem in het nationale team beter te laten functioneren want voetballen kan hij dacht ik wel
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:38 schreef Tarado het volgende:
ARG:Romero; Zabaleta, Milito, Burdisso, Zanetti; Mascherano, Cambiasso, Banega; Lavezzi, Messi,Tevez,
COL:Martinez; Zuñiga, Perea, Yepes, Armero; Carlos Sanchez; Dayro Moreno, Aguilar, Guarin, Ramos; Falcao
Bestaan die ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen die denken dat Messi kan voetballen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen die denken dat Messi kan voetballen denken te weten hoe Messi in Argentinie speelt zonder wedstrijden te kijken
Sport 1 aanslingerenquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef laucas het volgende:
Er zal vast wel ergens een streampje te vinden zijn?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef DeNummer10 het volgende:
Militoessi:')
Dat Middenveld Cambiasso en Masche![]()
Geen Aguero en Pastore
DAM
Niks maar Messi verdient die smilie en Milito nietquote:
Een speler die niet presteert voor het NT kan nooit de beste zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:17 schreef DeNummer10 het volgende:
De beste ter wereld moet inderdaad eenkrijgen. Maar een speler die 4 jaar lang meestal geblesseerd is en het niveau al niet meer aan kan die mag 'm ook wel krijgen hoor.
Di Maria - Tevez - Kunquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:18 schreef gniffie het volgende:
Hoe moet je dan spelen dan met dit team? Gewoon Messi op rechts dumpen en Kun in de spits? Sowieso geen tevez erin omdat die toch zijn eigen plan trekt en heel dat veld gaat afstruinen. Messi kent nog discipline als die als vleugelspeler wordt geposteerd
Waarom roepen ze Passarella niet meer op dan? Die was ook de beste van zijn generatie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een speler die niet presteert voor het NT kan nooit de beste zijn
Milito is de meest talentvolle verdediger van zijn generatie
Mwah, Rio, Terry, Canavaro, Nesta, Lucio denken daar vast anders overquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:20 schreef gniffie het volgende:
Van zijn generatie zegt ook niet veel in dit geval
Sterk argument, wordt weer eens tijd om je te gaan negeren. Maar blijf vooral reagerenquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom roepen ze Passarella niet meer op dan? Die was ook de beste van zijn generatie.
Echt?quote:
Nee, heb gewoon geen zin om met je in discussie te gaan, maar je mag denken wat je wil.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:25 schreef DeNummer10 het volgende:
Ah, je weet het weer niet. Zoals gewoonlijk.
Doe het maar naquote:
Echt hequote:Op donderdag 7 juli 2011 04:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Romero is weer een miljoen meer waard
Moest ie stiftenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |