Vrouwen snijden toch ook je staafmixer niet af omdat ze dan zo'n witte mond krijgen. Cultuurbarbaar.quote:
fucking retard dat je niet eens normaal kan etenquote:
Ik heb liever niet dat er iets met mijn Apple telefoon gebeurd tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ok, dan mag het. Hoewel een uitgaan telefoon wel een beetje onzin is. Gebeurt niets mee.
Alsof ik als Fok!ker ooit de kans krijg gepijpt te worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vrouwen snijden toch ook je staafmixer niet af omdat ze dan zo'n witte mond krijgen. Cultuurbarbaar.
Ik heb mijn Apple telefoon altijd bij me tijdens het uitgaan. Gewoon in je broekzak houden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat er iets met mijn Apple telefoon gebeurd tijdens het uitgaan.
Ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Spaghetti rol je op met je vork in je lepel
Je moet je dan ook laten pijpen door een niet-Fokster.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ik als Fok!ker ooit de kans krijg gepijpt te worden.
Gewoon alleen met een vork, voor de echt eetbazen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Spaghetti rol je op met je vork in je lepel
Hoe, ik kom nooit buiten,quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je moet je dan ook laten pijpen door een niet-Fokster.
Ja dat weet ik ook niet. Ik ken alleen de theoriequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe, ik kom nooit buiten,
Hoe moet ik dan meisjes ontmoeten?
Maak een hyvesaccount.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe, ik kom nooit buiten,
Hoe moet ik dan meisjes ontmoeten?
Daarom.quote:
http://dimens.hyves.nl/quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maak een hyvesaccount.
[..]
Daarom.
Rijstquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef Levolution het volgende:
Ik eet elke dag rijst. Rijst > spaghetti.
RIJST MOTHERFUCKEEEERRSSSSS
Allemaal lelijke meisjes, ze kunnen niet tippen aan jou.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooyboi alles.
[..]
Vraag genoeg dus.
Ik kom dan gelukkig ook niet in Italië.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef schommelstoel het volgende:
In Italië hadden ze je gelyncht om het snijden van je spaghetti Dimens.
Aziaatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |