School is gewoon supersimpel. Het enige wat kut is dat je groepsopdrachten moet doen met mensen die je cijfer naar beneden halen omdat ze slechter zijn dan jij zelfquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:00 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Precies, alle moeite doen en dan die moeite zien veranderen in een hoger cijfer
oh, daar was je zelf al achterquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef Zombiehoofd het volgende:
Daarnaast, opdrachten waarbij je samen moet werken. Ik ga niet me best doen voor een ander
Ik leer nog meer op FOK!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:10 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ik leer nog meer uit de Donald Duck dan een dag op school/werk
Die zijn nu druk met studeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef Zombiehoofd het volgende:
Fijn om te horen dat er meer gelijkgestemden zijn hier. Ik had eerlijk allemaal zure reacties verwacht van kanslozen.
Als ik voor een 7 een extra beloning zou krijgen...quote:
De meeste docenten hier halen geen 6 voor hun colleges hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:16 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een symptoombestrijding, maak het onderwijs uitdagend en interessant! Dan krijg je de collegebanken wel vol! Maar nee, verplichte colleges waarbij niet wordt gekeken naar de kwaliteit van die colleges.
DAT is pas zesjescultuur!
Het is ook niet meer interessant omdat de meeste leraren gewoon vertellen wat er in het boekje staatquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:18 schreef luckass het volgende:
[..]
De meeste docenten hier halen geen 6 voor hun colleges hoor.
Ik heb dezelfde instelling, maar daardoor sta ik wel gemiddeld voor al mijn cijfers een 5,7 ofzo..quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef Zombiehoofd het volgende:
Fijn om te horen dat er meer gelijkgestemden zijn hier. Ik had eerlijk allemaal zure reacties verwacht van kanslozen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Zombiehoofd het volgende:
Af van de zesjescultuur en meer verplichte colleges. Wat?! &*&*#@@ jezus. Wat is er mis met zesjescultuur? Waarom moet ik naar college?! Blijf van mijn leven af. Ik moet niks.
Ik haal alles toch met minieme inspanning. Dat ik ga nou niet ga "cheaten" door heel hard al die bullshit eromheen te gaan leren. Ik heb wel wat nuttigers en leukers te doen. Daarnaast ben ik een jongen en die hebben gewoon niet zo'n afwijking in hun hoofd dat je meer dan 2 uur per dag kunt concentreren zoals meisjes hebben.
Verwachte reactie van alle mensen die alleen maar fok in hun leven hebben en hun studieboek: TS is dom. Nee hoor ik denk gewoon efficiënt en weeg de kosten en baten gewoon slim af.
Boem voor alle cijfergeilerds (ok het is wel metronieuws): http://www.metronieuws.nl(...)rZkfA!2pzWyuVBa38wA/
Bron zesjescultuur:
http://nos.nl/artikel/252(...)n-zesjescultuur.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |