Ja, leuk doodle jump en angry birdsquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
In de trein moet je dan ook met je iPad spelen, dat is wel hip.
Platinum vind ik nog de beste van de drie die jij noemde. Uren vermaak, dagen zelfsquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja, leuk doodle jump en angry birds![]()
Als iets saai is om een hele treinreis te doen![]()
Met games zoals Pokemon kan je je gewoon de hele rit vermaken en die spelen duren eeuwig om uit te spelen.
Ben nu zelf bezig met Heart Gold, Daarna Platinum en dan Black
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb een pokemon ringtone. Als ik dan gebeld word in de trein kijken mensen zo op van: ''wtf jij hebt een pokemonringtone'', om zich dan te beseffen dat ze betrapt zijn en pokemon ook kennen
Sowieso ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef TrollenFTW het volgende:
Had hard geroepen: 'JA!! PIKACHU LEVEL 16!!'
Blue/Silver vind ik nog altijd de beste van allemaal, maar dat is meer een jeugdsentiment.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Platinum vind ik nog de beste van de drie die jij noemde. Uren vermaak, dagen zelfs
Met bazen als Dexter( 's Laboratory), de Powerpuff Girls en Johnny Bravo niet nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Slechte jeugd moet je gehad hebben.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef TrollenFTW het volgende:
Cartoon network is voor paupersquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Met bazen als Dexter( 's Laboratory), de Powerpuff Girls en Johnny Bravo niet nee.
Die series waren zondagochtend leuk maar lang niet zo memorabel als Pokemon en DragonBall Zquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Met bazen als Dexter( 's Laboratory), de Powerpuff Girls en Johnny Bravo niet nee.
Cartoon Network was gewoon baas, nu moet je ervoor betalen om het te zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die series waren zondagochtend leuk maar lang niet zo memorabel als Pokemon en DragonBall Z![]()
Daar hield je gewoon rekening mee zodat je zeker wist dat je geen aflevering miste
Ook volop grote adventure games in de App Storequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja, leuk doodle jump en angry birds![]()
De Game Boy Camera pwnt de iPad camera.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook volop grote adventure games in de App Store
En als je een iPad 2 hebt kun je ook nog eens stiekem de camera activeren om de meisjes te filmen
De gameboy printer was ook baasquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De Game Boy Camera pwnt de iPad camera.
Een iPad 2 is sowieso niet handig als portable en die batterij is ook vrij kort heb ik vernomen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook volop grote adventure games in de App Store
En als je een iPad 2 hebt kun je ook nog eens stiekem de camera activeren om de meisjes te filmen
Pokémon kan je toch wel 6 uur spelen, volgens mij, voordat de batterij het begeeft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Een iPad 2 is sowieso niet handig als portable en die batterij is ook vrij kort heb ik vernomen.
10 uur, lang genoegquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Een iPad 2 is sowieso niet handig als portable en die batterij is ook vrij kort heb ik vernomen.
''Onee, hij gaat ovuleren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef TrollenFTW het volgende:
lollol, pikachu is geilquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
''Onee, hij gaat ovuleren!''
quote:
Ik voel 'm. Ed, Edd and Eddy. Chicken and cow.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Ed, Edd and Eddy. GENIAAL. Ik weet niet waarom, maar na 20x dezelfde aflevering blijven ze leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik voel 'm. Ed, Edd and Eddy. Chicken and cow.
Ik vind dit een manhug waard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef ArmyRanger het volgende:
[..]
Ed, Edd and Eddy. GENIAAL. Ik weet niet waarom, maar na 20x dezelfde aflevering blijven ze leuk.
Iemand is hier gepest / verkracht in zijn jeugdquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef ArmyRanger het volgende:
wat zitten hier voor een stelletje pokéneukers
Toepasselijke UIquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef ericosman het volgende:
[..]
Iemand is hier gepest / verkracht in zijn jeugd
Het is Cow and Chickenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik voel 'm. Ed, Edd and Eddy. Chicken and cow.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef ericosman het volgende:
[..]
Iemand is hier gepest / verkracht in zijn jeugd
Bijna een orgasme hier..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Het is Cow and Chicken
Verder had je ook nog The Angry Beavers, Courage the Cowardly Dog, The Flintstones, The Jetsons, Sheep in the Big City en Tom and Jerry. De nostalgie
Of je bent onder de 13 of ze hebben gewoon keihard gelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Marktplaatsman het volgende:
Aangezien ik vaak in de trein zit en mij dan doodverveel neem ik altijd mijn DS mee met natuurlijk Pokemon![]()
Nu deed ik dat vandaag ook en er zat een groep meisjes in de 4 zits naast mij die me zaten uit te lachen en een vertelde dat haar broertje van 10 dat ook doet, ze dachten dat ik niks hoorde omdat ik oordopjes in had maar ik hoorde alles![]()
Er was er trouwens maar 1 geefbaar van de 4
QFTquote:
Beter gaat ie eens naar buiten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:41 schreef ArmyRanger het volgende:
beter ga je wel wat anders spelen.
call of duty
Even gecorrigeerdquote:
Uberhaupt, als volwassene spelletjes spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:00 schreef Wootism het volgende:
Hoezo wordt Pokémon hier de hemel ingeprijst ?
Kansloze kutserie, kansloze games, kansloze TS
jij wilt zeker ook pokémaster worden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:01 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Pokémon is baas. Mensen die dat niet beseffen
Wie niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:05 schreef ArmyRanger het volgende:
[..]
jij wilt zeker ook pokémaster worden?
zie zelfs de filmpjes die er over worden gemaakt zijn geniaalquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef ArmyRanger het volgende:
tik bij youtube alleen al pokemon in en je krijgt de domste filmpjes![]()
+1quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat zitten hier allemaal voor kankernerds zeg? Pokémon
Jij snapte het zeker nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat zitten hier allemaal voor kankernerds zeg? Pokémon
Als je na je 12e nog Pokémon speelt ben je vroeger gewoon gepest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Jij snapte het zeker niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |