Het verkrachten met je paupergitaar en kapsel.quote:
Zwakke trollquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het verkrachten met je paupergitaar en kapsel.
Het gaat hier om een feit. Kan je wel hip gaan doen met je filmquote, maar hij is niet bijster toepasselijk.quote:
Hij is wel toepasselijk tijgahquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het gaat hier om een feit. Kan je wel hip gaan doen met je filmquote, maar hij is niet bijster toepasselijk.
Dan is deze ook toepasselijk:quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij is wel toepasselijk tijgah
YES!quote:
Mijn leven is voorbij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
YES!
Eindelijk post je die video, nu ga ik lekker in de FB zeuren
omdatquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:18 schreef MultiBanaan het volgende:
Waarom zeggen we in NL eigenlijk shampoo, terwijl het eigenlijk shampoe is?
Een come-back welke om te janken is, jongeman.quote:
Het is comebackquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een come-back welke om te janken is, jongeman.
Ik ga niet in verdere discussie met iemand van 14.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is comeback
Te janken?
Dit komt toch niet op mijn rapport he?
quote:
Doe ik alquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga niet in verdere discussie met iemand van 14.
En dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
YES!
Eindelijk post je die video, nu ga ik lekker in de FB zeuren
Gitaar spelen, niet als een downie op je gitaar slaan en dan denken dat het Wilhelmus er uit komt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik al
[..]
Eerst superstoer lopen te trollen, en dan ineens bang wegkruipen
Qoutes alsjeblieft? Hier weet ik niks van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan?
Vorige keer droop je ook al af omdat de Mods zeiden dat je het aan jezelf te danken is, wat ook waar is.
En je topic is sowieso kut met zoeen OP, dus hij krijgt een slot en niemand geeft een neuk om wat stoeprand, goede user wel, zegt.
Het komt er ook uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gitaar spelen, niet als een downie op je gitaar slaan en dan denken dat het Wilhelmus er uit komt.
En dat moet jij nodig zeggen van dat bang wegkruipen.
Nee, ik zoek de quote niet op. Volgens mij stond hij in de KLB FB.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Qoutes alsjeblieft? Hier weet ik niks van.
[..]
Het komt er ook uit
Kun jij het beter?
Toe maar, huilen over een filmpje, maar wel allemaal stoere taal uitslaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:41 schreef Trollscience het volgende:
inb4 zwakzinnige troll van dure kutauto
Ik huil helemaal niet. En hoor wie het zegtquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Toe maar, huilen over een filmpje, maar wel allemaal stoere taal uitslaan.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet. En hoor wie het zegt
[..]
Ik heb tenminste nog het lef om zoiets te uploaden, het enige wat ik jou zie doen is wat lopen te zeiken over hoe lelijk mijn kapsel wel niet is terwijl jij je eigen ranzige kutkop nog niet eens op de webz durft te zetten. Wat moet jij een verknipt en gefrustreerd persoon zijn als je hier je plezier uit haalt.
Haha, vorige keer zei je nog dat jij het niet geupload had. Dus wat is het nou, nu ga je jezelf tegen spreken vent.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik huil helemaal niet. En hoor wie het zegt[quote][ afbeelding ] [b]Op Ik heb tenminste nog het lef om zoiets te uploaden, het enige wat ik jou zie doen is wat lopen te zeiken over hoe lelijk mijn kapsel wel niet is terwijl jij je eigen ranzige kutkop nog niet eens op de webz durft te zetten. Wat moet jij een verknipt en gefrustreerd persoon zijn als je hier je plezier uit haalt.
Dat heb ik nooit gezegd. Bewijs maar eens het tegendeel met een qoute. Oh nee, want dat doe je niet, aangezien dat een fictieve conversatie was. Ik heb gezegd dat ik het had geupload, verwijderd, en toen was hij door iemand opnieuw geupload.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, vorige keer zei je nog dat jij het niet geupload had. Dus wat is het nou, nu ga je jezelf tegen spreken vent.
Nou, dan heb je deze toch niet geüpload? Het gaat om het filmpje wat er nu op staat...quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Bewijs maar eens het tegendeel met een qoute. Oh nee, want dat doe je niet, aangezien dat een fictieve conversatie was. Ik heb gezegd dat ik het had geupload, verwijderd, en toen was hij door iemand opnieuw geupload.
quote:
Oh nee!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou, dan heb je deze toch niet geüpload? Het gaat om het filmpje wat er nu op staat...
Je argumenten worden weer zwakker zo te zien, net als vorige keer.
Wil je nu een lintje?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]Moet wel lukken.
Dankje.
Zie je troll, de mods geven weer geen neuk.
Je hebt toch al gepost, dus hij volgt toch al automatischquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:54 schreef zovty het volgende:
Misschien ga ik deze toch maar even volgen.
Jawel, maar dat is was zo'n posten-en-vergeten-post. Nu ga ik het echt actief volgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je hebt toch al gepost, dus hij volgt toch al automatisch![]()
![]()
;op;p;p;p;p;p;;dd;d;;d;d
Haha, nu kruipt meneer Rock 'n Roll HIYAAAAA weer een beetje af.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh nee!
Mijn argumenten worden zwakker
Laat ik snel iets beters bedenken (Wat overigens niet nodig is) om een of andere vetzak die erop kickt om 14 jarigen op het web te pesten het tegendeel te bewijzen.
[..]
Wil je nu een lintje?
Goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:54 schreef zovty het volgende:
Misschien ga ik deze toch maar even volgen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:56 schreef porsche1 het volgende:
O, nog iets.
Alsof TS al schaamhaar heeft.
Ik wacht op een reactie terug van mijn quote.quote:
Hoor wie het zegtquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wacht op een reactie terug van mijn quote.
Niet dit slappe gedoe.
welke slappe gedoe?quote:
Smoel dicht. Porsche is een kwaliteitsuser!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef Trollscience het volgende:
Je hebt gewonnen porsche, echt. Van zoveel domheid kun je gewoon niet winnen. Ga maar rond paraderen dat ik bang ben, bla bla bla, zwak getroll, ik reageeer hier niet meer op.
Porsche1 is een kutuser, maar nog lang niet zo kut als Trollscience. In deze ben ik dus ook voor porsche1.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Smoel dicht. Porsche is een kwaliteitsuser!
Ach, koetjie koetjie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef Trollscience het volgende:
Je hebt gewonnen porsche, echt. Van zoveel domheid kun je gewoon niet winnen. Ga maar rond paraderen dat ik bang ben, bla bla bla, zwak getroll, ik reageeer hier niet meer op.
Il wilde het lief zeggen maar je hebt gewoon gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Porsche1 is een kutuser, maar nog lang niet zo kut als Trollscience. In deze ben ik dus ook voor porsche1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |