quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan ga ik eerst muziek binnenhalen
Oh echt? Is het goed als ik het morgenavond pas roep? Even kijken of we nog de stad in gaan of niet. Of in mijn eentje in de middag, dan kan elke tijd voor mij, zolang er maar iemand me over kan nemen als ik enorm faal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen 20.00 tot 22.00 is bezet.. roept u maar
en heb je een dj naam
Heul niet, ik moet nu al zut deleten omdat ik mn muziek niet meer kwijt kanquote:
Geslacht van krabben?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Myra is een geslacht van krabben.
DJ Krab!
* Zokunen verstopt zich....
Myra (geslacht) is een geslacht van krabben.quote:
gewoon myraele mag.. dacht zelf aan dramaqueen.. want je ondertitelquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh echt? Is het goed als ik het morgenavond pas roep? Even kijken of we nog de stad in gaan of niet. Of in mijn eentje in de middag, dan kan elke tijd voor mij, zolang er maar iemand me over kan nemen als ik enorm faal.
En mag gewoon Myraela?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
Oh en Faye heb je Britt- F*cking vet al?
nee, die moet ik wel echt hebben hequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
Oh en Faye heb je Britt- F*cking vet al?
Om alvast in de stemming te komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort een uur kerstliedjes doen.
Omdat het kan.
Ohquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Myra (geslacht) is een geslacht van krabben.
Stond op wikipedia
Maar we houden je ook wel in de gaten hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh
Toen ik net nieuw was, wist een user mij te vertellen dat Myraela (Mira Ela) "Kijk naar haar" betekend. Vond ik wel tof eigenlijk.
Ik moet altijd denken aan een nummer wat ik zo ga draaienquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh
Toen ik net nieuw was, wist een user mij te vertellen dat Myraela (Mira Ela) "Kijk naar haar" betekend in het spaans. Vond ik wel tof eigenlijk.
Doe eens gek ja...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Omdat het kan.
Van Kate Nash?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan een nummer wat ik zo ga draaien
Nee, maar het inladen gaat een beetje crappy, dus het kan zijn dat je maar een stukje hoort. Tis een youtube ripje en hij weigert dienstquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Omdat het kan.
Ook fout natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Zou ik me dan beperken tot de klassieke kerstliedjes of ook wat foutere variaties?
Slaap zequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke, mensjes.. ik ga dromenland opzoeken..
faye klinkt tof...
en peeps help DJ Erik ff op weg als hij vragen heeft pls
Oke, droom zuh...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke, mensjes.. ik ga dromenland opzoeken..
faye klinkt tof...
en peeps help DJ Erik ff op weg als hij vragen heeft pls
Het is allemaal al fout dus mij maakt t niet uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Zou ik me dan beperken tot de klassieke kerstliedjes of ook wat foutere variaties?
Paar dagen weinig posten, nu knetters vroeg plat gaanquote:
joa.. iets met leven ofzow.. freaky shitquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Paar dagen weinig posten, nu knetters vroeg plat gaan
Jah, vind ik ook niet leuk....quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Paar dagen weinig posten, nu knetters vroeg plat gaan
ah tof! Luister je nu wel, broerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Viro het volgende:
DJ Erik? ik mis echt heel veel
Vandaag diploma uitreiking van broertje, hij zag er goed uit in pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bevalt dat, een leven hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. iets met leven ofzow.. freaky shit
net ingetuned, net thuisquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ah tof! Luister je nu wel, broer
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef Viro het volgende:
Hey ik zie een nieuwe usernieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |