abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98854193
quote:
De overval op een geldtransportbedrijf in Amsterdam Zuidoost dinsdagnacht is vermoedelijk gepleegd door dezelfde daders achter een overval in Rotterdam op 4 april. Volgens de Amsterdamse politie zijn er veel overeenkomsten.

De daders hebben zich vermoedelijk in beide gevallen zeer gedegen voorbereid, pakten de overvallen professioneel aan, waren zwaar bewapend en gewelddadig en schieten gericht. De politie vermoedt dat dinsdagnacht sprake was van zes overvallers. De Amsterdamse politie trekt voor het onderzoek op met de collega's uit Rotterdam.

Bij de overval dinsdagnacht gebruikten de daders automatische vuurwapens en werd veelvuldig op agenten geschoten. De politie beantwoordde aanvankelijk het vuur, waarna de overvallers in twee voertuigen via de A2 richting Eindhoven vluchtten.

Een voertuig knalde op de A2 bij Waardenburg op een vangrail, vermoedelijk nadat de bestuurder de macht over het stuur kwijtraakte. Ook hierbij De overvallers kaapten onder bedreiging van hun vuurwapens een auto.werd geschoten. De verdachten vervolgden hun vlucht en wisten ter hoogte van Eindhoven te ontkomen, toen de daders positie innamen om het vuur te openen op de achtervolgende politie-eenheid.

De gecrashte auto brandde uiteindelijk grotendeels uit. In de wagen werd wel geld, een automatisch vuurwapen en munitie gevonden. Bij de overval, de schietpartij, de vlucht van de daders en de kaping van de auto op de A2 vielen volgens de politie geen gewonden.
Gewelddadige berovers eerder actief in Rotterdam

Je zal maar alleen een WA verzekering hebben -O-
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_98854205
Dat is inderdaad wel het grootste issue in dit bericht.
pi_98854234
Je auto zal gekaapt worden, die overvallers houden zich natuurlijk niet aan de snelheid, en ze worden geflitst.

Krijg je nog een boete ook !
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_98854236
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat is inderdaad wel het grootste issue in dit bericht.
Ik neem aan dat die bedrijven zich wel verzekeren. De mensen waar ze op schoten vind ik het uiteraard knap vervelend voor, maar moest idd denken aan degene waarvan de auto gekaapt werd. Niet iedereen kan zo even geld uit de muur halen om een auto te kopen die hij misschien voor zijn werk nodig heeft. Ja sorry, dat soort zinnen pik ik er er dan uit :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_98854238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Je auto zal gekaapt worden, die overvallers houden zich natuurlijk niet aan de snelheid, en ze worden geflitst.

Krijg je nog een boete ook !
Die boete kom je dan echt wel onderuit hoor :+
pi_98854244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:39 schreef paddy het volgende:

[..]

"Jaja mevrouwtje, dat verhaal hoor ik tientallen keren per week."
pi_98854245
quote:

[..]

Denk het niet, er is te hard gereden. Als jij niet de bestuurder was, moet je als eigenaar maar de boete verhalen bij de bestuurder (net als een verhuurbedrijf).

Ben het gedoog/ excuus geneuzel meer dan zat.
pi_98854253
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:40 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

"Jaja mevrouwtje, dat verhaal hoor ik tientallen keren per week."
Ow, met al dat papierwerk van de politie is dat ook wel te bewijzen. Daarbij doe je uiteraard meteen aangifte van diefstal dus..... :6
pi_98854258
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:41 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Denk het niet, er is te hard gereden. Als jij niet de bestuurder was, moet je als eigenaar maar de boete verhalen bij de bestuurder (net als een verhuurbedrijf).

Ben het gedoog/ excuus geneuzel meer dan zat.
Ik heb gewoon gelijk
pi_98854281
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef paddy het volgende:

[..]

Ow, met al dat papierwerk van de politie is dat ook wel te bewijzen. Daarbij doe je uiteraard meteen aangifte van diefstal dus..... :6
Van de verzekering krijg je niks terug omdat de sleutel nog in het contact slot zat :P
pi_98854285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:46 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Van de verzekering krijg je niks terug omdat de sleutel nog in het contact slot zat :P
Wanneer je alleen WA verzekerd bent krijg je überhaupt niets : ;(
pi_98854286
quote:

[..]

Jij hebt zeker je rijbewijs nog niet :')
pi_98854287
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef paddy het volgende:
Ow, met al dat papierwerk van de politie is dat ook wel te bewijzen.
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
pi_98854290
quote:
Ik wil alles zwart op wit hoor. Dus ben dat zeker voor :Y)
  donderdag 30 juni 2011 @ 03:49:29 #15
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_98854293
Heat.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_98854294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:48 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

20 jaar ongeveer :7
pi_98854461
Dit zijn geen kleine jongens geweest. Van de andere kant is het natuurlijk wel heel erg amateuristisch van de politie om op het moment dat het echt gevaarlijk dreigt te worden de achtervolging maar meteen geheel te staken. Het is bijna een schreeuwende uitnodiging voor soortgelijke criminelen om het hier ook maar eens te komen proberen. Ik begrijp dat de politie liever een beetje op de A2 surveilleert ren links en rechts wat prenten uitdeelt, maar dit is volgens mij toch ook onderdeel van de taakbeschrijving van politieagenten, maar ze laten zich hier van hun allerslechtste kant zien. Stelletje slapjanussen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_98854465
Toch niet helemaal mee eens. Als je een auto achtervolgt waarin 3 gasten met automatische wapens op je proberen te schieten, zou ik ook de achtervolging staken. De patronen gaan namelijk door deuren en ruiten heen.

Ik zeg niet dat ze elke schietpartij uit de weg moeten gaan, maar de achtervolging doorzetten zou toch wel erge grote risico's met zich meebrengen.

Het is geen film waar het bijna altijd een happy end is.
  donderdag 30 juni 2011 @ 07:10:00 #19
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_98854671
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:48 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Tuurlijk kom je daar wel onderuit.
Wat een onzin reacties verder.
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:20:41 #20
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:22:07 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98855200
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:49 schreef Staal het volgende:
Heat.
Bijna.. :)
Scarface
The truth was in here.
pi_98855535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 05:06 schreef Robbberttt het volgende:
Toch niet helemaal mee eens. Als je een auto achtervolgt waarin 3 gasten met automatische wapens op je proberen te schieten, zou ik ook de achtervolging staken. De patronen gaan namelijk door deuren en ruiten heen.

Ik zeg niet dat ze elke schietpartij uit de weg moeten gaan, maar de achtervolging doorzetten zou toch wel erge grote risico's met zich meebrengen.

Weleens gehoord van een helicopter? SWAT?
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:07:54 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98855876
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:44 schreef TripleS het volgende:

[..]

Weleens gehoord van een helicopter? SWAT?
Het was bizar slecht weer en kennelijk hebben ze snachts niet de mogelijkheid om heel snel een SWAT bijeen te brengen.
Duidelijk is dat de doetjespolitie niet opgewassen is tegen dit soort brutaal geweld.
The truth was in here.
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:52:50 #24
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98856740
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bijna.. :)
Scarface
Ik zag net een nieuwsitem over deze bende. Echt bizar slecht hoe ze het nieuws brachten (volgens mij had ik het op RTL staan).

Ze speelden tijdens het nieuwsitem op een gegeven moment ook echt zo'n liedje op de achtergrond uit zo'n Brat Pitt, George Clooney-achtige misdaadfilm over een chique misdaadbende. Het had zo een scene uit 'The Italian Job' of 'Oceans 11/12' kunnen zijn.

Hiermee koppelden ze deze groep automatisch met de 'coole' filmmisdadigers ipv met de gewetenloze kutcriminelen die er niet voor terugdeinzen iedereen in gevaar te brengen, die deze jongens eigenlijk zijn.

Lekker sympathie kweken voor dat soort misdadigers bij de probleemjeugd en even laten zien dat films geen onzin zijn en dat je, als je tenmisnte goed je best doet als probleemjongere, je wel degelijk zo'n gangster uit de film kan worden ^O^ .
Krekker is de bom!
pi_98856939
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 04:58 schreef Hathor het volgende:
Dit zijn geen kleine jongens geweest. Van de andere kant is het natuurlijk wel heel erg amateuristisch van de politie om op het moment dat het echt gevaarlijk dreigt te worden de achtervolging maar meteen geheel te staken. Het is bijna een schreeuwende uitnodiging voor soortgelijke criminelen om het hier ook maar eens te komen proberen. Ik begrijp dat de politie liever een beetje op de A2 surveilleert ren links en rechts wat prenten uitdeelt, maar dit is volgens mij toch ook onderdeel van de taakbeschrijving van politieagenten, maar ze laten zich hier van hun allerslechtste kant zien. Stelletje slapjanussen.
En het mooie is dat ze nog het geweldsmonopolie hebben ook. Kortom niemand lost het op.
pi_98857067
quote:

Je kan er ook voor kiezen om erachter te blijven hangen op een grotere afstand. Met een automatische AK is het bijzonder lastig om gericht raak te schieten op een paar honderd meter. En het is helemaal een faal dat er geen helicopter beschikbaar was.

Maargoed een goede weerspiegeling weer van de Nederlandse politie.
pi_98858665
quote:

Waarom is er helemaal geen helikopter de lucht in gegaan? Die hadden met infra rood de daders gewoon kunnen volgen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98858762
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:49 schreef paddy het volgende:

[..]

20 jaar ongeveer :7
Oh wacht laat maar, ik zie al dat je een vrouw bent.
pi_98858790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom is er helemaal geen helikopter de lucht in gegaan? Die hadden met infra rood de daders gewoon kunnen volgen.
's Nachts vliegen in Nederland... Daar worden mensen wakker van, dat mag niet!
pi_98858821
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:06 schreef kontknager het volgende:

[..]

Je kan er ook voor kiezen om erachter te blijven hangen op een grotere afstand. Met een automatische AK is het bijzonder lastig om gericht raak te schieten op een paar honderd meter. En het is helemaal een faal dat er geen helicopter beschikbaar was.

Maargoed een goede weerspiegeling weer van de Nederlandse politie.
Ik denk niet dat ze met AK's of iets dergelijks rondliepen, die zijn namelijk wel érg nauwkeurig op 200-300 meter. Ik denk eerder aan kleinere wapens, zoals een Uzi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')