Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Verschrikkelijk.. Ik heb het gewoon afgezet.. Stomme karin..
Zijn we samen suckers for love, ik vind het ook wel schattig!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
En ik zal wel een sucker zijn, maar ik vind ze nu toch wel weer schattig
Ik denk dat Tatjana en hij-met-die-tanden het nog langer gaan volhoudenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zijn we samen suckers for love, ik vind het ook wel schattig!!
Ben wel benieuwd of ze het gaan redden samen, denk van niet...
twitter:jeltenieuwhuis twitterde op woensdag 29-06-2011 om 21:33:33Herstel. Historisch moment. Lars kiest voor Karin. #historisch reageer retweet
Ik heb alleen de laatste 5 minuten gezien, de rest nog maar eens terugkieken, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Verschrikkelijk.. Ik heb het gewoon afgezet.. Stomme karin..
lol dat wordt echt een gezellige boel! hahahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik zie ze al zitten met beide schoonouders rond aan een tafel ...
Dank jequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
De tweets op deze aflevering zijn wel grappig.
Al die oppervlakkige dozen vinden het dom dat Lars voor Karin heeft gekozen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
De tweets op deze aflevering zijn wel grappig.
Al die oppervlakkige dozen vinden het dom dat Lars voor Karin heeft gekozen
Die nacht heeft Lars aan Karin belooft dat ze haar niet laat gaan..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben dus niet voor niks vorige week lopen fokken als konijnen
Ik tweet er ook over alleen zonder hashtagquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb jou geen tweet zien doen![]()
[..]
Hihi
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef MissJ het volgende:
ik heb Lars even getweet met de vraag hoe het nu gaat met hem en Karin... hoop dat ie gaat reageren
Die zijn al uit elkaar!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Tatjana en hij-met-die-tanden het nog langer gaan volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |