quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:03 schreef Probability het volgende:
ziek/moe/futloos hier. heb in principe bijna vakantie, maar kijk er niet naar uit.
Ah dat snap ik welquote:
Loveli --> marketingquote:
Agreequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:01 schreef loveli het volgende:
Smoothie-kanttekening:
Vloeibaar voer moet je mee oppassen. Eet je een appel, dan krijg je in 5 minuten geleidelijk je voedsel binnen (en je werkt ervoor). Mik je een appel in de sapcentrifuge en drink je 'em, dan is 'ie met 5 seconden weg.
Je insuline (en spijsverteringsstoffen) reageren op de hoeveelheden. Krijg je die kleine beetjes tegen, dan krijg je een beetje insuline, alles in eens => hogere insulinepiek. Omdat er niks na de gepureerde appel komt terwijl je insuline er wel op afgestemd is, volgt een suikerdip.
We zijn gefinetuned om voedsel te eten, niet om het te drinken. Een smoothie als oplossing voor anders niet ontbijten is prima, maar ik zou niet structureel maaltijden vervangen door shakes. De spijsvertering begint in de mond, bij speeksel.
Ze staan vooral in winkels met iemand in Gorilla Wearquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Loveli --> marketing![]()
Ik zie ze al staan bij de Tuinen, potjes met "Toffe Aminozuren"
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze staan vooral in winkels met iemand in Gorilla Wearachter de kassa.
ik vind lang kauwen viesquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:08 schreef Probability het volgende:
@kwak, hele stomme, maar misschien beter kauwen? 20-30 keer op iedere hap?
dat. ik had gisteravon ongepland een low-carb avondmaaltijd (wagamama maaltijd die niet te hachelen was, alleen de kipfilet opgegeten en wat van de rauwe groente). kort daarna was ik nog wel vol, maar na een uurtje begon het vreten. suiker suiker en nog meer suiker. uiteindelijk was ik nog steeds duizelig en voelde me naar en is er nog chips in gegaan waarna de boel kalmeerde. darmen ook nog eens overstuur...quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel interessant. En bij mij geldt dat ik soms juist carbs mķet eten, anders blijf ik eten (vooral 's avonds).
Je hebt gelijk, moet dat echt gaan afleren, dat is namelijk wat mijn obsessie maakt..quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik doe even spuit elf, maar ben aan t bijlezen...
[..]
niet gaan tellen Siral! je loopt veel te veel kans dat je dan banger wordt voor bepaald eten, of juist obsessief gaat tellen - het verplaatst de focus naar iets waar je ķķk niet op wilt focusen zeg maar... je hoeft niet af te vallen, en je lijstje was prachtig!
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind lang kauwen viesdan ga ik kokhalzen en kan ik mn eten niet meer wegkrijgen. maar t zijn wel kleine stukkies hoor, heb t nootje wel in kleine stukjes gekauwd dan... gisteren was t trouwens gehakte nootjes, bijna poeder, en had ik ook last...
[..]
dat. ik had gisteravon ongepland een low-carb avondmaaltijd (wagamama maaltijd die niet te hachelen was, alleen de kipfilet opgegeten en wat van de rauwe groente). kort daarna was ik nog wel vol, maar na een uurtje begon het vreten. suiker suiker en nog meer suiker. uiteindelijk was ik nog steeds duizelig en voelde me naar en is er nog chips in gegaan waarna de boel kalmeerde. darmen ook nog eens overstuur...
niet helemaal representatief omdat ik ook niet helemaal fit was, maar wel ongeveer wat er gebeurt als ik te weinig carbs eet: misselijk, duizelig, honger honger honger...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:13 schreef loveli het volgende:
Picture this. Vroeger, loveli tien jaar oud en op de fiets naar de plaatselijke supplementenwinkel voor potjes multivitamines en anti-oxidanten. Ik wist niet wat ik zag, een heel ander menselijk ras in die winkel.
Zie ook niksquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
@ml had een hele reactie getypt maar zie hem er niet tussen staan??
Hoe lang heb je 'em nu?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
isa!
Boh, net als gister na de lunch weer enorme buikkrampen. Hoe dat zich toch zo kan timen snap ik niet!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijstje:
O: dubbele bth pindkaas, plakje ontbijtkoek (ik vind dat lekker)
Da's goed tegen verdwalen.quote:S: 20 minuten op de loopband, 20 minuten fietsen
Dat kan wel even duren, krijg je nog een controle?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
isa!
Boh, net als gister na de lunch weer enorme buikkrampen. Hoe dat zich toch zo kan timen snap ik niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |