Nee..alles zit dichtquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook. Kun je niet door een raam naar binnen klimmen? Ofzoiets?
Momentjequote:
Oh oke, kwam de sleutel zomaar aanlopen? Wat fijn!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..alles zit dichtMaar sleutel is inmiddels aanwezig
Dus kan weer naar binnen. Even wasjes draaien
[..]
Momentje
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door jou [ afbeelding ]
Bob terugquote:
Was goedquote:
Jaloers wel. Welkom terug mn beste.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bob terug [ afbeelding ]
Op naar de volgende vakantie. En tussendoor beetje proberen in Nederland te surfen toch
Nu alleen een groot gemis in mijn dag. Bedankt..jij ook welkom terug waarde fok-userquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jaloers wel. Welkom terug mn beste.
Naturistenhostelquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:25 schreef Kermit. het volgende:
Bob ging je weer naar het naturistencamping
wie is deze?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:25 schreef Kermit. het volgende:
Bob ging je weer naar het naturistencamping
Waar gaan de andere surfvakanties heen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu alleen een groot gemis in mijn dag. Bedankt..jij ook welkom terug waarde fok-user [ afbeelding ]
[..]
Naturistenhostel [ afbeelding ]
Hey youquote:
Maar eens proberen in Nederland..als het nog wat is dan waarschijnlijk heel juli hier surfen. En daarna naar het zuiden van Frankrijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waar gaan de andere surfvakanties heen?
Niet Australië of Hawaï of iets dergelijks? Dat zijn toch wel de regios waar in aan denka sl het over surfen gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hey you
[..]
Maar eens proberen in Nederland..als het nog wat is dan waarschijnlijk heel juli hier surfen. En daarna naar het zuiden van Frankrijk [ afbeelding ]
Dat zijn de plekken voor als ik echt goed benquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet Australië of Hawaï of iets dergelijks? Dat zijn toch wel de regios waar in aan denka sl het over surfen gaat.
Oefenen oefenen oefenen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zijn de plekken voor als ik echt goed benEn op een shortboard kan surfen
Ben ik mee bezigquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Oefenen oefenen oefenen.
Nu ga ik werken, een fijne avond toegewenst.
#kuthuisdierenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:02 schreef Henkie94 het volgende:
Onze katten peren hem voor de honten.Een van de honten peert m voor de kat.
ik heb een vaag vermoedenquote:
Niet boeiend toch.quote:
k danquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Kermit. het volgende:
[..]
boeiend ik ben gewoon aardig
Ik heb een unieke style dus ga niet graven wie ik ben
Oh sorryquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je vraagt niet hoe het met mij gaat.
Wel goed, ook mooi weer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
![]()
Hoe gaat het met jou?
MKB is een in Nederland gebruikte afkorting voor Midden- en Kleinbedrijf. De term in Vlaanderen voor MKB is KMO (Kleine of Middelgrote Onderneming). Met MKB bedoelt men in het algemeen ondernemingen tot 250 werknemers. In Nederland valt slechts drie per duizend ondernemingen hier buiten. Het midden- en kleinbedrijf was in 2006 goed voor 58% van de Nederlandse bedrijfsomzet en had ook 58% van het niet-overheidspersoneel in dienst.quote:
MKB=Medeklinkerbotsing, duh.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
MKB is een in Nederland gebruikte afkorting voor Midden- en Kleinbedrijf. De term in Vlaanderen voor MKB is KMO (Kleine of Middelgrote Onderneming). Met MKB bedoelt men in het algemeen ondernemingen tot 250 werknemers. In Nederland valt slechts drie per duizend ondernemingen hier buiten. Het midden- en kleinbedrijf was in 2006 goed voor 58% van de Nederlandse bedrijfsomzet en had ook 58% van het niet-overheidspersoneel in dienst.
Bweh klinkt lastig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lerenlerenelrenweingislsaapstress alles![]()
![]()
Dat kan ook iddquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MKB=Medeklinkerbotsing, duh.
ennu ben je zowat klaar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja lastig/vervelend kut gewoon.
Verrassende cijfersquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
MKB is een in Nederland gebruikte afkorting voor Midden- en Kleinbedrijf. De term in Vlaanderen voor MKB is KMO (Kleine of Middelgrote Onderneming). Met MKB bedoelt men in het algemeen ondernemingen tot 250 werknemers. In Nederland valt slechts drie per duizend ondernemingen hier buiten. Het midden- en kleinbedrijf was in 2006 goed voor 58% van de Nederlandse bedrijfsomzet en had ook 58% van het niet-overheidspersoneel in dienst.
Heb je veel gehaald dit jaar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaat met jou?
[..]
Nog één toets.
Dat voelt zo lekker na die toets geen lasten meer hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaat met jou?
[..]
Nog één toets.
Hee Bobo, hoe was Portugal en u?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef HappyBob het volgende:
Hoi Klinky [ afbeelding ] Hoe is het met Jan en u? [ afbeelding ]
Mja, verschiltquote:
Mijn vriendinnen zijn nu al klaar, fml.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat voelt zo lekker na die toets geen lasten meer hebben.
Mooizo!quote:
haha, kut is dat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, verschilt
[..]
Mijn vriendinnen zijn nu al klaar, fml.
[..]
Mooizo!
PICS VAN DIE JURKJES MET JOU ERIN.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK KOCHT JURKJES VANDAAG, DRIE JURKJES.
EN IK WIL MEER.
IK HEB WEL PICS.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
PICS VAN DIE JURKJES MET JOU ERIN.
Portugal was zo heerlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hee Bobo, hoe was Portugal en u?
Morgen zie ik Jan, dan moet je het even opnieuw vragen hoe het met ons is.
Praat tegen mij.quote:
Aww, bruin geworden ook ja?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Portugal was zo heerlijkNu moet ik het weer een jaartje missen
Hoezo morgen pas vragen? Gewoon morgen een nieuwe update geven toch? Anders zit ik met die vragen tot morgen. En morgen ga ik weer naar Utrecht..dus weet ik het dan nog niet
Ik maakte er twee, voor mn vriendin.quote:
Nehh.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zet gewoon op facebook [ afbeelding ]
Done thatquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praat tegen mij.
[..]
Aww, bruin geworden ook ja?En nou, gaat goed met mij en Jan en morgen zien we elkaar weer jeuuj.
[..]
Ik maakte er twee, voor mn vriendin.![]()
[..]
Nehh.
Ik probeerde zo veel mogelijk uit de zon te blijvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww, bruin geworden ook ja?En nou, gaat goed met mij en Jan en morgen zien we elkaar weer jeuuj.
quote:[..]
Nehh.
Boekenquote:
Ik wil je wel een DM sturen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeerde zo veel mogelijk uit de zon te blijvenMijn hoofd, handen en voeten waren na dag 2 wel helemaal rood
Zag er best vreemd uit. Niet echt heel bruin geworden dus..maar wel klein beetje.
[..]
DM is goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je wel een DM sturen?
quote:
Ok,quote:
Leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok,
maar wel vervelend zeg dat je meteen rood geworden bent enzo.
Maar toen weer even weg enzo..dus je bent weer terug, gekkiequote:
Ja inderdaad, dicht ziet er ook niet uit zeg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
LeukEn die rechter vind ik het leukst..alleen dan wel met die bolero achtig iets open [ afbeelding ]
Ik word altijd eerst roodIk verbrand vet snel
Ja, oke, dat is waarquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar toen weer even weg enzo..dus je bent weer terug, gekkie
Mag ik ook een beetje?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dicht ziet er ook niet uit zeg.
Aww, ik wil je wat van mijn pigment geven
Rechter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke leuker dan?
Dat zou zoveel narigheid schelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dicht ziet er ook niet uit zeg.
Aww, ik wil je wat van mijn pigment geven
Ja toch wel he? Hmm.quote:
Oke, maar ik ben er 23 juli niet meer zegmaar, dus dan moet jij het wel even op komen halen he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zou zoveel narigheid schelenGraag wel voor eind juli dan
Oké..kom ik gewoon een keertje langs daarquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, maar ik ben er 23 juli niet meer zegmaar, dus dan moet jij het wel even op komen halen he.
9 juli toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..kom ik gewoon een keertje langs daar
Dat staat nog steeds op de agenda?quote:
Ahhh waarom niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat staat nog steeds op de agenda?Al kan ik waarschijnlijk nog steeds niet
Veel water drinken en paracetamol nemen.quote:
Jan en ik zijn aanwezig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
Straks kunnen jullie opeens allemaal niet en sta ik daar helemaal in mijn alleentje
Of surfen..helpt ook tegen de katerquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Veel water drinken en paracetamol nemen.
Of niet veel drinken
Jeujquote:
Klips is op vakantie danquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
En Beach, Flippiee, Haarklip en L-ascorbinezuur dan?
Hahahahhaquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh myyy, mijn broertje is net stiekem naar boven gegaan en heeft nagellak op zn vingers gedaan en toen kwam hij heeeel stil naar beneden met zo'n schuldige blik en ik wist genoeg.![]()
![]()
Jezusss.
Okidoki.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeujmaar niet te verliefderig zijn hoor, dan mis ik Klips
Oh grutjes. Helemaal niet aan gedacht nogquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okidoki.
Ga jij nog een cadeau geven ja?
Ja oke, dat is waar. Dan hoef ik niet in m'n eentje bij de starbucks sip zitten te wezenquote:
Met z'n alleen 1 cadeau doen dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okidoki.
Ga jij nog een cadeau geven ja?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
Kijk Bloempje met haar hippe vijver foto's dan.
Heel hip, mooie kleur ook alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
Kijk Bloempje met haar hippe vijver foto's dan.
Ik denk het welquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje, kan jij beter je nagels lakken dan mn broertje ja?![]()
Dan kan ik daar dus ook al misschien niet bij zijnquote:
Dan zorg je maar dat je er bent jongeman!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan kan ik daar dus ook al misschien niet bij zijn
Hij werkt nu toch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef HappyBob het volgende:
En misschien is het niet handig om hier te zeggen wat het cadeautje gaat worden? [ afbeelding ]
Maar hij kan alles teruglezenquote:
Hehehe je hebt gelijk!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar hij kan alles teruglezenGeen risico's nemen..
Je bericht met het cadeauquote:
OH SHHHT JIJ OEN!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of gewoon geen *PIEEEEEEEPPPP* halen dan
Waarom edit jij mijn berichten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar heb je het over meid?
[..]
Waar heb jij het nou weer over zeg
Een roze.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef HappyBob het volgende:
Al vind ik een dildo best een goed idee
Hoooiquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef FreezePop het volgende:
Mag ik het strikje zijn?
Ben ik weer trouwens
Mag ik dan het stickertje op het strikje zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef FreezePop het volgende:
Mag ik het strikje zijn?
Ben ik weer trouwens
Natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mag ik dan het stickertje op het strikje zijn?
Zo van ipv naam van de winkel HappyBob voor al uw pleziertjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mag ik dan het stickertje op het strikje zijn?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo van ipv naam van de winkel HappyBob voor al uw pleziertjes.
Haarklip?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Bloempje. het volgende:
Wil er ook iemand de dildo zijn? Is dat ook opgelost.
Is toch zo.quote:
Dit wordt een leuk feestjequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo van ipv naam van de winkel HappyBob voor al uw pleziertjes.
Janquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Bloempje. het volgende:
Wil er ook iemand de dildo zijn? Is dat ook opgelost.
Dus als ik er niet ben, mag ik ook niet het stickertje zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja Jan natuurlijk, hoe kon ik nou zo stom zijn en Haarklip zeggen, die is er niet eens.
Hier moet ik even over nadenken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus als ik er niet ben, mag ik ook niet het stickertje zijn?
Gaan jullie naar een romantische film?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh Bob ik had je vraag helemaal niet beantwoordWe gaan naar Vapiano en dan naar de bios.
Doet me denken aan date van DM. D= Maar dan omgekeerd.
De Munt, maar ik weet eigenlijk nog niet echt welke film. Jan vond Bad Teacher er wel leuk uitzien, lijkt mij ook wel keigrappig hihi. Maar ik ga zo even kijken voor romantische films inderdaad, veel leuker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een romantische film?Hoe laat? Welke bios? Welke rij? [ afbeelding ]
RomKoms zijn slecht voor relaties. Onderbewust ideaalbeeld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De Munt, maar ik weet eigenlijk nog niet echt welke film. Jan vond Bad Teacher er wel leuk uitzien, lijkt mij ook wel keigrappig hihi. Maar ik ga zo even kijken voor romantische films inderdaad, veel leuker.
Romantische films zijn niet leukerquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De Munt, maar ik weet eigenlijk nog niet echt welke film. Jan vond Bad Teacher er wel leuk uitzien, lijkt mij ook wel keigrappig hihi. Maar ik ga zo even kijken voor romantische films inderdaad, veel leuker.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
RomKoms zijn slecht voor relaties. Onderbewust ideaalbeeld.
OMG WAT TE DOEN.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Romantische films zijn niet leukerIk zou het dan maar gewoon bij Bad Teacher houden [ afbeelding ]
Ga naakt op zijn tafel liggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie druifjes op tafel.
En een vaas met rozen en eucalyptussss.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie druifjes op tafel.
En een vaas met rozen en eucalyptussss.
quote:
Slapen is een goed plan. Dat gaat voorlopig nog niet lukkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga zo slapen. Straks raak ik weer verslaafd aan FOK!.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan leest het topic terug omg edit alle berichten.
Net alsof mijn tafel niet goed genoeg isquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
HAARKLIP MAG GEEN DILDO ZIJN JA!
Hihi, maar ik zal t m voorstellen.
En Bob, Klinker mag alleen naakt op Jan z'n tafel. Ja. Of z'n bed, wat ze zelf het prettigst vindt.
Ik wil ookquote:
Arme jongen. Ik heb nog wel melk en chocolademelkmaakspul beneden. Breek maar even in.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof mijn tafel niet goed genoeg is
[..]
Ik wil ookIk heb helemaal niets in huis
Morgen boodschapjes doen.
Ik pak de auto en ben er over 15 minutenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arme jongen. Ik heb nog wel melk en chocolademelkmaakspul beneden. Breek maar even in.
Okidoki.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik pak de auto en ben er over 15 minuten
Slaaplekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
Hallo lieve mensenik ga meteen weer mn bed in nu
9 Juli zie ik jullie ja ?
fijne avond !!
Slaaplekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook slapen daaaag.![]()
![]()
Het is fijn om weer te kunnen posten.
Tschus!
Kleine tegenvaller ditquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
Hallo lieve mensenik ga meteen weer mn bed in nu
9 Juli zie ik jullie ja ?
fijne avond !!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook slapen daaaag.![]()
![]()
Het is fijn om weer te kunnen posten.
Tschus!
Was een gok hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
15 minuten. Hmmmm. Waar kan dat toch zijn... *denkt diep na*
Grutjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was een gok hoorMaar zal wel zoiets zijn [ afbeelding ]
Even m'n verrekijker pakkenquote:
Zal straks luisterenquote:
Gordijn is dichtquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Even m'n verrekijker pakken
[..]
Zal straks luisteren [ afbeelding ]
bereid je voor op de jaren 80.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Even m'n verrekijker pakken
[..]
Zal straks luisteren [ afbeelding ]
Ik zag 'tquote:
Jaren 80 is altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
bereid je voor op de jaren 80.
deze is toch wel beter eigenlijk maar die andere heeft een maffe clip
Dag Bloempjequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:32 schreef Bloempje. het volgende:
Goed, ik ga film kijken en dan slapen, toedeloe
Bob, niet door m'n raam gluren.
Goedzo, anders durf ik niet te slapenquote:
I'm not a creep..i'm your guardianquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo, anders durf ik niet te slapen
Uhuh, tuurlijk. Dag Bobjequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
I'm not a creep..i'm your guardian
Ik douche om schoon te worden, niet om voor het water. Onder de douche kan ik niet FOK!ken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Milieubewuste doucher [ afbeelding ]
Dat zwarte krijg je er niet af hoor, hoe lang je ook douchet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En al die kinderen in Afrika dan.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zwarte krijg je er niet af hoor, hoe lang je ook douchet.
In de ochtenden douche ik ook altijd snel..maar 's avonds vind ik het toch wel lekker om er wat langer onder te staan. Het niet kunnen fokken onder de douchen heb ik alleen nog niet weten op te lossenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik douche om schoon te worden, niet om voor het water. Onder de douche kan ik niet FOK!ken.
Ja jammer danquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En al die kinderen in Afrika dan.
Dat doe ik in bed altijd of achter de pcquote:
Omdat het lekker is en omdat het kanquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zwarte krijg je er niet af hoor, hoe lang je ook douchet.
nopequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef Creeg het volgende:
Ik ken haar ergens van, maar weet niet van watWeten jullie het?
[ afbeelding ]
Pick one:quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef Creeg het volgende:
Ik ken haar ergens van, maar weet niet van watWeten jullie het?
[ afbeelding ]
Jup, alleen ik ken haar gezicht ergens van.. alsof ik der wel eens gezien heb zeg maar of een hele bekende serie ..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pick one:
http://www.imdb.com/name/nm0000227/
* Oceanview brabbelt iets over teveel details.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat doe ik in bed altijd of achter de pc
Je hebt wel die rijke mensen met televisies in hun bad of douche. Ze zouden een waterdicht toetsenbord moeten maken en een touchpad voor de muis. Scherm in de muur et voilaquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In de ochtenden douche ik ook altijd snel..maar 's avonds vind ik het toch wel lekker om er wat langer onder te staan. Het niet kunnen fokken onder de douchen heb ik alleen nog niet weten op te lossenBestaan er geen waterdichte tablets? [ afbeelding ]
Ja ik keek ook al op imdb, en toen wist ik het. (in mijn geval The Last Templar)quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pick one:
http://www.imdb.com/name/nm0000227/
quote:
Nja die fotoquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef Beach het volgende:
[..]wat denk je zelf
En niet verkeerd voor haar leeftijd idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Is dat de hyves van/voor mensen met gebrekkig Nederlands?quote:
Kijk die profielfoto ..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat de hyves van/voor mensen met gebrekkig Nederlands?
ga door met pissenquote:
Google mag mijn gegevens gebruiken om de inhoud en de advertenties op andere (niet-Google) websites te personaliseren.quote:
Gebeurt toch al adh van je browsergeschiedenis,quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Google mag mijn gegevens gebruiken om de inhoud en de advertenties op andere (niet-Google) websites te personaliseren.
Vinkje
Meer zit er niet in.quote:
Klinkt sexy.quote:
quote:
ik ben niet zo sexyquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:03 schreef HappyBob het volgende:
Wat is Google+?
[..]
Meer zit er niet in.
[..]
Klinkt sexy.
Ohja dat spelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |