Wie koopt er nou friet.quote:
Als wij zouden weten wat je gemakkelijk kon inkopen en verkopen, waarom zouden wij het dan niet zelf doen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:18 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Iedereen kan het doen
Alleen er zijn ZOVEEL producten, ik weet niet of ze ergens in de groothandel zijn na te lezen, en hoe specifiek ze hier zijn te verkopen... telefoonaccessoires bijvoorbeeld verdient geen moer, iedereen doet dat
Want iedereen verkoopt wat ie zelf leuk vindt, of het nou kleren ,schoenen of truien zijn, ik ben op zoek naar de mijnequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:03 schreef destrovel het volgende:
[..]
Als wij zouden weten wat je gemakkelijk kon inkopen en verkopen, waarom zouden wij het dan niet zelf doen?
Dus je gaat Oost-Duitse Olga`s van 140 kilo met snor en rughaar verkopenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:16 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Want iedereen verkoopt wat ie zelf leuk vindt, of het nou kleren ,schoenen of truien zijn, ik ben op zoek naar de mijne
Jij hebt er ook geen verstand van zo te lezenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:44 schreef yes_no_maybe het volgende:
Ik zal in elk geval iets gaan verkopen wat met computers ofzo te maken heeft andere dingen zoals kleding worden toch niet online gekocht
ja hoe is het afgelopen met die frietmevrouw ???quote:
Kleren, schoenen of truien. Epischquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:16 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Want iedereen verkoopt wat ie zelf leuk vindt, of het nou kleren ,schoenen of truien zijn, ik ben op zoek naar de mijne
Er wordt al berglucht verkocht. Maar misschien is onvervalste gebakken lucht inderdaad nog wel een goeie! Ik ga er mee aan de slag!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef MutedFaith het volgende:
Misschien kun je gebakken lucht gaan verkopen, of warm water.
Dus zal er wel geld inzitten. Anders deed niemand dat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:18 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Iedereen kan het doen
Alleen er zijn ZOVEEL producten, ik weet niet of ze ergens in de groothandel zijn na te lezen, en hoe specifiek ze hier zijn te verkopen... telefoonaccessoires bijvoorbeeld verdient geen moer, iedereen doet dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |