"Dat is de beste vriendin van mijn vriend"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 zijn gister samen gaan feesten daarHebben elkaar ook net 1x gezien bij de premiere van Moulin Rouge.
Moest ie natuurlijk wel ff aan z'n vrienden uitleggen waar ie in godsnaam dat lekkerw wijf van kendeGeen idee wat ie daarvan gemaakt heeft
We zijn ook wel echt een beetje zo jaquote:
Oeh!!!!!!!!!!!!quote:
Ja en daardoor vindt Tomasso hem dus ook niet boeiend meer.quote:
die wil alleen maar jonnge grapjes ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en daardoor vindt Tomasso hem dus ook niet boeiend meer.
Ik vond die andere net leuker. Voor de ninja-edit.quote:
Dommerik!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik ben die film vergeten op een usbstick te zetten. En nu ben ik al onderweg naar eindhoven.
Sukkel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ik ben die film vergeten op een usbstick te zetten. En nu ben ik al onderweg naar eindhoven.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi, ik ga me zo nog echt slecht voelen.
Wie noem jij popje ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef Steve het volgende:
Ik typte net popje in een sms, maakte mijn mobiel er poepje van..
Uuuuh... als je nou ff vanavond ,.... nmee wacht, doe ik wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet naar wie je die sms stuurdequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef Steve het volgende:
Ik typte net popje in een sms, maakte mijn mobiel er poepje van..
Wacht.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Steve het volgende:
Erik is mijn scheetje. Angel is mijn popje. TV mijn kokosnootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |