SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
strawberry had plaatjes gepost van zweetseks. ja, ik snap dat dat ook in de winter kan, maar in de zomer is zoiets anders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom moet dat dan weer? wordt de hitte echt niet minder van hoor
Oh?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
strawberry had plaatjes gepost van zweetseks.
Had gekund, vond deze wel toepasselijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Had je van de TT geen: "ZONDER PUA GENEUZEL" kunnen maken?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
een dag niet gesekst, is een dag niet geleefd
Link? :pquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
strawberry had plaatjes gepost van zweetseks. ja, ik snap dat dat ook in de winter kan, maar in de zomer is zoiets anders.
en:
Ow yes, ik ben nog niet geboren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
en:
Had ik dat hier gepost?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die man en vrouw, omhelzend/intiem.
Dat is wel behoorlijk triest hoor Lant. Maar misschien als je wat meer ervaring opdoet je het wat beter in perspectief leert te plaatsen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben het wel met haar eens; ik voel me behoorlijk doods. Wie wil op mijn lul komen zitten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk triest hoor Lant. Maar misschien als je wat meer ervaring opdoet je het wat beter in perspectief leert te plaatsen.
voor jou geldt dan ook:quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Micson het volgende:
Als je nog nooit hebt geneukt, weet je niet wat je mist toch?
Dus dat kan je niet zeggen. Ik ben ook nog maagd, en ik voel me evengoed prima.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Micson het volgende:
Dus dat kan je niet zeggen. Ik ben ook nog maagd, en ik voel me evengoed prima.
Ik leef nog steeds niet mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
voor jou geldt dan ook:
een dag niet getongd, is een dag niet geleefd
Ik vind je wel ok hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef benzin het volgende:
Ik voel me stiekem een beetje genegeerd. Maar ik zal het wel verdiend hebben omdat ik de illusie wek dat ik niet luister naar wat jullie te zeggen hebben.
Als je niet leeft op dagen dat je geen seks hebt...is dat toch wel zorgwekkend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met haar eens; ik voel me behoorlijk doods. Wie wil op mijn lul komen zitten?
Mijn instinct zegt dat ik wel degelijk wat misquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Micson het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Dat is het niet. Maar waarom vraag je hier advies als je weet dat je er niks mee gaat doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef benzin het volgende:
Ik voel me stiekem een beetje genegeerd. Maar ik zal het wel verdiend hebben omdat ik de illusie wek dat ik niet luister naar wat jullie te zeggen hebben.
Ja als het ooit eentonig wordt, ga ik wel triootjes doen en aan borsten voelen ( alleen grote).quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk triest hoor Lant. Maar misschien als je wat meer ervaring opdoet je het wat beter in perspectief leert te plaatsen.
Zelfde als de meeste in R&P over het algemeen... dingen van je afschrijven... een stukje aandacht. Eigenlijk net zo belangrijk dan de adviezen zelf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is het niet. Maar waarom vraag je hier advies als je weet dat je er niks mee gaat doen?
Als je elke dag tongt verliest het z'n waarde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
voor jou geldt dan ook:
een dag niet getongd, is een dag niet geleefd
Ja je kan wel een soort day-after inlassen. Dat je een hele dag lang op de vorige dag kan teren. Bijv wanneer je pijn hebt in bepaalde lichaamsdelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Link? :p
Ohw, maar dan leef ik best wel veel dagen niet volgens die theorie. Net zoals de halve wereldbevolking, want echt niet iedereen heeft elke dag seks hoor :p
Waarom alleen grote?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja als het ooit eentonig wordt, ga ik wel triootjes doen en aan borsten voelen ( alleen grote).
Maar dan moet hij niet raar opkijken als men geen zin heeft om in herhaling te vallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zelfde als de meeste in R&P over het algemeen... dingen van je afschrijven... een stukje aandacht. Eigenlijk net zo belangrijk dan de adviezen zelf.
Thanks.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind je wel ok hoor
Beter dan het kneusvolk wat nu opeens het topic beheerst
Axel1988 heeft wel gelijk, het is ook een beetje frustratie van mezelf afschrijven en het gevoel hebben dat er ergens iemand luistert.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is het niet. Maar waarom vraag je hier advies als je weet dat je er niks mee gaat doen?
Ok.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen kunnen overigens voelen wat voor emoties je hebt. Als je je anders voor doet, komt het op een gegeven moment naar buiten. Daarom is het zeer belangrijk om aan jezelf te werken, en is je innerlijk het belangrijkste. Je innerlijke staat kan bepalen of je op een avond 0 vrouwen succesvol benaderd of 20.
Oké, ja dan kan hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja je kan wel een soort day-after inlassen. Dat je een hele dag lang op de vorige dag kan teren. Bijv wanneer je pijn hebt in bepaalde lichaamsdelen.
Veel mensen kunnen zich voor een avondje wel anders voordoen zonder door de mand te vallen. En genoeg vrouwen die niet voelen wat voor een emoties/intenties je hebt. Als ze dat wisten dan zouden iig niet ingaan op de avances van iemand zoals jij, die scoort om het scoren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen kunnen overigens voelen wat voor emoties je hebt. Als je je anders voor doet, komt het op een gegeven moment naar buiten. Daarom is het zeer belangrijk om aan jezelf te werken, en is je innerlijk het belangrijkste. Je innerlijke staat kan bepalen of je op een avond 0 vrouwen succesvol benaderd of 20.
True...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind je wel ok hoor
Beter dan het kneusvolk wat nu opeens het topic beheerst
Inderdaad, ik had wel nog een oprechte, korte vraag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zelfde als de meeste in R&P over het algemeen... dingen van je afschrijven... een stukje aandacht. Eigenlijk net zo belangrijk dan de adviezen zelf.
omdat het vrouwen zijn, vrouwen zijn vrouwen en mannen zijn mannen. vrouwen veranderen nogal vaak van mening.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had wel nog een oprechte, korte vraag.
Ik heb afgelopen twee weken twee dates geregeld, maar in beide gevallen zeiden de meisjes op de dag van de date zelf met een of andere kutsmoes af. Tussen de tamelijk enthousiaste smsjes waarin ze graag met me wilden daten, en de genadeloze afwijzing is er niks gebeurd wat ik fout heb kunnen doen. Ik voel me er best wel kut over![]()
Iemand een idee hoe het kan dat vrouwen gewoon zonder reden hun mening 180 graden draaien?
Ja ehh.. lijkt me duidelijk. Heb je nu beeldmateriaal nodig of zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door lanterfanteraar op 30-06-2011 00:22:34 ]
Heb ik ook vaak; maar ik zou mezelf niet een zielige slappeling noemen daarom. Het is niet zo dat iemand zegt "doe de volgende dingen"; en de volgende dag doe je dat allemaal en zijn je problemen weg. Wanneer het je niet lukt om vooruit te komen, probeer je juist wss te grote stappen te nemen. Je moet zorgen dat er vooruitgang in je situatie zit, ook al zijn het maar kleine stappen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
Aan de andere kant wil ik ook echt wel oprecht advies. Het is ook eigenlijk mijn bedoeling om er WEL iets mee te doen, maar inderdaad doe ik dat meestal niet. Maar ik doe dat niet omdat ik bij voorbaat de bedoeling heb om er niets mee te doen, maar ik ben gewoon een zielige slappeling.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ehh.. lijkt me duidelijk. Heb je nu beeldmateriaal nodig of zo?Sommige mannen (en vrouwen) vallen juist op kleintjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ehh.. lijkt me duidelijk. Heb je nu beeldmateriaal nodig of zo?Niet echt mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
Je wilt toch wel iets beet te houden hebben, maar die grote vieze hangende rooie uiers vol blauwe lijntjes, dat hoeft van mij toch ook weer niet zo hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mannen (en vrouwen) vallen juist op kleintjes.
Ik heb echt een heel goede website gevonden!! Allemaal "onverwachte" foto's van borsten!!quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door lanterfanteraar op 30-06-2011 00:23:50 ]
Het kost super veel energie om je voor te doen als een ander, en daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen zich voor een avondje wel anders voordoen zonder door de mand te vallen. En genoeg vrouwen die niet voelen wat voor een emoties/intenties je hebt. Als ze dat wisten dan zouden iig niet ingaan op de avances van iemand zoals jij, die scoort om het scoren.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak; maar ik zou mezelf niet een zielige slappeling noemen daarom. Het is niet zo dat iemand zegt "doe de volgende dingen"; en de volgende dag doe je dat allemaal en zijn je problemen weg. Wanneer het je niet lukt om vooruit te komen, probeer je juist wss te grote stappen te nemen. Je moet zorgen dat er vooruitgang in je situatie zit, ook al zijn het maar kleine stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |