Conversations with other womenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar welke films?
Tomboy nog niet kunnen vinden
Dat is een onmogelijke taak!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Conversations with other women. Je sleept je maar door anderhalf uur Helena Bonham Carter heen.
Ik verwacht dat het Ang3l best gaat lukken.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet hoor. Alleen ben ik wel een beeeetje Helenamoe in haar karikaturale rollen (Sweeny Todd, Alice in Wonderland, etc)
pas maar op dat je niet de weg kwijt raakt en verdwaaldquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, vanavond alleen in bedHele bed voor mij alleeeeeeeeeeeeeeen!!!
Pics van jou in bed?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, vanavond alleen in bedHele bed voor mij alleeeeeeeeeeeeeeen!!!
ik zal zondag kijken of ik iets voor je kan regelenquote:
Hell to the no,quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zal zondag kijken of ik iets voor je kan regelen
Dit dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:24 schreef Vlarp het volgende:
Onverwachts tot 2 uur in de kroeg gehangen. Dat is leuk, dat is fijn, behalve de dag er na.
quote:Yeah!!! We zijn er al! Lekker in de zon op een stoeltje met een koud biertje! xxx
quote:Maak me niet jaloers jongeman of ik kom hoogstpersoonlijk je pilsje en je kastdeuren jatten!!!
Ik heb jou twee keer live gezien en toen waren je lippen eigenlijk ook voortdurend bezig met andere zaken dan woorden voortbrengen... dus what's the difference?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:12 schreef Tomasso het volgende:
M'n reputatie gaat eraan. Volgens Vlarp smolt ik gister helemaal weg. En dat voor een jongen.
2 keerquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb jou twee keer live gezien en toen waren je lippen eigenlijk ook voortdurend bezig met andere zaken dan woorden voortbrengen... dus what's the difference?
Daar heb je het al!quote:
quote:
Je moet ook niet te dicht bij de kaarsen komen... daar kan was niet tegenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:18 schreef Tomasso het volgende:
[..].
Desondanks smolt ik daar verre van weg.
Kom je nu mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet ook niet te dicht bij de kaarsen komen... daar kan was niet tegen
Roy.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Tomasso het volgende:
2 keer? Die andere keer dan? Daar kan ik me weinig van herinneren
.
Dank u!quote:
Nee, dat waren waanbeelden omdat jullie allemaal teveel gedronken hadden.quote:
Ben jij in werkelijkheid dan ook maar 1.39m groot?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat waren waanbeelden omdat jullie allemaal teveel gedronken hadden.
Nu verwar je mij met Vlarp.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij in werkelijkheid dan ook maar 1.39m groot?
Ik drink nooit teveel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:29 schreef Tomasso het volgende:
Nee, dat waren waanbeelden omdat jullie allemaal teveel gedronken hadden.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hips ook ja... maar ook knuffels en goede gesprekken
Ik vind dat baardje maar niks :<quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dan is hij niet meer zo leuk denk ik
Was dat een gate?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:26 schreef Vlarp het volgende:
Dat van gisteren was niet te vergelijken met Friso-gate
Ik vind baardjes leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:57 schreef Steve het volgende:
Hij heeft wel een beetje een raar blondpluizig baardje.
quote:Hier komt er nog een!
Lekkere spare ribs van de BBQ! Met biertje nr 2!
SMS terug dat je hem gaat spanken bij thuiskomstquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Godverrrrr....
SMS:
[..]
Ik ga hem op non-actief zetten als ie zo doorgaat!!!
Dat is alleen maar motivatie om door te gaan volgens mijquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
SMS terug dat je hem gaat spanken bij thuiskomst
quote:
Ik kan me ook geen Roy herinneren. En geen friso-gate!quote:
Ik ben nog nooit zonder jou op friso geweest, dus dat moet wel.quote:
Ik ben iedere keer op Friso, maar ik kan het me ook niet herinneren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zonder jou op friso geweest, dus dat moet wel..
Jij neemt de honeurs voor Vlarp waar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik ben volgens mij nog nooit op Friso geweest zonder dronken te zijn.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat wordt pas een friso-gate als ik mijn lange knokige pianovingers om z'n lelijke verwijfde puberkippennekje wring.
Ik had hem een mailtje gestuurd met "Stijntje, wat hoor ik nou toch allemaal?" en daraop kwam een reactie "Hoezo dan? Schatjeee, hoe is het met jooouuu? Maar hoezo dan, wat heb je gehoord?"quote:
Als je zo verwijfd weet te typen moet je inderdaad gewurgd wordenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had hem een mailtje gestuurd met "Stijntje, wat hoor ik nou toch allemaal?" en daraop kwam een reactie "Hoezo dan? Schatjeee, hoe is het met jooouuu? Maar hoezo dan, wat heb je gehoord?"
Ik was het juist net allemaal vergeten.quote:
Neem een poedel om de pijn te verzachtenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was het juist net allemaal vergeten.
Poedelsquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neem een poedel om de pijn te verzachten
Dat is een pony. Of dat ding uit Starwars.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Poedels. Dat kan je toch geen honden noemen.
Dit zijn honden
[ afbeelding ]
Hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is een pony. Of dat ding uit Starwars.
[Katy Perry]"You kissed a poodle and you liked it"[/Katy Perry]quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Poedels. Dat kan je toch geen honden noemen.
Overduidelijk een alpaca.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat is dit.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zonde van je lijntjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Snuiflachen!
]
Jeweetwel.. dta je zo hardop lacht, maar niete cht lacht-lacht, maar meer zo SNUIFFFFF lucht door je neus uitblaastHet is geen grinnik, het is geen lach... het is een soort van snuif-blaas.... de snuiflach
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Snuiflachen!
]
Jeweetwel.. dta je zo hardop lacht, maar niete cht lacht-lacht, maar meer zo SNUIFFFFF lucht door je neus uitblaastHet is geen grinnik, het is geen lach... het is een soort van snuif-blaas.... de snuiflach
Zo'n grote groene klodder op je tafel enzo.quote:
Of op je bovenlipquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zo'n grote groene klodder op je tafel enzo.
Dan kan je hem er weer aflikkenquote:
Dan durf ik het niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, die puberhumor bewaar je maar voor je dates!
Wat een lief en schattig hondje. Jammer dat hij klein blijftquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit wel iets voor Tomasso.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik hetero dit weekend gewoon keihard terug ga pakken door steeds te sms-en dat ik zaterdag met een kei sexy jongen in de dierentuin ben en zondag met een hele lekkere op de bank lig!
Tenzij je zo ZOEF heel hard trapt en niet helemaal verwacht had dat ie open was en ej dus zo HOEPLA de kamer instommeld zo BAM op de koffietafelquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik trap graag een open deur in. Geeft lekker weinig rommel en ik bezeer mezelf ook niet.
Ja... mij een beetje lekker lopen maken met zon en biertjes en zo waar ik niet bij ben. Nog even en ik vertel mijn vrienden die daar zijn gewoon dat ze hem moeten aanspreken met "Jij bent toch die gast... die holmaat van Stephan?"quote:
Hij komt me bekend voor, maar ik weet niet waarvanquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:38 schreef Tomasso het volgende:
Het is trouwens wel een leuke jongen om te zien ja.
Ik vind ze allebei wel liefquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
En een beetje op Tomasso zelfquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Hij lijkt een beetje op Kevin Zeegers... Seegers... d'n dieje!
Jij houdt (geloof ik) meer van dit type man:quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
O... bij die foto vind ik de hond daadwerkelijk mooier dan de jongen
Bij die van Erik ging het gelijk op
Oh ja. Daar mocht ik van Google geen Ad Sense advertenties op zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja, gewoon zelf een nieuwe site oprichten
Die had je toch eentje, op blogger?
Ik wacht al 3 uur op een invite van iemand, maar die komt maar niet doorquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef Steve het volgende:
Ik heb het gevoel dat Google+ niet een groot succes gaat worden...
Oh bij mij was de invite meteen binnen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik wacht al 3 uur op een invite van iemand, maar die komt maar niet door
Ik kon aan een invite komen, maar.... wtf is google+?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef Steve het volgende:
Ik heb geen gmail account. Zie ook niet in waaromquote:
Wat een schatje... hij lijkt op Egbert-Jan Weeberquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Gmail kun je ook lezen in Thunderbird en Outlook etc. Dat vind ik wel fijn, alles wordt gesynchroniseerd tussen iPad, telefoon, PC.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind gmail juist niet overzichtelijk eigenlijk. En ook niet gebruiksvriendelijk.
Gebruik het alleen voor Friso. Voor mezelf laat ik gewoon lekker alles via m'n upc-mail naar outlook komen en alleen voor MSN (wat ik amper nog gebruik) en dubieuze registraties gebruik ik m'n hotmail nog (die is dus alleen nog maar eens in de zoveel tijd leeggooi).
Dat scheiden van verschillende groepen (werk en privé) is wel slim, vind ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef Steve het volgende:
Maar ik heb mijn upc-mail ook in outlook staan en die is ook gesynched met m'n iPhone.... dus ik zie (voor mij) niete cht het voordeel. Maar heb me er eerlijk gezegd niete cht in verdiept.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Gmail kun je ook lezen in Thunderbird en Outlook etc. Dat vind ik wel fijn, alles wordt gesynchroniseerd tussen iPad, telefoon, PC.
Dat ligt idd aan de instellingen van je Outlook, waarschijnlijk moet je dan ergens een vinkje uitzetten bij "leave messages on server" of zoiets.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Enige wat ik wel irritant vind,... en geen idee of dat aan UPC mail ligt of aan instellingen of wat dan ook.... is dat als ik bv thuis de pc aan heb staan ik hier op mijn iPhone geen mail krijg want die haalt Outlook op mijn PC dan al binnen
Ik wil ook een invite.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wacht al 3 uur op een invite van iemand, maar die komt maar niet door
Wat is je e-mailadres?quote:
Bezorging:quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat ligt idd aan de instellingen van je Outlook, waarschijnlijk moet je dan ergens een vinkje uitzetten bij "leave messages on server" of zoiets.
Misschien kun je jouw UPC mail zo instellen dat deze automatisch wordt doorgestuurd naar een Gmail adres, dat heb ik ik zo gedaan met m'n KPN mail. En die Gmail synchroniseert wel netjes over alle apparaten.
ergens erg?!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Toch ergens erg dat ik nog steeds de Winq uit de tijdschriftenbak haal als m'n ouders langskomen
As usual.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ergens erg?!
Het is een drama zeg ik
Een tragedie
Een godspe
Een geestelijke vernedering
of is dat de dramaqueen talking?
Ik dacht dat je uit was tegenover je ouders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Toch ergens erg dat ik nog steeds de Winq uit de tijdschriftenbak haal als m'n ouders langskomen
"Chantee you stay"quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Hey gadverdamme, ik zit te janken bij Rupaul's Drag-U
Ja. Maar het is nooit echt geaccepteerd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit was tegenover je ouders.
Ja, maar dan Drag-U... make-overs van vrouwen door de travo's van Rupaul's Dragracequote:
nee dat laat ik nu eens even aan jou over icequeenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Stap eens een keer UIT character danLijkt me ook wel eens apart mee te maken na al die jaren
Honey ik ben al zo vaak uit karakter gestapt dat al m'n karakters uitgelubberd zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat laat ik nu eens even aan jou over icequeen
Ik zou dat niet kunnen, het is mijn huis en als jij hier wilt komen moet je mijn regels maar respecteren, accepterenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar het is nooit echt geaccepteerd.
De relatie zoals ie nu is is al meer dan ik de maanden na mijn coming out had durven dromen, maar nog steeds merk ik dat ik dingen doe die de confrontatie uit de weg gaan. Omdat toen ik thuiswoonde deze confrontaties tot echt knallende ruzies leidde.
Ik wil dat delicate evenwicht wat er nu langzaam aan het groeien is niet verstoren, dus ik haal dan maar ff die naakte man uit de bak. Ergens stom, want hallo, dit ben ik. Maar goed, de woorden van 10 jaar geleden zitten nog best wel in m'n kop en ik heb geen zin in een herhaling daarvan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:48 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weer thuis.
Wat heftig zeg, op zo'n manier afscheid nemen van iemand. Toch valt er een soort last van m'n schouders nu. Veel meer vrede mee in m'n hoofd.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks gaan ze er met elkaar vandoor!
Nooit citroen eten voor je de troonrede gaat citeren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
theater is een vak
een ambacht
en hier zien we de meester aan het werk![]()
[ afbeelding ]
Alles kan kapot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Hij sms't net dat ie de briefjes die ik geschreven had en achtergelaten had in z'n huis meegenomen heeft naar Werchter![]()
Jezus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Hij sms't net dat ie de briefjes die ik geschreven had en achtergelaten had in z'n huis meegenomen heeft naar Werchter![]()
Jezus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gatverdamme Ang3l.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Smerig he?quote:
Ik vind het tot nu toe niet jaloersmakend, wel engmakendquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Angel is eng verliefd hoor.. ik ben jaloers
Jammer. Maar dan kijken we wel wat andersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smerig he?
Zeg, ik heb Tomboy nog niet kunnen vinden voor zondag
Ach ook in jou schuilt een puberquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe niet jaloersmakend, wel engmakend
Ik herken dit niet zo heel erg van mezelf
Dit dus. Alleen het topic niet volmaken vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang ik niet refresh blijft het hier ook normaal. Thank god for autoupdates.
Wat is ermee dan :S? Ik vind ut wel grappig ^^ xD.quote:
Breezerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is ermee dan :S? Ik vind ut wel grappig ^^ xD.
Jij bent hier de Breezerslet.quote:
Hot en no brains?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef TheVulture het volgende:
De doelgroep van Tomasso msn't meestal in comic sans
16 en donshaarquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef TheVulture het volgende:
De doelgroep van Tomasso msn't meestal in comic sans
quote:Hij = top. Houden die gast. Hij is goed en leuk voor/bij jou! En verliefd op jou. Niet op het homo zijn, maar op jou!!
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
SMS van mijn aller- aller- aller- kentmedoorendoor beste vriendin (Eefje), die nu op Rock Werchter is... net als Hetero, en die daar samen hebben afgesproken gisteravond:
[..]
Niet dat ik bevestiging of goedkeuring nodig heb.... maar komende van haar betekent dat toch wel erg veel
Die 2 zijn gister samen gaan feesten daarquote:
Het is verdeurie net Will & Grace!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
SMS van mijn aller- aller- aller- kentmedoorendoor beste vriendin (Eefje), die nu op Rock Werchter is... net als Hetero, en die daar samen hebben afgesproken gisteravond:
[..]
Niet dat ik bevestiging of goedkeuring nodig heb.... maar komende van haar betekent dat toch wel erg veel
"Dat is de beste vriendin van mijn vriend"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 zijn gister samen gaan feesten daarHebben elkaar ook net 1x gezien bij de premiere van Moulin Rouge.
Moest ie natuurlijk wel ff aan z'n vrienden uitleggen waar ie in godsnaam dat lekkerw wijf van kendeGeen idee wat ie daarvan gemaakt heeft
We zijn ook wel echt een beetje zo jaquote:
Oeh!!!!!!!!!!!!quote:
Ja en daardoor vindt Tomasso hem dus ook niet boeiend meer.quote:
die wil alleen maar jonnge grapjes ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en daardoor vindt Tomasso hem dus ook niet boeiend meer.
Ik vond die andere net leuker. Voor de ninja-edit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |