Nee hoor, voor de gehele 7 jaar van je studie heb je recht op een OV. Alleen ben ik mij niet zeker of de laatste 3 jaar ook een lening zijn of op een gegeven moment in een gift worden omgezet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nu ook maximaal bruikbaar voor 4 jaar?fuck.
Na die tijd kun je gewoon een nieuwe chipkaart aanvragen mocht je met het OV willen reizen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nu ook maximaal bruikbaar voor 4 jaar?fuck.
Prachtige OPquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten.
Je geniet feitelijk het vruchtgebruik van die kaart, inderdaad. Zonder rentebijschrijvingen is art. 10 SW van toepassing.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, voor de gehele 7 jaar van je studie heb je recht op een OV. Alleen ben ik mij niet zeker of de laatste 3 jaar ook een lening zijn of op een gegeven moment in een gift worden omgezet.
Godverdegodver.quote:
Dat is de essentie van de democratie, mijn beste.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
Allemaal maar willen profiteren van de overheid!
Ik profiteer nergens van, dat OV kaart gedoe is enkel koppijn, stress en onnodige boetes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
Allemaal maar willen profiteren van de overheid!
Eigenlijk bent u een D66'er, amice.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is de essentie van de democratie, mijn beste.
Wat wil je jatten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Controleren ze overigens ook de pasfoto?
Anders jat ik 'm wel van familie.
Pourquoi?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Eigenlijk bent u een D66'er, amice.
De studenten OV van m'n broertje is makkelijk meegenomen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat wil je jatten?
Je kan niet zomaar een willekeurig reisbewijs - olijke naam overigens - op een willekeurige kaart zetten. Daar heb je een speciale OV-studentenkaart voor nodig, die verschillende privileges en beperkingen heeft ten opzichte van de commerciele OV-jaarkaart.
Leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker evenmin.
Kate Upton.quote:
Je wordt oud(er)quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik schrik altijd van geboortejaren.
Als ik nu 10 juni 1992 zie staan bij haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |