Jawel, maar dat is was zo'n posten-en-vergeten-post. Nu ga ik het echt actief volgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je hebt toch al gepost, dus hij volgt toch al automatisch![]()
![]()
;op;p;p;p;p;p;;dd;d;;d;d
Haha, nu kruipt meneer Rock 'n Roll HIYAAAAA weer een beetje af.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh nee!
Mijn argumenten worden zwakker
Laat ik snel iets beters bedenken (Wat overigens niet nodig is) om een of andere vetzak die erop kickt om 14 jarigen op het web te pesten het tegendeel te bewijzen.
[..]
Wil je nu een lintje?
Goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:54 schreef zovty het volgende:
Misschien ga ik deze toch maar even volgen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:56 schreef porsche1 het volgende:
O, nog iets.
Alsof TS al schaamhaar heeft.
Ik wacht op een reactie terug van mijn quote.quote:
Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wacht op een reactie terug van mijn quote.
Niet dit slappe gedoe.
welke slappe gedoe?quote:
Smoel dicht. Porsche is een kwaliteitsuser!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef Trollscience het volgende:
Je hebt gewonnen porsche, echt. Van zoveel domheid kun je gewoon niet winnen. Ga maar rond paraderen dat ik bang ben, bla bla bla, zwak getroll, ik reageeer hier niet meer op.
Porsche1 is een kutuser, maar nog lang niet zo kut als Trollscience. In deze ben ik dus ook voor porsche1.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Smoel dicht. Porsche is een kwaliteitsuser!
Ach, koetjie koetjie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef Trollscience het volgende:
Je hebt gewonnen porsche, echt. Van zoveel domheid kun je gewoon niet winnen. Ga maar rond paraderen dat ik bang ben, bla bla bla, zwak getroll, ik reageeer hier niet meer op.
Il wilde het lief zeggen maar je hebt gewoon gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Porsche1 is een kutuser, maar nog lang niet zo kut als Trollscience. In deze ben ik dus ook voor porsche1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |