SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou ja, ik woon ook gewoon in een rijtjeshuis op de hoek hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
christine woog 80 kilo, en ik woonde in de stad in n rijtjeshuis, t kon gewoon niet. Maar ik kende wel mensen die heel graag een wijntje wilden en al geiten hadden en n schaap enzo.
@mate: je schreef de schedel van je ouders, las wat raar.
ahhh.. grote knuffel!quote:
Dank jequote:
np, yw.. ga maar lief slapenquote:
Beter wacht ik nog even, anders ben ik mijn ritme zo weer kwijt.quote:
Dan smeer je een boterham.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
moet nog koken... zoooo geen zin!
Dat is beter dan een boterham jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man gek! Heb rump steak uit de vriezer gehaald
kan vast prima op broodquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal niet zeuren!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
*jaloerst*quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Hallo, met hups de kattenmand.
[ afbeelding ]
Pas maar op dat ze de nagels er niet inzetquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zeggen ze plop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze de nagels er niet inzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
past goed..quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zeggen ze plop.Die van ons heette tijger, stom beest heeft me een keer helemaal opengehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie naam dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van ons heette tijger, stom beest heeft me een keer helemaal opengehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:58 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond lieve kijksnuifbuiskinderen.
Je sportschool is weg? Hoe dat zo? En nu? Je kan moeilijk niets doen en aan je bank vastgroeien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Friendje...
Mijn sportschool is weg
Was helemaal niet naar jou hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn dichtquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je sportschool is weg? Hoe dat zo? En nu? Je kan moeilijk niets doen en aan je bank vastgroeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was helemaal niet naar jou hoorDan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze zijn dichtik had niet genoeg centjes om het ding over te kopen en de rest ook niet.... en dus dicht en nu weet ik het niet.... want ik heb een hekel aan de gewone sportscholen omdat die kerels altijd zo stom naar mij kijken
Hmm, als je nou eens laat zien waar ze zo raar naar kijken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Waarom geen knappe rijke man?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga gewoon inbrekenofzo... of een rijke doch lelijke man zoeken ...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, als je nou eens laat zien waar ze zo raar naar kijken dan?Je kent mij toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan niet
Je lijkt wel een vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhmmmmnee? Toch?quote:
Ik ken er sowieso niet veelquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat ik die niet ken.... maar dat liever ja....
herkenbaar probleemquote:
Huhwatwaardan?quote:
We zullen het met de arme sloebers moeten doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
herkenbaar probleemdie paar die ik ken zijn lelijk en vaak ook al getrouwd.... (niks an dus
)
Al lang weer weggehaaldquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huhwatwaardan?
Of begin ik nou echt te dementeren dan?
Voor wie?quote:
Maar die kamer was zooooooooooooooooooooooo mooi..... en zo dichtbij de macdonaldsquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zullen het met de arme sloebers moeten doen
Tja, dan rest je nog om jezelf te verhuren op voorwaarde dat het daar gebeurtquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar die kamer was zooooooooooooooooooooooo mooi..... en zo dichtbij de macdonalds
Ik heb vanaf gisteren een Mac om de hoekquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar die kamer was zooooooooooooooooooooooo mooi..... en zo dichtbij de macdonalds
Ah, het ligt dus niet aan mijquote:
Goed planquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dan rest je nog om jezelf te verhuren op voorwaarde dat het daar gebeurt
En hoe komt dat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah, het ligt dus niet aan mij
Maar evengoed: nee dus
Nou, omdat ik niet van iedere vrouwelijke user standaard het fobo check, laat staan dat ik alle foto's ga onthoudenquote:
tsja...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, omdat ik niet van iedere vrouwelijke user standaard het fobo check, laat staan dat ik alle foto's ga onthouden
Heb je de policy niet onthouden voor de mannen op dit forum?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, omdat ik niet van iedere vrouwelijke user standaard het fobo check, laat staan dat ik alle foto's ga onthouden
Bier drinken en keihard 'tieten!' roepen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je de policy niet onthouden voor de mannen op dit forum?
Niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, kut.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja... weet je nog hoe ik er uit zie dan?
Als ik het wel had gedaan was ik niet alleen arm en lelijk maar ook nog eens eng geweestquote:
Hoezo eng?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik het wel had gedaan was ik niet alleen arm en lelijk maar ook nog eens eng geweest
Hoe diep moet je zinken om van alle vrouwelijke users het fobo te gaan checken? En dan ook nog alle foto's te onthouden?quote:
Nee, ik heb geen gezicht wat mensen bij blijftquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja sorry
Ben echt slecht met gezichten, altijd al gehad
Ook niet allemaal onthouden natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Hoe diep moet je zinken om van alle vrouwelijke users het fobo te gaan checken? En dan ook nog alle foto's te onthouden?
Dan nogquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ook niet allemaal onthouden natuurlijk
Nahquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen gezicht wat mensen bij blijft
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
Joris Voorn @ Awakenings Festival 2011
Klinkt goed!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[25-06-2011] - Awakenings Festival - Spaarnwoude Deel 3
Jah kom op dan met diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah kom op dan met die
vooruit... 1tje dan omdat je het zooooooooooooooooooooooooo lief vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga het nou niet voeden, dan houden ze nooit meer opquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vooruit... 1tje dan omdat je het zooooooooooooooooooooooooo lief vraagt
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Ga het nou niet voeden, dan houden ze nooit meer op
Wat? Lief vragen werkt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Ga het nou niet voeden, dan houden ze nooit meer op
quote:
Ik zei het toch!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik stuur geen blote tetten op....
Nee ik kan me wel meer niet voorstellen....quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, als jij er gelukkig van wordt..
kan het me niet voorstellen maar goed
Moet je ook niet doen. Je zou ze zelf nog eens nodig hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik stuur geen blote tetten op....
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Je zou ze zelf nog eens nodig hebben.
Ms heeft ze emergency boobsquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Je zou ze zelf nog eens nodig hebben.
Zoals?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik kan me wel meer niet voorstellen....
Kom je ze alsjeblieft langs brengen dan?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
En toch is het altijd spannend als iemand je CV nakijkt
Ja, als je warmtewisselaar vervangen moet worden, kost je dat toch weer een paar honderd euro.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
En toch is het altijd spannend als iemand je CV nakijkt
Zo'n grap maakte ik eerder vandaag ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, als je warmtewisselaar vervangen moet worden, kost je dat toch weer een paar honderd euro.
Ja nouquote:
Wat een flauwe humor heb jij dan.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, als je warmtewisselaar vervangen moet worden, kost je dat toch weer een paar honderd euro.
Op de rug?quote:
Dat is toch koud zo zonder CV?quote:
quote:
Harde tepels dus.quote:
Dat dan weer wel jaquote:
Ja... is goed... waar moeten ze heen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je ze alsjeblieft langs brengen dan?
quote:
quote:
quote:
Den Haag. Vraag maar naar AirwiN, iedereen kent mij daar. Van haar krijg je niet op de donder, da's mijn afdeling.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
Ja... is goed... waar moeten ze heen?En hoe hard krijg ik dan van je dame op mijn donder?
Oe tof.... gaat alleen een paar weekjes duren hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag. Vraag maar naar AirwiN, iedereen kent mij daar. Van haar krijg je niet op de donder, da's mijn afdeling.
Over een paar weekjes ben ik op vakantie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
Oe tof.... gaat alleen een paar weekjes duren hoor
Dan een paar weekjes langer....quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over een paar weekjes ben ik op vakantie.
Dankje Snuit, jij ook! Slaap lekker!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, succes morgen!
Snuit is off to bed
Nee, ga es dood oma. Dan komt mn geld vrij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeg kindje, Wil je misschien een koekje... en vieze slappe thee *insert... oma smiley*
Or so you think. Stiekem gaat het naar mijn geheime jonge lover Juanquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ga es dood oma. Dan komt mn geld vrij.
Holaquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Or so you think. Stiekem gaat het naar mijn geheime jonge lover Juan
Dat heeft oma al lang opgemaakt aan haar goede doelquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ga es dood oma. Dan komt mn geld vrij.
Ik wil net zeggen...quote:
Ik kan in de verste verte geen Juan in jou herkennen...quote:
Nog kanslozer?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe es mee dan?
Heb je geen sterk verhaal of zo?
Het is een codenaam, jemig. Moet ook alles uitleggen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan in de verste verte geen Juan in jou herkennen...
quote:
Een flink compliment!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
is een compliment voor dit topic.
Lang leve ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
Leve L-E, die mij op een domme fout in mijn CV wees
Voor iemand die het hier zo rot vindt, ben je hier wel erg vaak, vriend.quote:
Ja ik hoopte eigenlijk dat jullie weggingen hequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor iemand die het hier zo rot vindt, ben je hier wel erg vaak, vriend.
Sommige mensen voelen pas echt dat ze leven door zichzelf continu te confronteren met hun grootste frustraties.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
Voor iemand die het hier zo rot vindt, ben je hier wel erg vaak, vriend.
Ok.... dan roep ik bij deze gewoon TETTEN!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee wat er nu weer mis is eigenlijk.
Nee dat mag niet hequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ok.... dan roep ik bij deze gewoon TETTEN!
Ik reed vandaag trouwens nog 2x langs jouw gehuchtquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt geen flauw idee wat er nu weer mis is eigenlijk.
+1quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ok.... dan roep ik bij deze gewoon TETTEN!
Opzich komt het wel aardig overeen, die tetten hebben net zo veel inhoud als de discussies hier!quote:
Ja.... dat riep ik ook, maar blijkbaar zijn de tetten weggejaagdquote:
Nou, dan ga ik maar slapen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja.... dat riep ik ook, maar blijkbaar zijn de tetten weggejaagd
Zoiets?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets?toiiiiiing! die zul je om je oren krijgen.. dan ben je meteen doofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
als je lief bent dan ook over die van jou hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
*zucht* t gaat weer eens over tetten
Nee dat mocht niet meer hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja, daarvoor was er een onderwerp (geen idee wat) maar dat heeft de nodige mensen weggejaagd....quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Beter dan over piemels.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Muziek, tetten, een of andere kut cv, tetten. Oh en ook nog tetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, daarvoor was er een onderwerp (geen idee wat) maar dat heeft de nodige mensen weggejaagd....
Insinueer je nu gewoon dat we een ander woord ervoor moeten verzinnen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil het woord tet niet meer lezen
ja maar, ja maar. we kunnen zo genieten van een levendige discussie over een weelderige borstpartij met wat plaatjes ter ondersteuning..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Weltrusten engelquote:
BORSTEN!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
He jou heb ik lang niet gezien, alles oke?quote:
Tetten!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
deinende dames, mamma's, gevel, pret-ballonnen, jetsers, ...quote:
Q'tje weer aan het bier?quote:
nee, ff kutmomentje.. morgen de sleutel inleveren..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He jou heb ik lang niet gezien, alles oke?
bonjour, Kutquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee meesteres GvE
Hoest nu met je huisje?
Oh dat is klote. Waar ga je heen nu dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ff kutmomentje.. morgen de sleutel inleveren..
Tsssk en dan wel die felbegeerde titel voor mijn neus wegkapen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuj, niet eens! Ik zal zo wel weer niet kunnen slapen dus.
zit nu tijdje ff bij mn nichtje, maar hoop binnenkort een ander huisje te hebben...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is klote. Waar ga je heen nu dan?
Ik kan er ook niets aan doen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk en dan wel die felbegeerde titel voor mijn neus wegkapen?
belastingdienst, nee.. wel gereld bij de apotheek die de prijs van mn pleisterpil ineens verdubbeldenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Al zicht op iets? Nog flink wat trappen verkocht op gemeentehuis trouwens?
Ja jaquote:
Ja dat kan ik me voorstellen.. Heb je enig idee wanneer dat kan zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zit nu tijdje ff bij mn nichtje, maar hoop binnenkort een ander huisje te hebben...
Niet eens, waren ze nu wel bereid om zonder mee te werken danquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
belastingdienst, nee.. wel gereld bij de apotheek die de prijs van mn pleisterpil ineens verdubbelden
Present!quote:
ik hoop erg snel, want heb alle papieren ingeleverd, dus hoop kans te maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen.. Heb je enig idee wanneer dat kan zijn?
geld terug gekregen en opgelostquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens, waren ze nu wel bereid om zonder mee te werken dan
Gezellig
Ik hoop het ook voor je. En dan weer anti-kraak?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop erg snel, want heb alle papieren ingeleverd, dus hoop kans te maken.en was vorige week 15e in arnhem bij vaste woning, dus hoop dat ik daar wat van hoor..
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geld terug gekregen en opgelost
Even een dipje, maar ik heb oxa, dus ga zo hopelijk goed slapen.....quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Even een dipje, maar ik heb oxa, dus ga zo hopelijk goed slapen.....
Verder qua relatie helemaal goed!
Dipjes zijn er om weer er weer uit te komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
dat eerste wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. En dan weer anti-kraak?
Ook gehad hier, vond het maar weinig doen zelf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vaak heb ik aan een halfje genoeg gelukkig... maar dat ik nog steeds van die dipjes heb (deze is onverklaarbaar) is natuurlijk niet goed. Gisteren naar fysio geweest voor mijn rug, aanstaande dinsdag terug en die middag ook weer naar een nieuwe psycholoog....quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat echt als een trein he, mooi zo!
Trein!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat echt als een trein he, mooi zo!
Ik bedoelde de liefde meisquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vaak heb ik aan een halfje genoeg gelukkig... maar dat ik nog steeds van die dipjes heb (deze is onverklaarbaar) is natuurlijk niet goed. Gisteren naar fysio geweest voor mijn rug, aanstaande dinsdag terug en die middag ook weer naar een nieuwe psycholoog....
Zit dus wel schot in de zaak weer, maar had het liefst gehad dat het nu wel beter zou gaan dan wat het nu is.
Zorgt ervoor dat mijn geest niet meer met 300km/u gaat... heerlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook gehad hier, vond het maar weinig doen zelf.
![]()
Ow jaquote:
Ah, ja dat is waar, kan net dat verschil maken dan. Zat ook maar op een lage dosis hoor, eerste keer dat ik echt wat nam dus altijd afwachten welke hoeveelheid werktquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat mijn geest niet meer met 300km/u gaat... heerlijk.
Kreeg paar weken geleden te horen dat we net op een getrouwd stel leken...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jullie zijn ook gewoon n leuk en lief stel
* Lotusss geeft DenWauwelaar een knuffelquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
Knuffelkuskroelboomknuffelkusjeboomkroeltje
pas getrouwd is in mijn ogen een kibbelend stel ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kreeg paar weken geleden te horen dat we net op een getrouwd stel leken...
Ach, het is positief
Wie weetquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pas getrouwd is in mijn ogen een kibbelend stel ofzo
Dat dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pas getrouwd is in mijn ogen een kibbelend stel ofzo
We zijn er stil vanquote:
Whehehe..... maar werd ook wel tijd dat ik een goede vent tegenkwamquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zijn er stil vanOf de boel bleef gewoon even hangen hier
Dankje poepescheteduivepoepiedoosje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss geeft DenWauwelaar een knuffel
Wel. Een Gentleman, eerlijk, lief en oprecht. Dus.quote:
Is dat het biljart bij Roy in de kroeg en is dat die cougar op de achtergrond?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
En nu gaat DW naar zn mandje. Zijn taak zit erop.
nu de rest nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe..... maar werd ook wel tijd dat ik een goede vent tegenkwam
Dat kan niet, die blonde is lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is dat het biljart bij Roy in de kroeg en is dat die cougar op de achtergrond?
* Spezza19 weet wel wat goede muziek isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan niet, die blonde is lekker![]()
Lekker album trouwens LP
Hee, ik kende ze al 6jaar langerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 weet wel wat goede muziek is![]()
![]()
Zat net weer op play.com m'n geld uit te geven
Geld moet inderdaad rollen.... maar dan vooral mijn kant opquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik kende ze al 6jaar langerAlleen die niet
Geld moet rollen
Ook al jouw kant opquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geld moet inderdaad rollen.... maar dan vooral mijn kant op
Dan kan ik het tenminste weer uitgeven
Ja, maar IK wil het uitgeven.... fuck die anderenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook al jouw kant op![]()
Uitgeven gebeurd evengoed wel, nog teveel dingen die ik moet doen
Als zelfs IK aan een vent kan komen in mijn huidige staat, dan lukt iedereen het. Je moet alleen totaal niet op zoek zijn...quote:
Ouch, dat ken ik. Als je eenmaal bezig bent dan blijf je cd's tegenkomen jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, maar IK wil het uitgeven.... fuck die anderen
* Spezza19 komt er net achter dat hij deze maand 14 cd's gekocht heeft
*kuch*Torrents*kuch*quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ouch, dat ken ik. Als je eenmaal bezig bent dan blijf je cd's tegenkomen ja
Plus ik ben zo'n nerd en wil dan meteen elk album van die artiest
Anders incompleet en zulks!
Ja ik ken datquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ouch, dat ken ik. Als je eenmaal bezig bent dan blijf je cd's tegenkomen ja
Plus ik ben zo'n nerd en wil dan meteen elk album van die artiest
Cd's klinken beterquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*kuch*Torrents*kuch*
stuk goedkoper ook...
Ja maar ik vind mijn budget toch belangrijker....quote:
Ik vind mijn budget ook belangrijk..... Maar ik heb dan andere prio's qua geld....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar ik vind mijn budget toch belangrijker....
Jij loopt achter met Muse..... Dat album is ook alweer een paar jaar oudquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
Stockholm syndrome, zeker een nieuw nummer van die cd van supermassive black hole oid. Heb hem hier niet op cd staan namelijk.
Ja ok maar muse isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij loopt achter met Muse..... Dat album is ook alweer een paar jaar oud
Mja, nu kan ik het nog dus waarom niet. Plus geld oppotten vind ik zonde.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar ik vind mijn budget toch belangrijker....
Musequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij loopt achter met Muse..... Dat album is ook alweer een paar jaar oud
Ik heb geen geld om op te pottenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, nu kan ik het nog dus waarom niet. Plus geld oppotten vind ik zonde.
Ah sorryquote:
Nah, ben nu ook gelukkig hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah sorry![]()
Maar vind het gewoon zonde, ik heb liever nu plezier ervan dan dat ik oud en verrimpeld ben.
Voor mij zijn die leuke dingen dus o.a. cd's kopenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah, ben nu ook gelukkig hoor
Heb genoeg om mijn vaste lasten en eten te betalen en om leuke dingen te doen. En vriend heeft ook geen baan waarbiij hij tonnen verdient, maar hey, we zijn gelukkig
Zeker, dat bedoel ik ook leuke dingen te doen enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah, ben nu ook gelukkig hoor
Heb genoeg om mijn vaste lasten en eten te betalen en om leuke dingen te doen. En vriend heeft ook geen baan waarbiij hij tonnen verdient, maar hey, we zijn gelukkig
Fatsoenlijke apparatuur!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
En m'n hobby is/zijn trackdays (autoracen) dus dan gaan er soms nog wel eens wat dingen stuk
.flac
Geloof me dat zit wel goedquote:
Raar genoeg slaat bij mij bij zo'n uitspraak de wantrouwenmeter volledig in de over-rev het rood.quote:
Nee, dan heb je het niet begrepen.quote:Plus als je grenzen gaat opzoeken dan zijn er altijd dingen die verbeterd kunnen worden, anders doe je iets niet goed
Laten we het zo zeggen dan, ik heb nog nooit stilgestaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raar genoeg slaat bij mij bij zo'n uitspraak de wantrouwenmeter volledig in de over-rev het rood.
[..]
Nee, dan heb je het niet begrepen.
Oh, had je het over autoraces.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen dan, ik heb nog nooit stilgestaan
Yupquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, had je het over autoraces.
Ik had het over je .flac-adoratie.
Maar wat betreft autoraces: dat is natuurlijk voornamelijk een analoog (of continu is misschien een mooier woord?) systeem waarbij het credo van het kan altijd beter wel geldt, omdat elke stap voor degradatie kan zorgen in je performance.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup
Ah, vandaar, nee m'n reciever staat al uit, dan moet die hard en is een beetje laat nu daarvoor
Oh, interessant! Wat ben je van plan aan te schaffen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie net dat Hobo Hifi een mega summer sale heeft..... En net nu ik aan het kijken ben voor nieuwe apparatuur....
Ik ben zelf erg fan van Denon.... (wel de duurdere modellen uiteraard) niet het jan modaal spul zeg maar....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, interessant! Wat ben je van plan aan te schaffen?
803S? Wat een waardeloze pruldingen zijn dat ook echt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
Geen B&W 8xx serie, fail
Oeh, wel eentjedus
Ik heb op dit moment een set DM603 S1..... gekocht toen ik 15 was.... toen hele knappe speakers.... maar nu zou ik nooit meer B&W kopen....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
803S? Wat een waardeloze pruldingen zijn dat ook echt.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
803S? Wat een waardeloze pruldingen zijn dat ook echt.
Ik denk dat de 705 opzich nog wel een goede speaker is, maar die is zo te zien niet zo "B&W'ig" Die 803S is wat mij betreft gewoon echt een misser. Toch vind ik die speaker qua uiterlijk een van de mooiste die er zijn (die er nog wel uitzien als conventionele speakers). Ook zeer goed uitgedacht dat de vrouw er geen bloemetje op kan zetten. Kasten als de Nautilus series zijn ook echt zo dood als een pier, die gasten weten wel echt waar ze mee bezig zijn. Wat dat betreft is de 800 ook heel interessant, maarja, niet iedereen wil zoiets hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een set DM603 S1..... gekocht toen ik 15 was.... toen hele knappe speakers.... maar nu zou ik nooit meer B&W kopen....
Ik heb zelf ervaring met genoemde modellen, maar als ik puur kijk in mijn prijsklasse van wat ik ongeveer uit wil geven aan een set speakers, dan springt die Dynaudio echt overal bovenuit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat de 705 opzich nog wel een goede speaker is, maar die is zo te zien niet zo "B&W'ig" Die 803S is wat mij betreft gewoon echt een misser. Toch vind ik die speaker een van de mooiste die er zijn (die er nog wel uitzien als conventionele speakers). Ook zeer goed uitgedacht dat de vrouw er geen bloemetje op kan zetten. Kasten als de Nautilus series zijn ook echt zo dood als een pier, die gasten weten wel echt waar ze mee bezig zijn. Wat dat betreft is de 800 ook heel interessant, maarja, niet iedereen wil zoiets hebben.
Wellicht is Master wat voor je? Reference 3A bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ervaring met genoemde modellen, maar als ik puur kijk in mijn prijsklasse van wat ik ongeveer uit wil geven aan een set speakers, dan springt die Dynaudio echt overal bovenuit.
Maar goed, even sparen
Totale prijs van de set die ik in mijn hoofd heb, ligt rond de 5000 euro.... en dat is alleen 2 speakers, 1 receiver en 1 cd-speler
Geen idee... Als ik even snel de plaatjes google, dan is het niet 1 van de mooiste speakersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wellicht is Master wat voor je? Reference 3A bijvoorbeeld.
Sja, mooi vind ik dit:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee... Als ik even snel de plaatjes google, dan is het niet 1 van de mooiste speakers
Maar ik zou hem dan moeten testen ten opzichte van die Dynaudio's...
Das waar.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
Mja, sowieso is het gewoon veel luisteren en plannen. plus je weet nooit wat elke amp/speaker combo doet qua geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |