abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99026157
Met liberalisme heeft het helemaal niks te maken. De VVD is een conservatieve partij, die nog het meest lijkt op de Amerikaanse Republikeinen: het belang van de rijken komt op plaats 1.

Dat de VVD hiermee instemt, is om de PVV te paaien. Symboolpolitiek in de categorie Animal Cops. De PVV kan dit als "succes" op het conto bijschrijven, terwijl ze ondertussen tekenen voor radicale bezuinigingen, veelal haaks op hun verkiezingsprogramma. Maar dat hebben die domme reaguurders niet in de gaten.

Ook de VVD bewerkt de beeldvorming geweldig. Nederland wordt gepaaid met een (effectieve) opheffing van het rookverbod in de horeca, 130 rijden op stukjes snelweg en loze kreten als "Nederland teruggeven aan de Nederlanders". Ondertussen wordt genadeloos bezuinigd over de rug van de zwaksten, terwijl rijken grotendeels worden ontzien.

Zo is de VVD de beschermheer van de allesbehalve liberale hypotheekrenteaftrek. Daar waar ze normaal prat gaan op marktwerking, is marktverstorende overheidsbemoeienis ineens geen probleem als het HRA betreft. Want daarvan profiteren de rijken het hardst.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 juli 2011 @ 13:26:29 #202
73911 ultra_ivo
pi_99062683
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:28 schreef goofy_goober het volgende:
Ik vind het vooral stuitend en tegelijkertijd lachwekkend dat al die Nederlanders die het nationalisme hoog in het vaandel hebben staan hun eigen taal niet eens lijken te beheersen.
En de krant die zich afficheert als vaderlands na de oorlog verboden was wegen heulen met de bezetter.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:02:24 #203
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99074580
Tja, vroeger was het al: De VVD steelt van de armen en geeft het aan de rijken en die mentaliteit is vandaag de dag niets veranderd. Een soort van omgekeerde Robin Hood.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:24:21 #204
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_99083935
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:46 schreef goofy_goober het volgende:
Heerlijk die reacties trouwens bij het desbetreffende bericht op de Telegraaf-site:

... een hoop hersenlozen bij elkaar.

:') WTF
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:23:19 #205
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_99102214
Als je NL-talige muziek wil luisteren zet je toch de hele dag 100% NL op :r
Dat het kabinet zich hier al druk over gaat maken... :')
En wij maar denken dat Griekenland geldverspilling was... }:|
pi_99133061
Ik vind sowieso radio wat tegenwoordig word gemaakt slecht; nauwelijks vernieuwing in muziekstijlen, veel te commerciëel, geen aandacht aan nieuwe producers met een nieuwe sound bij bijvoorbeeld Serious Talent (alleen maar gitaarbandjes) en te veel gepraat.
Radio 2 en 5 is gewoon één en al ouwe gelul, Radio 3 is te veel nieuw gelul en te commercieël. Wat dat betreft geven Radio 1, 4 en 6 echt aanvulling aan muziek of nieuws.
Geef mij maar dezelfde indeling en muziekstijl als wat ze bij BBC Radio doen. :)
pi_99137105
Wie denkt Martin Bosma wel niet wie hij is? In detail gaan beslissen wat we wel of niet mogen luisteren? Ik heb echt zin om zijn kop van zijn romp te trekken. Wat een lelijke gast. Maar wat veel erger is, is dat de Tweede Kamer dit allemaal maar goed vindt. Ik hoop stiekem dat dit een grap is, nee, dat de hele PVV een grap is. Dat er ooit een dag komt, dat Geert Wilders zegt: "Gefopt, stelletje idioten!".
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:57:09 #208
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_99138233
Het verbaasde mij dat de SP met deze motie heeft ingestemd. Onder Jan zou dat niet zijn gebeurd denk ik.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:11:51 #209
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_99173112
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Met liberalisme heeft het helemaal niks te maken. De VVD is een conservatieve partij, die nog het meest lijkt op de Amerikaanse Republikeinen: het belang van de rijken komt op plaats 1.

Dat de VVD hiermee instemt, is om de PVV te paaien. Symboolpolitiek in de categorie Animal Cops. De PVV kan dit als "succes" op het conto bijschrijven, terwijl ze ondertussen tekenen voor radicale bezuinigingen, veelal haaks op hun verkiezingsprogramma. Maar dat hebben die domme reaguurders niet in de gaten.

Ook de VVD bewerkt de beeldvorming geweldig. Nederland wordt gepaaid met een (effectieve) opheffing van het rookverbod in de horeca, 130 rijden op stukjes snelweg en loze kreten als "Nederland teruggeven aan de Nederlanders". Ondertussen wordt genadeloos bezuinigd over de rug van de zwaksten, terwijl rijken grotendeels worden ontzien.

Zo is de VVD de beschermheer van de allesbehalve liberale hypotheekrenteaftrek. Daar waar ze normaal prat gaan op marktwerking, is marktverstorende overheidsbemoeienis ineens geen probleem als het HRA betreft. Want daarvan profiteren de rijken het hardst.
Om ergens achteraan in dit topic in te vallen: QFT.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_99174211
Je hebt toch al radio.nl?

Gisteravond was er leuke muziek op de radio (was volgens mij radio2) Veel jaren tachtig. Ik heb het niet zo op met Nederlandstalige muziek. (goede doel of Doe Maar was nog leuk,)

Waarom niet gewoon zoals altijd? Voor de mensen die echt alleen maar van Nederlandse muziek houden is er toch al een zender?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:29:33 #211
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_99174297
En het spaarloon wordt een jaar eerder opgeofferd ten behoeve van de villasubsidie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')