Laten we Over There ook niet vergetenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:14 schreef Nibb-it het volgende:
Ook van HBO: Generation Kill en the Pacific, die laatste viel me wat tegen.
Oeps...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Erasmo het volgende:
Soms heb je van die dagen dat alles tegen zit:
[ afbeelding ]
Ook mooi. Wist niet dat dat HBO wasquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laten we Over There ook niet vergeten
Instant bruine broek!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Erasmo het volgende:
Soms heb je van die dagen dat alles tegen zit:
[ afbeelding ]
Ook een goede inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laten we Over There ook niet vergeten
Klinkt interessant, even op BOL kijken morgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Zal er later ook wel in komen. Eerste 100 pagina's ging bijna alleen over de ontwikkeling van de machinegeweren in het algemeen. Onder andere over hoe conservatieve generaals maar moeilijk waren te overtuigen van het nut van automatisch groepswapens. Eigenlijk van het kleinschalige Gatling gebruik tot de bloeiperiode tijdens WO1. Begin nu net pas over de ontwikkeling door sgt. Kalashnikov en de introductie in het Rode Leger. Later zal ook nog verder worden ingegaan hoe het wapen zo wijdverspreid is geworden en hoe het tot propagandamiddel is verheven van revolutionaire anti-westerse landen. Erg interessant allemaal iig.
Ik denk dat ik die genoemde series ook maar eens ga "kopen"... ik ga morgen wel zoeken naar "winkels".....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Klinkt interessant, even op BOL kijken morgen.
Nou m'n mand in
Dat dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef Nibb-it het volgende:
Piratenbaai heeft een 100% discount op Generation Kill![]()
Nu écht m'n mand in...
Altijd gezellig bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:13 schreef Maitje het volgende:
Verdorie! Wordt net uit mijn bed gelicht door een enorme harde knal en een scheurende auto. Lig in bed en luister naar iets wat ik niet kan plaatsen, vervloek de achterbuurman nog dat die zo laat aan het klussen is!
Echter, als ik mijn vader de slaapkamerdeur hoor openen ben ik binnen 3 tellen uit bed gooi mijn deur open, vraag nog half slaperig wat die gaat doen "bij de achterburen" zegt die.
Ik achter mijn vader aan, schoenen aan en naar buiten gerend naar de achterburen hun voorkant, staan er 3 auto's in de fik!
Oke, nu ben ik klaar wakker en moet er half 6 uit..
Oorzaak? De auto die als 1e in de fik stond is van drugsdealer. Sommige hebben voor de ontploffing glasgerinkel gehoord... Ach. We lezen het morgen wel weer in de krant.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh.
Straks naar de beegravenis van m'n oma
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Danny het volgende:
En om dat te vieren is het forum de hele dag leesbaar in het geweldige lettertype Comic Sans MS
(en ja, dat kan betekenen dat sommige elementen even niet helemaal goed gepositioneerd zijn)
Kan ik het ook uitzetten?
Wanneer is het weer weg?
middernacht
Waarom is het?
Voor de leuk
Maar ik haat het en ik lig nu huilend in foetushouding, duimzuigend in m'n broek te plassen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |