SSX 3 was voor mij de beste. Tricky daar vlak achter. De latere delen (?) In ieder geval SSX On Tour was toch qua sfeer een stuk anders, en ook minder goed imo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:06 schreef mash_ het volgende:
Iedereen heeft het altijd over ssx tricky, maar de delen er na waren gewoon even goed als tricky misschien nog wel beter
Ik vond on tour ook gewoon een erg leuk spelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
SSX 3 was voor mij de beste. Tricky daar vlak achter. De latere delen (?) In ieder geval SSX On Tour was toch qua sfeer een stuk anders, en ook minder goed imo.
In jan pasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:05 schreef vidala het volgende:
Dat 3e filmpje is super dikWeet iemand waar deze te krijgen is?
haha doet me denken aan ssx3!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef Id_do_her het volgende:
"Aaaand we're back, this is SSX Radio BIG."
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef Id_do_her het volgende:
Ja ziek..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef Id_do_her het volgende:
Begin maart zelfs voor de EU.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:30 schreef ardi het volgende:
Nog maar drie weken? Het voelt nog steeds alsof het maanden duurt.Dan kan ik deze nog snel er tussen proppen voor Mass Effect.
Eind februari.
![]()
Same here, en heb na die 2 games jaren gewacht op een nieuwe waardige snowboardtitel. Die lijkt er nu eindelijk te komenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:20 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Same here, en heb na die 2 games jaren gewacht op een nieuwe waardige snowboardtitel. Die lijkt er nu eindelijk te komen
Zelfde hier amped op de xbox 360 gespeeld. Niks boven ssx 3 op de ps!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:20 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Same here, en heb na die 2 games jaren gewacht op een nieuwe waardige snowboardtitel. Die lijkt er nu eindelijk te komen
Eens. Dan maar twee consoles in dezelfde kamer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Faal!
Wat is er nou leuker dan Split screen boarden?
Je zult wel tegen een ieder zijn ghost kunnen rijden om en om maar inderdaad nooit zo leuk als splitscreen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Faal!
Wat is er nou leuker dan Split screen boarden?
Splitscreen is jaren 90. Tegenwoordig spreekt men vrienden ook alleen via social media, dus waarom samen gamen niet op afstand?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:44 schreef Sickert het volgende:
Dit soort games evenals race games horen splitscreen te hebben!!
Uhm, ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik speel vaak genoeg samen met anderen op dezelfde console thuis. Online is praktisch maar er gaat niets boven je maat inmaken met fifa of ssx onder het genot van een pint.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Splitscreen is jaren 90. Tegenwoordig spreekt men vrienden ook alleen via social media, dus waarom samen gamen niet op afstand?
Omdat er niets leuker is dan met vrienden samen een spel te doen met een biertje erbij in het weekendquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Splitscreen is jaren 90. Tegenwoordig spreekt men vrienden ook alleen via social media, dus waarom samen gamen niet op afstand?
Hmm apart, maar opzich wel een mooie oplossing. Een stuk beter in ieder geval dan dat je helemaal niet online kan. (of dat je moet betalen voor single player quests *kuch kuch*)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:39 schreef over_hedge het volgende:
EA Sports heeft een ongebruikelijke aanpak aangaande de online pass van SSX: je kunt meedoen met de multiplayer potjes, maar je wordt daarvoor niet beloond. Dus: online spelen kan zonder de pas te hebben.
Wanneer je de online pass wel gebruikt, dan word je daar hevig voor beloond in de vorm van credits. Heb je zo'n pas dus niet, omdat je het spel tweedehands hebt gekocht, dan worden al je credits opgeslagen en pas geactiveerd wanneer je de online pass gekocht hebt voor tien euro.
“EA Sports has made a significant investment to offer immersive online services and features. We want to reserve these online services for people who pay EA to access them. Economy balance makes it possible to unlock all available content and allows you to participate in all event drops across both Explore and Global Events, with credits earned solely in Explore.”
Begin maart komt SSX uit op de PlayStation 3 en Xbox 360.
Goed dat je het zegt.. wat is een nieuwe SSX zonder Eddiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:58 schreef LDS het volgende:
Binnenkort maar eens pre-orderen bij de Game Mania, wil die gratis DLC van de Mt Fuji en Eddie niet missen (vooral Eddie wil ik niet missen)
Plekje in de OP graag voor hem.quote:
Ik heb hem helemaal zitten kijken. Wel vetquote:
Wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef linebear het volgende:
welke versie ? de 360 of voor de ps3 ?
De console die jij fijner vindt natuurlijk... Wat is dit nou weer voor een vraag?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef linebear het volgende:
Voor welke console moet ik hem kopen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef bjorntju het volgende:
Kan je in deze SSX nu ook ''free roamen''? Dat vond ik zo vet in SSX 3, dan je helemaal van de top naar beneden kon gaan. Kan dat nu ook?
quote:
Ja dus.quote:Yes, assuming you don’t ride off a cliff. Our mountains are completely open with multiple paths to the bottom. If you see it, you can ride it. When you choose a mountain that you want to drop onto, you choose where on that mountain you want to drop (drop points are pre-selected on our end). From that drop point you are able to ride anywhere you want to on the way down to the bottom of the mountain. Some of our larger mountains are incredibly wide and offer a huge number of possible paths from top to bottom, while others are naturally more constricted through valleys and canyons.
De PS3-versie heeft een extra level, maar verderquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef linebear het volgende:
Voor welke console moet ik hem kopen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:19 schreef msnk het volgende:
De console die jij fijner vindt natuurlijk...
Extra level vertel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:33 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
De PS3-versie heeft een extra level, maar verder
[..]
Mt. Fuji, maar ben nu eigenlijk niet zeker of we die wel krijgen aangezien hier is te lezen dat:quote:
quote:SSX is just over a month away, and we’re excited to give our PS3 fans in North America some exclusive content to keep you busy on the slopes. Mt. Fuji, the legendary Japanese mountain will only available on PS3 in North America.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
Zal wel als DLC op Xbox live komen ofzo..
de 360 speelt gewoon veel fijner dan een ps3 controller.
Pre-order krijg je hem samen met eddiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:52 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Mt. Fuji, maar ben nu eigenlijk niet zeker of we die wel krijgen aangezien hier is te lezen dat:
[..]
01.03.2012quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:59 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb hem wss al 23ste wanneer ik naar het EA hoofdkantoor mag om hem te spelen.
Bestelling gemacht!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga hem zo maar eens pro orderen denk ikBij consoleshop is die dan 50 euro. Goed te doen.
krijg je dan ook die voordelen zoals bij gamemania??quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga hem zo maar eens pro orderen denk ikBij consoleshop is die dan 50 euro. Goed te doen.
Ja. Eddie + board. En een extra level ofzo. Dat bedoel je toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
krijg je dan ook die voordelen zoals bij gamemania??
Dat bedoelde ik haal ik mijn pre-order ook niet op bij gamemaniaquote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Eddie + board. En een extra level ofzo. Dat bedoel je toch?consoleshop is tegenwoordig trouwens opeens goedkoop
eerst waren ze altijd duur.
Goeden tip.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Sinds wanneer krijg je trophies voor een demoquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
maar hoe zit dat met een demo? wel trophies? of krijg je die toegewezen als je de full version installeert?
of Kan je opnieuw beginnen weer?
dat weet Ik niet...hoe zit t met de rest van de vragen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je trophies voor een demo
Irrelevant als je geen trophies krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
dat weet Ik niet...hoe zit t met de rest van de vragen?
Geloof dat, dat al bevestigt is in dit topic. Die zal er gelukkig zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand trouwens of er ook een free board mode is?
gewoon een beetje chill van de berg af zoals met Amped enzo bijv.
Zin inquote:
hoe duur is die?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef LDS het volgende:
On tour is nu ook uit op de ps3 als PlayStation 2 classic. Toch maar niet gekocht haha, ben bang dat de graphics heel erg tegenvallen.
Ik ben hem nu aan het downloadenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk, maar al dat "friends" geblabla. Ik heb geen vrienden met een xbox en mijn xbox blijft offline.
En, hoe is ie? vallen de graphics niet tegen enzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het downloadenVoor 10 euro kan ik hem niet laten schieten natuurlijk
Nog best handig want de controles zijn gewoon het zelfde. Dus kan ik alvast wennen
Man, is juist leuk. Mijn broer woont in amerika en gaat em ook direct kopen. Kan niet wachten om een paar potjes tegen em te spelen en em flink de baas te zijn..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk, maar al dat "friends" geblabla. Ik heb geen vrienden met een xbox en mijn xbox blijft offline.
Maar ik ken dus niemand met een xboxquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Man, is juist leuk. Mijn broer woont in amerika en gaat em ook direct kopen. Kan niet wachten om een paar potjes tegen em te spelen en em flink de baas te zijn..
Ik heb wel een xbox..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik ken dus niemand met een xbox
is dit die ps2 game van 10¤ op psn?quote:
Kost geld, vind ik echt zonde. Ik heb best vaak online gespeeld op de Wii en op de pc maar ik vind er meestal geen klap aan (of ik ben gewoon te slecht). Alleen Settlers 7 was echt tof online, alleen helaas zat dat zo vol bugs dat het onspeelbaar werd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:41 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Ik heb wel een xbox... Regel een maandje live (of langer, want xbox live is echt tof!) en we kunnen tegen elkaar spelen. Best geinig hoor.. en ik ben best een toffe peer
(gamertag staat wel in het topic)
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
is dit die ps2 game van 10¤ op psn?
geen idee :pquote:
Ooit welles een ps2 gezien?quote:
Ik zou zeggen ga naar youtube en zoek eens op ps2 ssx on tourquote:
een PS2 die zulke graphics maakt als in die trailer. Zoals je het zelf zegt: "blijven dromen schatjuh'quote:
Heel goedquote:Op zondag 19 februari 2012 18:26 schreef LDS het volgende:
[..]
een PS2 die zulke graphics maakt als in die trailer. Zoals je het zelf zegt: "blijven dromen schatjuh'
Over_Hedge hoe bevalt ssx on tour nu?
Oh, van de week dan maar es binnenhengelen. Tricky en 3 helemaal grijsgespeeld, On Tour heb ik toendertijd gemist. Ben benieuwdquote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Is echt weer leuk om te spelen
Dat het wat minder mooi is stort me eigenlijk totaal niet.
Dan doe je iets fout hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 09:44 schreef Jimbo het volgende:
wat is on tour kut zeg. Bijna zonde van mn 10eur. je hebt like 1 trick in de 'special' mode.
word SSX(2012) bijna het zelfde ? Dan zit ik echt serieus te twijfelen als dat ik mn pre-order nog wel door wil laten gaan.
je hebt dr 4 schouderknoppen. tot je in tricky mode bent.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout hoorZijn er wel meer.
En ik zou zeggen kijk de filmpjes eens die hier gepost zijn. Dan zie je toch duidelijk toch dat er veel meer tricks zijn in deze versie.
je hebt ook nog zo iets als monster tricks he.. maar doet er eigenlijk vrij weinig toequote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je hebt dr 4 schouderknoppen. tot je in tricky mode bent.
dan ga je ergens van af, je springt en kan met je rechter pookje dat board een trap geven en wat monotoom rondbewegen ? :/
hmm dat zijn juist de enige die ik eruit krijgquote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt ook nog zo iets als monster tricks he.. maar doet er eigenlijk vrij weinig toeWant dinsdag is de demo er van het nieuwe spel dan kan je zelf zien hoe de nieuwe ssx word.
* WhiteLightning vind het ook wel zonde van zn geld.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:44 schreef Jimbo het volgende:
wat is on tour kut zeg. Bijna zonde van mn 10eur. je hebt like 1 trick in de 'special' mode.
precies dit wou ik net vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
is de demo al uit ? ik kan niet kijken zit op mn werk
. Demo to hit PSN later today in North America, tomorrow in Europe!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Vandaag voor de Xbox ja, PSNers moeten nog een dag extra wachten.
XBox demo :
http://marketplace.xbox.c(...)0245418988?cid=SLink
Dat kan uiteraard ook nog ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Gewoon even een usa account aanmaken en dan heb je hem ook vandaag
Op basis vd videos heb ik t vermoeden dat t vooral belachelijk snel gaat, dat je de meeste absurde trucs uit kunt voeren en dat je die nog kunt landen ook zolang je maar 0,1sec voor de landing de knopjes loslaat. Klopt dat beetje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Thizzlor het volgende:
Net ff de demo gespeeld en een potje van alles gedaan, maar man wat speelt dit lekker. Eindelijk weer is een leuke andere game dan al die shooters die ik hier nu heb liggen.
Wat ik ervan heb begrepen heb je in de retail een easy-mode en een normale mode.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Op basis vd videos heb ik t vermoeden dat t vooral belachelijk snel gaat, dat je de meeste absurde trucs uit kunt voeren en dat je die nog kunt landen ook zolang je maar 0,1sec voor de landing de knopjes loslaat. Klopt dat beetje?
Tuurlijk dat snap ik maar ivm SSX Tricky bv. Dat vond ik prima speelbaar, de filmpjes lijken allemaal SSX Tricky x 3quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:30 schreef Thizzlor het volgende:
Je beschrijft nu zo ongeveer waar SSX voor staat, dus ja.
Ik lees dat veel mensen dezelfde ervaring hebben. Dat is echt een domper op de feestvreugde na jaren wachten op een nieuwe ssx.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:46 schreef Desunoto het volgende:
Ik vond de demo een enorme teleurstelling.![]()
Het spel gaat sneller dan het licht. Ik kan totaal geen overzicht houden hier. De stunts die ik uitvoer... geen idee. De omgeving bijhouden... wat is de snelste weg... geen idee. Moet je hier een hyperactief kind of een Red Bull junkie voor zijn om het bij te kunnen houden?
De besturing is ook minder soepel, zelfs het simpelweg links en rechts sturen werkt niet lekker... het speelt alsof m'n personage ladderzat is.
De vorige SSX spellen zaten al op de grens van hoe snel het zou kunnen gaan voordat je het overzicht kwijtraakt en je eigen personage niet bij kan houden... maar dit is nog eens een turbo erbovenop. Net eentje te veel als je het mij vraagt.
Ja want je laat je aankopen natuurlijk afhangen van de mening van anderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:37 schreef Jimbo het volgende:
Als ik het zo eens hoor overal denk ik dat die pre-order maar eens gecancelled moet worden
Klinkt meer als of jij er gewoon niks van kan dan dat het aan het spel ligtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:46 schreef Desunoto het volgende:
Ik vond de demo een enorme teleurstelling.![]()
Het spel gaat sneller dan het licht. Ik kan totaal geen overzicht houden hier. De stunts die ik uitvoer... geen idee. De omgeving bijhouden... wat is de snelste weg... geen idee. Moet je hier een hyperactief kind of een Red Bull junkie voor zijn om het bij te kunnen houden?
De besturing is ook minder soepel, zelfs het simpelweg links en rechts sturen werkt niet lekker... het speelt alsof m'n personage ladderzat is.
De vorige SSX spellen zaten al op de grens van hoe snel het zou kunnen gaan voordat je het overzicht kwijtraakt en je eigen personage niet bij kan houden... maar dit is nog eens een turbo erbovenop. Net eentje te veel als je het mij vraagt.
Me 2, jammer. Hopen op Amped 4quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:00 schreef jpjedi het volgende:
Ik lees dat veel mensen dezelfde ervaring hebben. Dat is echt een domper op de feestvreugde na jaren wachten op een nieuwe ssx.
Klinkt als typisch SSX.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:46 schreef Desunoto het volgende:
Nee,ik ga eerst de demo spelen en besluit dan of ik hem nog wil. Het is alleen jammer zoveel slechts erover te horen. En ach, als t t geld niet waard is dan geef ik dat liever uit aan een andere game.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want je laat je aankopen natuurlijk afhangen van de mening van anderen.
Ik vond de demo wel cool van wat ik ervan heb gespeeld, wel voelt het anders aan dan de oude SSX games, maar dat kan ook weer een kwestie van gewenning zijn.
Zoveel slechts?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee,ik ga eerst de demo spelen en besluit dan of ik hem nog wil. Het is alleen jammer zoveel slechts erover te horen. En ach, als t t geld niet waard is dan geef ik dat liever uit aan een andere game.
+1quote:
in de usa store welquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef egelhond het volgende:
Kunnen jullie de ps3 demo al vinden?
inderdaad dit dus!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef egelhond het volgende:
Yeah!! This is SSX zoals ik het gewild had! Damn wat speelt de demo heerlijk. Heb de ps3 en de xbox 360 versie gespeeld inmiddels en ik vind de ps3 versie toch beter spelen. Misschien komt het omdat ik deel 1 en deel 3 daarop heb grijsgespeeld maar hell yeah wat een heerlijke game. SSX on tour was helemaal verneukt door het skate achtige stijl, maar deze game is weer heerlijk in de roots van ssx 3 damn ga hem gelijk pre ordenen!!
Ja, ik heb ssx tricky en ssx 3 helemaal kapotgespeeld. Maar er is iets aan deze waardoor ik heel erg twijfel...quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef Sickert het volgende:
Tja ik twijfel ook heel erg.. morgen nog maar eens wat rondjes spelen.
Ik vind het heel tof en heb ervoor nooit echt SSX gespeeld wel uber veel Tony Hawk 2
zoals?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:01 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja, ik heb ssx tricky en ssx 3 helemaal kapotgespeeld. Maar er is iets aan deze waardoor ik heel erg twijfel...
Ja, dat is heel lastig te zeggen. Aan de ene kant vind ik het wel weer vet, maar aan de andere kant weet ik niet of het wel m'n geld waard is terwijl de PS Vita uitkomt en er ook nog titels als ME3 en FIFA Street zijn. Maar misschien is het gewenning, morgen nog maar eens een paar potjes doenquote:
Helemaal mee eens. Het is wat wennen maar manmanman, wat is dit geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef egelhond het volgende:
Yeah!! This is SSX zoals ik het gewild had! Damn wat speelt de demo heerlijk. Heb de ps3 en de xbox 360 versie gespeeld inmiddels en ik vind de ps3 versie toch beter spelen. Misschien komt het omdat ik deel 1 en deel 3 daarop heb grijsgespeeld maar hell yeah wat een heerlijke game. SSX on tour was helemaal verneukt door het skate achtige stijl, maar deze game is weer heerlijk in de roots van ssx 3 damn ga hem gelijk pre ordenen!!
Je kan in de opties de controls aanpassen naar classic style, dan is vierkantje boost en de schouderknoppen trick, zoals in de voorgaande ssx gamesquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn eerste race gedaandie controles zijn wel heeeeel erg wennen als je net paar dagen on tour gedaan hebt
Ik druk nu steeds vierkantje voor boost. maar in deze ssx doe je dan een noiseslideVind hem trouwens wel vet
Wat zijn je scores ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Ipho het volgende:
Pff nog niet onder de indruk misschien had ik teveel verwacht!
trickit 4,4 mil uit me hoofd.quote:
Dan ben je gewoon nog slechtquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
trickit 4,4 mil uit me hoofd.
Time komt niet onder de 2.30
Dat je niet kon sturen met x ingedrukt was in de vorige games ook wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef JaxterNL het volgende:
Waar ik nog niet aan kan wennen is dat je niet echt kan sturen als je X ingehouden hebt. Bij de vorige games kon je het spinnen en flippen opladen met de D-pad.
Verandert dit ook als je classic controls instelt?
Beetje confronterendquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon nog slechtEn dan vind je het daarom kut. Geef het wat meer tijd dan word je beter en vind je het denk ik ook leuker.
Is niet gemeen bedoeld of zo hoor. Ik ben ook nog ver van goed. trick it kom ik ook niet verder dan 7 000 000. En bij die anderen heb ik nu 2:18 geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:25 schreef Ipho het volgende:
[..]
Beetje confronterendnee ik blijf oefenen!
Als je de classic controls gebruikt, kan je X gebruiken om de sprong op te laden , en d-pad om je spinnen en flippen op te laden. (PS3).quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef JaxterNL het volgende:
Waar ik nog niet aan kan wennen is dat je niet echt kan sturen als je X ingehouden hebt. Bij de vorige games kon je het spinnen en flippen opladen met de D-pad.
Verandert dit ook als je classic controls instelt?
Nicequote:
Haha dat is het ook die rijden me er uit! Speel je op de ps3 of xbox?? Ik ga vanavond weer oefenen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is niet gemeen bedoeld of zo hoor. Ik ben ook nog ver van goed. trick it kom ik ook niet verder dan 7 000 000. En bij die anderen heb ik nu 2:18 geloof ik
Maar het word denk ik gewoon steeds leuker als je beter word. En wat ik erg leuk vind is om tijden van vrienden te verslaan.
ps3. Ik ga vanaaf ook weer ff oefenen. Eerst werken tot half 6quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef Ipho het volgende:
[..]
Haha dat is het ook die rijden me er uit! Speel je op de ps3 of xbox?? Ik ga vanavond weer oefenen!
Om te janken juist, eerste wat ik doe bij de retail is alles uit zetten en een custom soundtrack toevoegen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:26 schreef Kadafi het volgende:
De muziek is bij SSX 2012 weer prima in orde. Erg sterke tracklist.
ik wist niet dat dat mogelijk was ? gewoon mp3's op de hd en dan toevoegen in het spel ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Om te janken juist, eerste wat ik doe bij de retail is alles uit zetten en een custom soundtrack toevoegen.
Ik vond het bij Tricky nog wel ok, maar vaak hoor je van die pestherrierockmuziekquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:26 schreef Kadafi het volgende:
De muziek is bij SSX 2012 weer prima in orde. Erg sterke tracklist.
Jij hebt dan ook een slechte muziek smaak.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vond het bij Tricky nog wel ok, maar vaak hoor je van die pestherrierockmuziek
Ja je kunt als het goed is bij audio settings een custom playlist aanmaken van je eigen MP3s.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat mogelijk was ? gewoon mp3's op de hd en dan toevoegen in het spel ?
Smaak als feit presenterenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een slechte muziek smaak.
In jouw geval wel ja.quote:
Voeg me anders even toe (Ipho90) heb een iets snellere tijd neer gezet 2.08quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ps3. Ik ga vanaaf ook weer ff oefenen. Eerst werken tot half 6
Meer dan jij denktquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want jij weet daar alles van
Donequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
Voeg me anders even toe (Ipho90) heb een iets snellere tijd neer gezet 2.08
Ik vind de muziek juist ook weer super! Zeker dat nummer in de demo, heerlijk! Maarja over smaak valt niet te...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Om te janken juist, eerste wat ik doe bij de retail is alles uit zetten en een custom soundtrack toevoegen.
Log dan ook niet onder je kloon in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meer dan jij denktMaar laten we deze discussie maar stoppen.
Ik heb net mijn snelste tijd gehaald van 2:12 2:09Het gaat al beter!
Gaaf! Morgen even kijken of ik je al ergens kan verslaan..quote:
Bij trick it moet het lukken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
Gaaf! Morgen even kijken of ik je al ergens kan verslaan..
Trucjes doe je met de schouderknoppen, tweaken met vierkantje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:46 schreef Thizzlor het volgende:
Kan iemand me nou uitleggen hoe de classic controls werken? Ik hoor veel mensen die toch daarop over switchen maar het is al zo lang geleden dat ik een oude SSX heb gespeeld..
en het driehoekje om te zorgen dat je rails kunt grinden en niet uit de bocht vliegt terwijl je boost. Beetje vervelend idd, vierkantje en driehoekje tegelijk vasthouden, maarja...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:30 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Trucjes doe je met de schouderknoppen, tweaken met vierkantje.
Turbo is ook vierkantje en het opladen van het spinnen en flippen doe je met de D-pad.
Volgens mij is dit alles wat je nodig hebt;)
Bedankt maar zo ver was ik ook al gekomen aan de hand van Google.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:30 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Trucjes doe je met de schouderknoppen, tweaken met vierkantje.
Turbo is ook vierkantje en het opladen van het spinnen en flippen doe je met de D-pad.
Volgens mij is dit alles wat je nodig hebt;)
DLC code voor wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Ik krijg net een mail van consoleshop met de code voor mijn dlc!Benieuwd of ze het spel ook eerder opsturen
eddie + board + een extra afdaling. Maar ik heb hem al tijd terug besteld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
DLC code voor wat?
Ik heb niks gekregen (spel Zondag besteld)
wat hij zeiquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:25 schreef over_hedge het volgende:
Uw bestelling bij Consoleshop.nl met ordernummer --- is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |