Vind ze beiden niets, oh en Lars vind ik helemaal een rare.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Blossom86 het volgende:
Hm op het laatste moment ben ik ook geswitcht van Mariella naar Karin!
Ik zag opeens de nepheid van Mariella (kan ook door de siliconen komen).
Karin is overdreven, een dramaqueen en een zweefteef, maar tenminste wel oprecht en gepassioneerd in haar emoties.
Ben heeeel benieuwd hoe het verder is gegaan.
Echt?quote:
Nou he, ik zit nog bij te komen van de spanning.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Roguee het volgende:
Zo. Ik zit klaar voor de ontknoping over hoe het nu gaat......man man man WAT een spannend aflevering hè jongens!
Ik ook wel, maar ze zou helemaal niet aan zo'n programma moeten meedoen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef mirannie het volgende:
En toch begrijp ik wel heel goed dat mariella zich inhield.
Die komt nooit meer aan de manquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze zou helemaal niet aan zo'n programma moeten meedoen.
Nee stel je voor, zo mooi en totaal niet hysterisch, wat een slechte vangstquote:
Dingen kunnen raar lopen.quote:
Of hij kon haar gewauwel over zijn tandjes niet meer aanhoren..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee stel je voor, zo mooi en totaal niet hysterisch, wat een slechte vangst
Ik zou graag de vlieg op de muur willen zijn als de beide families elkaar ontmoeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
lol dat wordt echt een gezellige boel! hahaha
Zo is het!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Blossom86 het volgende:
Hm op het laatste moment ben ik ook geswitcht van Mariella naar Karin!
Ik zag opeens de nepheid van Mariella (kan ook door de siliconen komen).
Karin is overdreven, een dramaqueen en een zweefteef, maar tenminste wel oprecht en gepassioneerd in haar emoties.
Ik denk dat ze met z'n allen de finale hebben gekeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Hij kiest Karin, maar is nu samen met Marielle? @ twitter marielle zit de bachelor bij Lars te kijken?!
Of Mariella is gewoon gelukkig met een ander inmiddels en heeft wegens no hard feelings gewoon bij Lars dat programma zitten kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Lees mariella_kvo op twitter "" en gelukkig in de liefde ". Dus ik geloof dat hij met mariella is..
Ben benieuwdquote:Lars Vreugdenhil
Wat een waanzinnige finale @ #de bachelor maar jullie willen nu graag weten of Karin en ik nog gelukkig zijn! Lees morgen het #AD
Als ze het Amerikaanse voorbeeld volgen, komt nu 'de Bachelorette' met als hoofdpersoon één van de afgewezenen uit dit seizoen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef RaymanNL het volgende:
Heerlijk programma was het trouwens. Kom maar op met een nieuw seizoen
Kan ook een voorwaarde van de programmamakers zijn geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef zoem het volgende:
Oh gut, hij heeft zijn verhaal al verkocht aan het AD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |