hey, zelfde gedachtegang als mijquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik krijg meer het idee dat ze gewoon wat loze dingen aan het roepen is om een beetje publiciteit te krijgen dan echt een punt te maken.
Zie je dat plaatje voor het eerst?quote:
Eerste keer met die caption wel ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:38 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Zie je dat plaatje voor het eerst?
Hoe willen ze dat doen? Het niveau verlagen?quote:De plannen sluiten aan bij die van de organisatie van universiteiten, VSNU. Ruim de helft van de studenten haalt in vier jaar een bachelorsdiploma. Afgesproken is dat dit in 2014 70 procent moet zijn, maar dan moet de selectie strenger worden, stelt de VSNU.
Voorzitter Pascal ten Have van de Landelijke Studenten Vakbond (LSVb) onderschrijft het door Zijlstra en de universiteiten geschetste probleem: "Veel studenten zitten niet op hun plaats en er is veel uitval."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:49 schreef Miasan het volgende:
Halbe Zijlstra.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe willen ze dat doen? Het niveau verlagen?
Laat mensen toch lekker zesjes halen. Zo kunnen de hardwerkende studenten zich juist onderscheiden.Inderdaad. Je krijgt je bachelordiploma al cadeau bij een pakje boter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:49 schreef Miasan het volgende:
Halbe Zijlstra.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe willen ze dat doen? Het niveau verlagen?
Laat mensen toch lekker zesjes halen. Zo kunnen de hardwerkende studenten zich juist onderscheiden.Ze kunnen zich onderscheiden ja, maar je hebt er geen zak aan. Met strengere eisen dus wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
Ik volg je niet. Waarom hebben ze met strengere eisen meer aan hun hogere cijfers? Dan zijn er gewoon minder studenten, omdat niet iedereen aan de selectiecriteria voldoet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:51 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ze kunnen zich onderscheiden ja, maar je hebt er geen zak aan. Met strengere eisen dus wel.
Heldquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:04 schreef Micson het volgende:
Ik zie het nu op het nieuws, wat een kankerlijer die Zijlstra. Weet iemand waar die kerel woont?
Dan ga ik even mij wat vrienden en een paar bakstenen langs
AIVD aan je deur dalijk !quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:04 schreef Micson het volgende:
Ik zie het nu op het nieuws, wat een kankerlijer die Zijlstra. Weet iemand waar die kerel woont?
Dan ga ik even mij wat vrienden en een paar bakstenen langs
Het is meer grootheidswaan. Zijlstra wil waarschijnlijk de geschiedenis ingaan als de Nederlandse Pinochet of Thatcher, de strenge doch rechtvaardige staatsman die de boel weer op de rails kreeg. Iemand moet hem een dreun geven en hem erbij vertellen dat hij geen staatsman is, maar een nerd met een blotebillengezicht die een positie bekleedt die veel te hoog gegrepen is voor hem.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik krijg meer het idee dat ze gewoon wat loze dingen aan het roepen is om een beetje publiciteit te krijgen dan dat ze echt een punt probeert te maken.
Tip: je hóeft je profielwerkstuk niet eens te maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef vanBinsberge het volgende:
Overigens, om alvast vooruit te lopen, ga ik nu m'n profielwerkstuk alvast maken. Dan zeggen ze wel dat je daar 80 uur mee bezig bent enzo, terwijl het gewoon een werkstuk is dat je in een weekje af hebt en zwaarder meetelt![]()
las net in het boekje, blijkt je moet een 3,5 (!) halen minstens om over te gaan. Haal je dat niet dan krijg je nog een opdracht om dat wel te kunnen
quote:Zijlstra wil strenger worden voor mensen die nog tot het hoger onderwijs willen worden toegelaten, als voor degenen die al een studie volgen.
Mensen die zich niet minstens 3x per week het graf in zuipenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:22 schreef Queque het volgende:
Mensen die niet cum laude slagen op de universiteit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |