najahquote:
Het grootste verschil zit in de Dijen jaa.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:18 schreef bokkepoot het volgende:
Zit bij maat 31 tussen de 701 en 201 0,25 inch verschil in de hem..
ja heb wel forse boven benen (schade van jaren kickboksenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het grootste verschil zit in de Dijen jaa.
Maar als je dus wat kleiner en dikker bent, lijkt de 0701 ook snel wijder itt tot een langer slanker persoon.
ja dan zit je weer met een import probleemquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:57 schreef M1stral het volgende:
201 is wel met een tapered leg. Had je die beter kunnen nemen Brum.
haha broek is niet zwart witquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:13 schreef T_Fuff het volgende:
Goede fit imo, met een hem ziet dat er al stukken beter uit, denk dat dat er ook mee te maken heeft. Apart broekje, wit - zwart is classy
Toen ik het typte dacht ik al van huh zwart wit, nee, is dat niet die met roze selvedge?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:35 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
ja dan zit je weer met een import probleem
aangezien ze die niet overal in het assortiment hebben in EU
[..]
haha broek is niet zwart wit
ik heb em gewoon zwart wit gezet
dan zie je de fit beter imo
Groningen is nog the place to be for dry selvedge. Alleen ebb'18 heeft wat hangen denk ik. M@W is kuttt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:40 schreef Gaijin het volgende:
Morgen ga ik naar Groningen, ff kijken naar wat dry denim! Heb al een keer wat Nudies gepast bij Men at Work. Die hebben ook Edwin en Levi's. Is er ook een winkel die A.P.C verkoopt? En hoe zat dat ook alweer met de maatvoering van APC?
M@w daar is huilen met de pet op. Stond daar een keertje Edwin broeken te kijken en zelf in de rekken m'n maat te zoeken ipv dat ik geholpen zou worden. Niemand die hallo zei bij binnenkomst en ze vonden het belangrijker met z'n 5en met elkaar te praten dan klanten te helpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Groningen is nog the place to be for dry selvedge. Alleen ebb'18 heeft wat hangen denk ik. M@W is kuttt.
Heel herkenbaar.. Hangar in apeldoorn is ook best erg qua personeel..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M@w daar is huilen met de pet op. Stond daar een keertje Edwin broeken te kijken en zelf in de rekken m'n maat te zoeken ipv dat ik geholpen zou worden. Niemand die hallo zei bij binnenkomst en ze vonden het belangrijker met z'n 5en met elkaar te praten dan klanten te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |