Yup, er gebeurt echt helemaal niets meer ......quote:
Ja, inderdaad, Cosimo wist het, de loser ......quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb ook nog even de OP aangepast... Het gerade geheim van Ingrid doorgestreept...
Het was vandaag best een goede dag, gebeurde meer dan in de hele voorgaande week...quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yup, er gebeurt echt helemaal niets meer ......
Had deze nog van gisteren, Ingrid en Lisa aan het fluisteren zonder mike ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer, gemist dan, was de hele dag aan het werk ....... bummer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het was vandaag best een goede dag, gebeurde meer dan in de hele voorgaande week...
Heb je gelezen wat ik gepost heb met die klok in het Strafbereich??? Maandag gaat er echt iets gebeuren... Die liveshow wil je niet missen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer, gemist dan, was de hele dag aan het werk ....... bummer.
Ja, gezien in de vorige COS, maar ik snap er geen fuck van ......quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik gepost heb met die klok in het Strafbereich???
Maandag gaat er echt iets gebeuren... Die liveshow wil je niet missen...![]()
Zoiets ja, maar als hij zegt dat het schoonmaken van het toilet een talent is, of dat een zoogdier gevoel heeft, een hart en misschien ook nog nieren, kan ik alleen maar heel hard lachen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:46 schreef Ransjih het volgende:
cosi aanhoren is voor mij een constante strijd tussen irritatie en fascinatie
quote:Die Bewohner haben Post von Big Brother bekommen. Ab sofort muss der Survivor-Bereich (nennt sich nicht mehr Strafbereich) rund um die Uhr mit drei Personen besetzt sein. Jede Schicht dauert genau 12 Stunden, danach darf gewechselt werden.
Alles wat BB nu doet komt gewoon te laat. Het was een slappe hap vanaf het begin van het programma. Nu willen ze doorpakken met dit soort acties. Too little, too late.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:42 schreef akveor het volgende:
Strafbereich is natuurlijk onzin als je niets uitgevroten hebt. Ook een opdrachtje verliezen zou ook geen reden moeten zijn. Net als iets verdienen voor een ander vind ik onzin.
Er zouden veel meer regels moeten zijn. Bijv. op bepaalde plekken niet roken. Of respectloos tegen/over BB praten zoals het chantage verhaal van Timmy. Pak ze de klok af... niet na 10-en van bed en niet erop voor 22.00...
Ajb zeg, niet nog meer van die losers.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:49 schreef Darklight het volgende:
Maar ook de nieuwe bewoners zullen wel weer van die net niet 'sterren' zijn, Lisa/Cosimo verhaal
ik weet het niet met die Lisa hoor ... als je zon last hebt dan ga je idd. naar huis om er wat aan te doen ... heb meer het idee dat ze zo alles kan ontwijken waar ze niet aan mee wil doenquote:Lisa is constant weg, ze kan niet lopen, niet zitten en niet liggen. Ze mag ook niet in het SB slapen 's nachts, te koud, en de loop WA mag ook niet. Ze zit bijna constant in de SZ. Ga toch naar huis als je niks kunt.
Klopt, het is ook pure aanstellerij, echt een attention whore. Dansen kan ze gewoon, maar zodra er een match of WA komt heeft ze last. Eruit met dat loeder.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef snetje het volgende:
ik weet het niet met die Lisa hoor ... als je zon last hebt dan ga je idd. naar huis om er wat aan te doen ... heb meer het idee dat ze zo alles kan ontwijken waar ze niet aan mee wil doenbij elke match roept ze gelijk al ojee! mijn rug .... de andere bewoners reageren er al niet meer op...
En weer is Lisa niet aanwezig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:59 schreef snetje het volgende:
verzamelen in de tuin... de loop opdracht dus en die zullen ze 's nachts moeten doen![]()
dat moet toch echt een keer gaan irriteren bij de andere bewoners?quote:
Ja, dat zou je denken hè? Ook dat roken van haar, dat slaat iedere keer een gat in het budget, maar niemand zegt iets. Alles Kumbaya.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef snetje het volgende:
dat moet toch echt een keer gaan irriteren bij de andere bewoners?
Ik heb nog geen enkel initiatief gezien van de bewoners, behalve het stenengooien gedoe en 4 op een rij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef akveor het volgende:
Deze BB heeft weer een te hoog lamzak gehalte... BB heeft na 11 jaar nog niet door dat ze initiatief van de bewoners moet belonen.
Ik bedoel.. als je niets levert dan hoef je van BB ook niets te verwachten... Oww wacht er is nog geen enkel feestje geweest....quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel initiatief gezien van de bewoners, behalve het stenengooien gedoe en 4 op een rij.
Ja idd, en dan hebben ze de match gehaald(of niet), roept ze gelijk: oh, dat ik ook makkelijk kunnen doen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:56 schreef snetje het volgende:
[..]
ik weet het niet met die Lisa hoor ... als je zon last hebt dan ga je idd. naar huis om er wat aan te doen ... heb meer het idee dat ze zo alles kan ontwijken waar ze niet aan mee wil doenbij elke match roept ze gelijk al ojee! mijn rug .... de andere bewoners reageren er al niet meer op...
Lol. Ik denk dat Cosi gisteren heeft mogen drukken omdat hij een showtje heeft weggeven. Ik kan daar zo slecht tegen, dat gescripte gedoe. Het ligt er gewoon te dik bovenop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:10 schreef akveor het volgende:
Ik bedoel.. als je niets levert dan hoef je van BB ook niets te verwachten... Oww wacht er is nog geen enkel feestje geweest....
quote:cosi, rayo und ingrid sind um 11 uhr in den strafbereich gegangen. 12 stunden mindestaufenthalt. um 23 uhr ist das wechseln aber nicht erlaubt. ergo: morgen früh um 10 uhr wird gewechselt!
quote:Wir sind über eine gar unglaubliche Geschichte im Internet gestolpert. Ex-Bewohnerin Jasmin (21) soll angeblich mit Gina Lisa Lohfinks ehemaligem Freund, Yüksel D. (42), ein Filmchen mit dem eindeutigen Titel "Jasmin geil im Keller gesexelt" gedreht haben. Eventuell eine Versicherung auf eine Steigerung der Popularität der schönen Blondine? Eine durchaus ansprechende Figur hat sie ja und fotogen ist sie auf alle Fälle. Dies hatte sie schon im "Big Brother"-Haus beim Fotoshooting der Frauen unter Beweis gestellt.
Das Video soll im Laden des "Erotic-Line"-Inhabers gedreht worden sein und ist Gerüchten zufolge auf einer einschlägigen Erwachsenen-Seite zu bestaunen. Ob es wirklich Jasmin ist, bleibt Spekulation zum jetzigen Zeitpunkt. Dafür spräche, dass Yüksel D. bereits im Vorstellungsvideo von Jasmin bei der Eröffnungsshow der Staffel zu sehen war. Noch ein Hinweis auf die Echtheit ist das Gerücht, Jasmin würde ihren kleinen Auftritt schon bereuen.
Wie es mit der Erotikkarriere weiter gehen wird oder ob man lediglich einem Gerücht aufgesessen ist, wird die Zukunft zeigen. Es kann auch sein, dass man diese Meldung absichtlich in die Welt gesetzt hat, um im Gespräch zu bleiben. Letzteres halten wir eher für unwahrscheinlich. Wir bleiben auf alle Fälle dran und halten euch auf dem Laufenden.
zag het ook een keer, bewust niet drukken, dacht al, ik verbeeld het mequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef akveor het volgende:
Bijna mis... en 2 rondes daarna 1 piep...
[ afbeelding ]
Barry neemt het totaal niet serieus... slaat gewoon weer een ronde over.
Ja, die deed het bij mij ook zeer goed... En altijd handig om nog een reserve te hebben als de anderen het weer eens niet doen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef Ransjih het volgende:
goeie stream OS, die je gaf vannacht, stottert een stuk minder dan BB11 bij mij vandaag
huh? ff lezenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het is nu officieel, BB wordt verlengd... Wegens het grote succes...![]()
========================
Staffel wird verlängert - Ende im September
Soeben wurde auf bigbrother.de die Verlängerung der Staffel bekannt gegeben.
Wörtlich heißt es dort:
Big Brother geht mit der 11. Staffel in die Verlängerung!
Eigentlich sollte bereits im August der letzte Bewohner die WG als Sieger verlassen. Wegen des großen Erfolges findet das Finale erst im September statt.
Die Siegprämie wird ebenfalls erhöht: Es geht jetzt um 125.000 Euro.
Alle weiteren Informationen über die Verlängerung der elften Staffel wird Aleksandra Bechtel am kommenden Montag in der Live Show ab 21:15 Uhr bekannt geben.
Auf PromisInside sind folgende Statements zu lesen:
RTL II-Programmdirektor Holger Andersen: „Die ausgezeichneten Werte der aktuellen ‚Big Brother‘-Staffel haben unsere Erwartungen übertroffen. Deshalb folgen wir dem Wunsch vieler Zuschauer und bieten ihnen während des ganzen Sommers echtes Reality-Soap-Feeling am Vorabend.“
Marcus Wolter, Geschäftsführer Endemol Deutschland: „2011 ist ‚Big Brother‘ wirklich überall. Nie war die Show näher an den Fans, Tag für Tag im TV und rund um die Uhr im Netz. Und nie war ‚Big Brother‘ interaktiver – die Mutter aller Reality Shows begeistert inzwischen auch die Generation Facebook.“
Was haltet ihr von der Verlängerung?
Dan gaat BB DE het moeilijk krijgen tegen de UK versie...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef Ransjih het volgende:
maar als UK begint ga ik vergelijken als het overlapt
Thanks... goed nieuws. Blijft immers een Big brother.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het is nu officieel, BB wordt verlengd... Wegens het grote succes...![]()
========================
Staffel wird verlängert - Ende im September
Soeben wurde auf bigbrother.de die Verlängerung der Staffel bekannt gegeben.
KNIP
Het is Comic Sans MS dagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:31 schreef Ransjih het volgende:
mooi lettertype, of heb ik iets verkeerds aangeklikt
Ja, ik ben laat vandaag.quote:
Het is geen vakantiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef beequeen het volgende:
Cosi heeft plotseling last van zijn nieren en kan ook niet koud douchen.
Hij vind BB niet leuk meer, hij vindt het een vernedering.
Wat een vermoeind mens is het ook.quote:Fabi hat geweint......es ärgert sie, dass sie sich ärgert, sie ärgert sich für Personen, mehr als die Person sich ärgert und das ärgert sie, auch ärgert sie sich weil sie sich ärgert, wegen den anderen sie würde nicht alleine drin bleiben wollen, aber es ist auch anstrengend.....(mit Timmy)
Goffer de goffer, waarom altijd 's nachts.quote:Los geht es heute Nacht: Wenn die Bewohner am Freitagabend in ihr kuscheliges Bettchen gehen, ahnen sie nicht, dass sie wenig später aus dem Schlaf gerissen werden: Denn ein spektakuläres Nachtmatch steht an! Die Bewohner dürfen erst wieder ins Bett, wenn sie alle Aufgaben gelöst haben!
Ja, dat klinkt wel leuk maar ze klagen nu al over slaapgebrek en doen geen fuck overdag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef Darklight het volgende:
Ze leren het wel daar bij BBLekker laten zweten 's nachts
Hebben ze nog steeds geen alcohol besteld?
Omdat ze het overdag te druk met bankhangen hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:37 schreef beequeen het volgende:
Van de chat:
[..]
Goffer de goffer, waarom altijd 's nachts.
Ben ook bang dat ze die match binnen 1min laten mislukken, zodat ze weer kunnen gaan slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel leuk maar ze klagen nu al over slaapgebrek en doen geen fuck overdag.
Het hoogtepunt van vandaag zijn de boodschappen.![]()
Fabi is druk met haar nagellak om op ieder produkt haar of Timmy's naam te zetten. Vreselijk armoedig.
hoe erg is dat!! je naam erop zettenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel leuk maar ze klagen nu al over slaapgebrek en doen geen fuck overdag.
Het hoogtepunt van vandaag zijn de boodschappen.![]()
Fabi is druk met haar nagellak om op ieder produkt haar of Timmy's naam te zetten. Vreselijk armoedig.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef Darklight het volgende:
Hardcore Wochende
1 - Los geht es heute Nacht: Wenn die Bewohner am Freitagabend in ihr kuscheliges Bettchen gehen, ahnen sie nicht, dass sie wenig später aus dem Schlaf gerissen werden: Denn ein spektakuläres Nachtmatch steht an! Die Bewohner dürfen erst wieder ins Bett, wenn sie alle Aufgaben gelöst haben!
2 - Am Samstag wird dann das Haus ordentlich für die Staffelverlängerung vorbereitet und von Grund auf gereinigt. Auch der Garten wird gepflegt und die Bewohner müssen den Rasen schneiden - mit einer Schere.
3 - Am Sonntag können die Bewohner auf gutes Wetter hoffen, denn das Haus wird gesperrt! Abkühlung? - Fehlanzeige! Der Pool sowie der Whirlpool haben auf dem neuen BB-Campingplatz nichts verloren. Die Bewohner werden mit Campingkocher und Liege ausgestattet und müssen den ganzen Sonntag draußen leben.
maar Lisa zal wel weer niet hoeven want dan moet je je bukken etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef Darklight het volgende:
Met een schaar de tuin doen, die gaan echt zo hard huilen
Dan gaat ze maar op haar kont zitten, zo lukt het mij ook als ik last van mijn rug heb en onkruid moet wieden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:12 schreef snetje het volgende:
maar Lisa zal wel weer niet hoeven want dan moet je je bukken etc.
BB unzensiertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar op haar kont zitten, zo lukt het mij ook als ik last van mijn rug heb en onkruid moet wieden.![]()
Nah, het wordt iig een leuk stream-weekend als het allemaal waar is.
Wat is je bron Dark?
Dat duurde niet lang... zeker teveel privé sores.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
En terug naar Cosi en Rayo. Ik heb even teruggelezen bij BBfun. Cosi wilde een soort anger-management cursus van Rayo.
BB unzensiert is nog erger dan de Story en Party ineen. Maar goed, ik wacht af.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:03 schreef Darklight het volgende:
BB unzensiert
http://www.bb-unzensiert.de/#!a=353
Denk ik ook. Toen ze het gesprek begonnen schakelde de camera binnen 2 minuten naar de tuin.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:03 schreef akveor het volgende:
Dat duurde niet lang... zeker teveel privé sores.
Lol.quote:
zij hebben het weer van een andere sitequote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
BB unzensiert is nog erger dan de Story en Party ineen. Maar goed, ik wacht af.
[..]
Denk ik ook. Toen ze het gesprek begonnen schakelde de camera binnen 2 minuten naar de tuin.
Ik geloof het inmiddels Dark. Dat worden leuke streamdagen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Darklight het volgende:
zij hebben het weer van een andere site
http://www.promis-inside.(...)de-fur-die-bewohner/
Wil je een linkje?quote:
zou het echt? ik zie Cos nog niet zo 123 een script kunnen onthouden ...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef beequeen het volgende:
Er gebeurt ook verder geen moer. Dit is gewoon script. Jammer, ik heb daar zo'n hekel aan.
Ik bedoel meer van, ga even lekker tekeer. Daar heeft hij geen moeite mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:18 schreef snetje het volgende:
zou het echt? ik zie Cos nog niet zo 123 een script kunnen onthouden ...
Dit dus!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:19 schreef Ransjih het volgende:
misschien de opdracht een ruzietje en cosi kennende slaat ie door en gaat ze 1 voor 1 af
Ze maken een uitzending van de kleine ruzietjes. Meer kunnen ze niet laten zien. Het zijn net kleine kinderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:36 schreef Ransjih het volgende:
k vind het wel knap hoe ze toch zoveel mogelijk iets van de uitzending maken, de voice-over, de muziekjes enz.
Klopt, rare mensen daar. Maar dat gebeurt ook soms op de B11 chat. Gelukkig hebben ze daar oplettende mods.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:41 schreef Ransjih het volgende:
op de chat zijn ze alleen met elkaar bezig, heb nog geen zin over BB gelezen
Ik ga denk ik maar even ga powernappen.quote:
Nee, stream 6 loopt bij BB11, alleen de chat is verdwenen.quote:
Als dat kan is dat toch tofheid?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:51 schreef snetje het volgende:
is Fabienne eigenlijk al eens in het SB geweest?
Nee, het wordt tijd. Misschien is ze daarom zo neurotisch. Raar wijf.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:51 schreef snetje het volgende:
is Fabienne eigenlijk al eens in het SB geweest?
opgeruimd staat netjes, vind dr niks meer an aan die fabiennequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:55 schreef Darklight het volgende:
Ze wil volgens mij weg, die wordt nog gek de komende 3 dagen
daar verheug ik me echt opquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef Darklight het volgende:
Rayo en Tim hebben het overgenomen van Lisa en Ingrid
Lisa had zin om te slapen, maar die wordt straks weer gewekt
Snorretje!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:04 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Daggi moe was en wilde slapen, net als Fabi en Inge. Ze weten het gewoon.
Snetje: dat is mixbier, cola met bier.![]()
cola met bierquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:04 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Daggi moe was en wilde slapen, net als Fabi en Inge. Ze weten het gewoon.
Snetje: dat is mixbier, cola met bier.![]()
komt verandering in Dingskequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:42 schreef DINGSKE het volgende:
nog nooit zo'n OERSAAIE BB GEZIEN ? OF IETS DERGELIJKS .
geen feestjes , spelers saai.
heel het concept nog te min voor in vuilbak te wwerpen
en toch kan ik het niet laten om het te vokgen , begrijpe wie het begrijpe kan
Zal je net beleven dat ze eens niet vroeg gaan slapen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef snetje het volgende:
achter zit nu te denken .. Ingrid hou die lippen nu eens op elkaar en ga slapen!!
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal je net beleven dat ze eens niet vroeg naar gaan slapen...
Hoezo? Ik ben de afleveren van Vorige week nog aan het terugkijken. Jordan zegt daarin dat ze een foto van Lisa heeft gezien met haar vroegere lippen. Of ze die van het Internet heeft gehaald? Geen idee. Maar zou me niets verbazen wanneer Jordan die via BB te zien heeft gekregen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef snetje het volgende:
[..]
ja![]()
is er ergens een foto van Ingrid met haar normale lippen
ik was benieuwd naar hoe ze er toen uitzagen ... en ja ze kan er uren over vertellen zegt ze zelf .... ik vind het op zich onnodig al dat gespuit maar kan het me wel voorstellen dat ze het heeft gedaan om zich zo zekerder te voelen...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben de afleveren van Vorige week nog aan het terugkijken. Jordan zegt daarin dat ze een foto van Lisa heeft gezien met haar vroegere lippen. Of ze die van het Internet heeft gehaald? Geen idee. Maar zou me niets verbazen wanneer Jordan die via BB te zien heeft gekregen.
Ik kreeg net een vlaag mee van dat Ingirids lippen best een probleem is geweest. Ik heb sterk het idee dat BB via Jordan Ingrid uit de tent heeft proberen te lokken.
wordt ook wel een snorretje genoemdquote:
ik ken wel een sneeuwwitje ... bier met 7-upquote:
dat kun je toch zelf mixen ... naja alles dusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:38 schreef Darklight het volgende:
In Duitsland kun je ook een mix kopen van Fanta en Cola, Maximix heet dat, koop je in de supermarkt
ah! dan wacht ik nog evenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:35 schreef Darklight het volgende:
Om 2u begint het
rtl2de_BB rtl2.de Redaktion
Gute Nacht in die Runde! Wir gehen dann mal so an die zwei Stunden Schafe zählen. #bbde
about 1 hour ago
qua geluid verwacht ik het freeze alarm ... dat iedereen raar opkijkt en denkt verder te kunnen gaan slapen ...totdat de stem erin komt!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:58 schreef Darklight het volgende:
Vraag me af wat BB gaat doen als ze gewoon weer naar bed gaan
Je bedoelt dat ze op Portugese tijd zitten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:07 schreef snetje het volgende:
mwah!! ik krijg weer zon vervelend nacht SST gevoel...
ja! en dan zon gast die via twitter weer wat wist te melden... het was alleen elke keer nep ...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze op Portugese tijd zitten?
Dat lijkt me inderdaad de echte redactie van BB. Maar er staat vrij vertaald, we gaan een uurtje of twee schaapjes tellen... Niet dat het exact om 2 uur zou beginnen...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:24 schreef Darklight het volgende:
Hier staat het
http://www.bigbrother.de/cms/front_content.php
En ze mochten toch pas weer gaan slapen als ze alles hadden opgelost??? Dat kan nog wel even gaan duren...quote:
Het entertaiment gehalte lijkt me toch vrij laag. Ik hoop dat ze elkaar niet mogen helpen en pas allemaal weer terug naar bed mogen wanneer alles is opgelost.quote:
Lijkt er wel op... Maar ze mochten zelf kiezen waar ze gingen zitten... Is dus niet speciaal voor hem uitgezocht...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:54 schreef akveor het volgende:
Heeft Cosimo nu een Rubiks kubus bestaande uit 4 vlakken ipv 9?![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ze hier allemaal:
Florian
[ afbeelding ]
Fabienne
[ afbeelding ]
Daggy
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Cosimo
[ afbeelding ]
Barry
[ afbeelding ]
Ingrid
[ afbeelding ]
Ja, beetje jammer, zo gaan we de lol wel missen ...... moet niet te lang duren deze Stream Wechselquote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:06 schreef akveor het volgende:
Switch naar SB. Vast om Fabienne's puzzel te repareren.
Ja of regels aanpassen: Met dank aan Fabienen mogen de bewoners pas weer naar de slaapkamer wanneer alle puzzels zijn opgelost. De 2 uur limiet is verlaagd naar 1 uur . Maar helaas BB laat weer een loopje met zich nemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een duf en sloom zooitje is het toch... Ik vind dat iedereen die daar zijn puzzel kapot maakt meteen een week in het Strafbereich moet... Op water en brood...
Belachelijk het duurt al meer dan 10 minuten.... Hier krijg ik echt een SS gevoel van.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als ze weer eens naar de Matchraum zouden schakelen...
Ja, het "fuck de streamers, alles exclusief voor de daily" gevoel...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Belachelijk het duurt al meer dan 10 minuten.... Hier krijg ik echt een SS gevoel van.
Tja...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:21 schreef akveor het volgende:
Belachelijk.... Fabienne mag nu beslissen of ze Daggie of Florian wil helpen. Ze kiest voor Daggy.
De 2 uur gaan nu in.
Ja, dat had ik niet verwacht, erg snel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:28 schreef akveor het volgende:
Barry heeft de zijne opgelost... en vraagt of ie mag gaan slapen.
Dat wel, maar had eerlijk gezegd wel wat meer spektakel verwacht... Groots aangekondigde nachtopdracht en dan een beetje puzzelen...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, ze houden ons om half vier wel nog lekker bezig ......
Mee eens, maar zeg nou zelf, hoe vaak waren er nog streams op dit tijdstip die een beetje de moeite waard waren ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat wel, maar had eerlijk gezegd wel wat meer spektakel verwacht... Groots aangekondigde nachtopdracht en dan een beetje puzzelen...
Hij denkt, dat ie aan elke zijde vier vijf verschillende kleuren moet hebben .....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar Cosimo met zijn simpele kubus zou nu toch wel klaar moeten zijn...
Zoiets heb ik nog nooit in geen enkele BB gezien... Het totale gebrek aan inzet, er iets van willen maken, je bent op TV...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn God, ze denken nu al weer aan gezamelijk opgeven, wat een stelletje losers ....
Dat dus, als ze stoppen is de match verloren zegt BB nu. Hoop dat er een zware straf volgt,quote:
Ja of de hele week niet voor 02.00 slapen...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, als ze stoppen is de match verloren zegt BB nu. Hoop dat er een zware straf volgt,
vier dagen StrafBereich of zo ....
+1quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja of de hele week niet voor 02.00 slapen...
Of niet meer mogen eten, tot ze de puzzels opgelost hebben, dan maak je pas een statementquote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:01 schreef akveor het volgende:
BB zegt dat ze niet mogen ruilen. Daggy valt me echt tegen. Had van de Powerfrau toch iets meer verwacht. BB zegt dat wanneer ze opgegeven de match verloren is. Pfff echt wat een slappe hap die BB zeg. Hij zou de deur pas open moeten doen als ze het opgelost hebben. Al zal het een week duren.
Goed idee!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Of geen eten tot ze de puzzels op opgelost hebben, dan maak je pas een statement
Je weet dat BB verlengd wordt tot eind september?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet trouwens nog zien of er maandag echt vijf nieuwe bewoners komen, kan het mij niet voorstellen
Heb wel al vier kandidaten, Valencia, David, Jordan, Jasmin en die zus van Barry ....![]()
Yep, had ik meegekregen, maar hoe zo vijf nieuwe bewoners ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Je weet dat BB verlengd wordt tot eind september?
Ja waarom niet? Ze zien zelf ook wel in dat het met deze Leute niet zal lukken. Overigens had ik nog niet gehoord dat er 5 nieuwe zouden komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yep, had ik meegekregen, maar hoe zo vijf nieuwe bewoners ?
Maar vinden ze er nog vijf die er onbevangen in gaan ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ze zien zelf ook wel in dat het met deze Leute niet zal lukken. Overigens had ik nog niet gehoord dat er 5 nieuwe zouden komen.
Je had vorig jaar moeten kijken wat voor een schorriemorrie er allemaal nog in kwam...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar vinden ze er nog vijf die er onbevangen in gaan ?
Ga je gang... Maar als er maandag echt 5 nieuwe bewoners komen, en er eentje weggaat, ga ik weer Photoshoppen... Dan wil ik weer openen om de OP te kunnen updaten...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat iemand nog een nieuwe COS openen, schiet wel op nu ?
Nog niet nee... Waarmee???quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien heeft Osvaldo2 een nieuwe OP klaar staan ??
Nee, ik hoef niet, gun jou graag de eer .... nog zes of zo ....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ga je gang... Maar als er maandag echt 5 nieuwe bewoners komen, en er eentje weggaat, ga ik weer Photoshoppen... Dan wil ik weer openen om de OP te kunnen updaten...
Info over nieuwe bewoners maandag, deze opdracht, CAPs van de puzzels etc ....quote:
Okay!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Info over nieuwe bewoners maandag, deze opdracht, CAPs van de puzzels etc ....
Ik stop nu met posten tot er een nieuwe is, okay ?
Voor in de OP? Blijft voorlopig allemaal nog afwachten...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Info over nieuwe bewoners maandag, deze opdracht, CAPs van de puzzels etc ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |