In dat geval ben ik het volkomen met je eens..Ik dan dat Levi zich kapot zou schamen voor met wat sommige mannen over de straat durven..quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:00 schreef T_Fuff het volgende:
O ik bedoel met name bij kerels dan, en dan bedoel ik die supahskinny's as mentioned earlier
Bij dames = must
edit: zo goed?
Bijvoorbeeld.. Cheap monday maakt echt goddamn ugly skinny 's. bij sommige mannen kunnen skinny's best maar dat is echt zo fugly..quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Neraice het volgende:
http://mynudies.com/gallery/showimage.php?i=9758&c=29
Zoiets?
Is dat geen vrouw zonder kont?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef Neraice het volgende:
http://mynudies.com/gallery/showimage.php?i=9758&c=29
Zoiets?
Neinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
NeinGast, nu krijg ik echt nachtmerries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vraag trouwens, zag jou laatst op een foto met een hele mooie riem, waar heb je die vandaan? Kan zo gauw even de foto niet vinden. Deze dus, maar zie net dat het fitpics van Ali zijn.![]()
Normale variantquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef BigSmurf het volgende:
Haha, ja het was een post van bokkepoot, vandaar.
Thanks voor de link, erg nice. Heb jij de slim of normale variant?
Van de samurai site is dit:quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:24 schreef BigSmurf het volgende:
Ja ik zie het, de 14oz variant is 55 dollar, de 16oz variant in de aanbieding voor 60 dollar. Welke maat heb ik dan nodig? Want enige schikbare maten zijn 30" en 32", heb nu een riem om op het middelste gaatje en dat is een maat 85 hier in Nederland?
Riem is altijd groter dan je waist van jeans.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef BigSmurf het volgende:
Heb net de riem opgemeten die ik nu heb, die is 92, 104, 107 cm. Dan zou ik dus een maat 36 riem moeten nemen, de één na grootste maat, terwijl ik maar een maat 30-31 jeans heb?
Hoeveel waren die chukka's daar? Beetje mooie zaak?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:51 schreef don-diablo het volgende:
Toen ik m'n momo's kocht ben ik ook langs de red wing winkel geweest.
Welke maat heb jij besteld?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Riem is altijd groter dan je waist van jeans.
Ik heb die maten zo doorgegeven aan Eric Heins van Corter Leather.
Mijn riem die ik kreeg zit nu om bij de 1na laatste gaatje.
5 gaatjes zijn er totaal dus kan nog 1jte strakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |