DAT MAG NOOIT!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kom nu al bijna op een punt dat ik negermuziek wil draaien
Voor jou altijd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Is er morgenmiddag ergens nog een vrij plekje op het rooster?
Myraaa! Luister, ik draaiquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
aber naturlich.. ga jij draaien?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Ik wil het wel eens gaan proberen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aber naturlich.. ga jij draaien?
quote:
Ik meer in mijn DMquote:
alleen 20.00 tot 22.00 is bezet.. roept u maarquote:
Je faalt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Je faalt!Nou lekker begin dan hoor!
Dat belooft wat!
Ja kut man, ik was nog vergeten dat Starlight van Muse kaduuk was, zo'n tof nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Shit happens joh, kun je 'm mooi volgende keer draaien!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja kut man, ik was nog vergeten dat Starlight van Muse kaduuk was, zo'n tof nummer
dan ga ik eerst muziek binnenhalenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Shit happens joh, kun je 'm mooi volgende keer draaien!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan ga ik eerst muziek binnenhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |