SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Geef het nog een paar dagen, veel zitten,fietsen,kniebuigenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Derde (korte) dag in mijn Nudietjes, wil niet echt opschieten met die rek.
Ik denk dat mijn paypal rekening maar eens ga blokkerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef T_Fuff het volgende:
Bok, zou je niet nu alles wat je hebt gewoon zoveel mogelijk proberen te dragen voordat je aan een nieuw project begint
Kun je een chocoladereep krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef T_Fuff het volgende:
Sneakerz draag ik niet, boots zijn te duur, dure cadeaus zijn overrated
Ik begrijp het heel goed, er is idd veel moois en ik had ook moeite om de NF x tdn niet te halen. Ik heb voorlopig m'n momo die ik lekker raw ga houden en die is gewoon bruut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn paypal rekening maar eens ga blokkeren
Maar er komt ook zoveel mooi spul langs, en mijn broertje mijn dry's dragen gaan we ook niet meer aan beginnen(Die ragt er alleen gaten in en wast ze binnen 2 maanden)
ben blij dat iemand anders het goed vind zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef don-diablo het volgende:
Ik krijg niks van comic sans mee. Fok op m'n mobiel heheh.
Fit is goed brum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |