Ik weet dat Mwana op de meet was (of zch iig had aangemeld), maar valt het mij nou als enige op dat ze hier zelden is?? Ik hoop gewoon dat er niks ernstig mis is, sorry hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:24 schreef GSbrder het volgende:
Een observatie dat iets een non-argument is als er weinig te modden valt
En dat is dus niet het geval.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat het me opvalt dat Mwana er al maanden niet is..
Ach, er waren wel meer op de meet die ik niet kenden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet dat Mwana op de meet was (of zch iig had aangemeld), maar valt het mij nou als enige op dat ze hier zelden is?? Ik hoop gewoon dat er niks ernstig mis is, sorry hoor
Alsof ze die naar buiten brengen op teletekst......quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is niet dat ik jouw niet geloof, maar ik had graag wat meer achtergrondinformatie m.b.t. deze plannen gehad.
Over het algemeen wel. De openbare sollicitatieprocedures kampen met wisselend succes heb ik begrepenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dear..
Nah het is enkel op uitnodiging voor zover ik weet.
Mooi, ik niet, laat ze maar lekker in de stront zakken. Nu hun zorgkosten opdweilen, straks de pensioengaten. De overheid krijgt al zoveel geld binnen maar nu hebben ze schijnbaar nog steeds enorme tekorten en daarom moet men nog meer gaan betalen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier word ik dan weer zo moe van, ik wil best mee betalen voor de ouderen en mensen die het niet kunnen betalen.
Ze was de enige vrouwquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, er waren wel meer op de meet die ik niet kenden.
Gewoon, oke.quote:
Alweer een leijk mormelquote:
Toen kon hij nog bijna net zo goed als ik dansen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat dansje op 2:17. Toen was 'ie nog populair.
quote:
Haha die tekst, ik vind 't wel lief van je hoor suikerspinnetje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef eriksd het volgende:
He VS, speciaal voor jou.
Alhoewel je de tekst dus niet namens mij op moet vatten
Meer een blanke:quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Nautilus. het volgende:
Reya is een macho met strak achterovergekamd haar en tattoo's op zijn armen.
Idd, daar heb ik ergens ook nog een stuk of wat van liggen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Nautilus. het volgende:
Nu herinner ik me ineens weer dat ik toen al die Hitzone-cd's kocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |