SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verneuk het topic eens niet met foto's van Google, maak lekker zelf foto's.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die. Of deze.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hoe porsche1 rolt op het moment. In 10 minuten tijd al 4 op. (H)
Als het maar voor 2012 is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef CaptainCookie het volgende:
He kan iemand mij hier helpen ik heb een pak sesambruchetta liggen en er staat als einddatum 8122010T56 kan ik dit nog eten
Peren ijs is smerig ijs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die. Of deze.
[ http://img295.imageshack.us/img295/9900/perenijsjewz5.png (copy/paste deze link) ]
haat aan imageshack
Nee, door mijn moeder gemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef JulesWinnfield het volgende:
Duidelijk kant en klare spaghetti
Vrouwen snijden toch ook je staafmixer niet af omdat ze dan zo'n witte mond krijgen. Cultuurbarbaar.quote:
fucking retard dat je niet eens normaal kan etenquote:
Ik heb liever niet dat er iets met mijn Apple telefoon gebeurd tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ok, dan mag het. Hoewel een uitgaan telefoon wel een beetje onzin is. Gebeurt niets mee.
Alsof ik als Fok!ker ooit de kans krijg gepijpt te worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vrouwen snijden toch ook je staafmixer niet af omdat ze dan zo'n witte mond krijgen. Cultuurbarbaar.
Ik heb mijn Apple telefoon altijd bij me tijdens het uitgaan. Gewoon in je broekzak houden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat er iets met mijn Apple telefoon gebeurd tijdens het uitgaan.
Ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Spaghetti rol je op met je vork in je lepel
Je moet je dan ook laten pijpen door een niet-Fokster.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ik als Fok!ker ooit de kans krijg gepijpt te worden.
Gewoon alleen met een vork, voor de echt eetbazen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
Spaghetti rol je op met je vork in je lepel
Hoe, ik kom nooit buiten,quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je moet je dan ook laten pijpen door een niet-Fokster.
Ja dat weet ik ook niet. Ik ken alleen de theoriequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe, ik kom nooit buiten,
Hoe moet ik dan meisjes ontmoeten?
Maak een hyvesaccount.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe, ik kom nooit buiten,
Hoe moet ik dan meisjes ontmoeten?
Daarom.quote:
http://dimens.hyves.nl/quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maak een hyvesaccount.
[..]
Daarom.
Rijstquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef Levolution het volgende:
Ik eet elke dag rijst. Rijst > spaghetti.
RIJST MOTHERFUCKEEEERRSSSSS
Allemaal lelijke meisjes, ze kunnen niet tippen aan jou.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooyboi alles.
[..]
Vraag genoeg dus.
Ik kom dan gelukkig ook niet in Italië.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef schommelstoel het volgende:
In Italië hadden ze je gelyncht om het snijden van je spaghetti Dimens.
Aziaatquote:
Zijn dit van die vieze waterijsjes?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hoe porsche1 rolt op het moment. In 10 minuten tijd al 4 op. (H)
Mij lukt het altijd zonder problemen. Misschien ligt het aan je eigen motoriek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn dit van die vieze waterijsjes?
Echt gat-ver-damme. Het houdt onhandig vast, je krijgt die dingen er nooit uit. Als je er aan gaat zuigen zuig je de smaak (lees kleurstoffen) eruit en houd je wat ijs over. Verder zit je helft van de tijd aan dat vieze plastic te likken. Smakeloze rommel.
Als ik ping had had ik je toegevoegd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allemaal lelijke meisjes, ze kunnen niet tippen aan jou.
Ik ben dat eigenlijk niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ik ping had had ik je toegevoegd.![]()
quote:
quote:Pasta is believed to have originated in China: the oldest known pasta or noodle-like food were found in China at the Qijia culture Lajia site in Qinghai province.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die hun ouders als slaaf behandelen
Maakt niet uit, volgens Geert Wilders ben je een allochtoon..quote:
Ik ga wel weer terug naar Engeland, als dat is wat je wilt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maakt niet uit, volgens Geert Wilders ben je een allochtoon..
Wat mensen wel niet allemaal in een post kunnen lezen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga wel weer terug naar Engeland, als dat is wat je wilt.
Dat is toch wat je wilt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat mensen wel niet allemaal in een post kunnen lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |