quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo.. heb je zoveel moeite gedaan voor zo'n trol, zegt ze alsnog nee
Kansloos, als er eentje de knop al heeft omgezet komt het nooit meer goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo.. heb je zoveel moeite gedaan voor zo'n trol, zegt ze alsnog nee
Inderdaad. Verwacht je een aziatische chick, komt er zo'n quintus-negerin aanzetten.quote:
jezus ja heftig verhaal. Wel jammer dat die twee beetje timide waren, vond het gebaar echt een hosselmove.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Godverdomme, je pa die in bed duikt met je vriendin waar je mee samenwoont en een kind hebt.
Ik zou niet voor mezelf instaan zeg.. Wss of vader en/of vriendin vermoorden of zelfmoord plegen.
En dat hij nog gewoon getrouwd is met je moeder ook. Die met zijn tulpen kwam een beetje met open armen dat veld op lopen hopende op een knuffel geloof ik, ging alleen niet doorquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Godverdomme, je pa die in bed duikt met je vriendin waar je mee samenwoont en een kind hebt.
Ik zou niet voor mezelf instaan zeg.. Wss of vader en/of vriendin vermoorden of zelfmoord plegen.
Je kunt toch wel iemand aanspreken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef fespo het volgende:
ik kan het zelf ook niet maar wat is dit genant
eh ja maar een date er aan over houden is lastigerquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Je kunt toch wel iemand aanspreken?
Boeien, een leuk gesprek of een dansje wagen is ook al leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef fespo het volgende:
[..]
eh ja maar een date er aan over houden is lastiger
Ja, dat kon je verwachtenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
Deze missie was sowieso al kansloos.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is ook weer aangeschoven
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
Ten huwelijk vragen tijdens een festival..
Ja wat moet je dan? En ze leek ook niet echt geïnteresseerd. Andere kant opkijken tijdens het 'gesprek'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:53 schreef fespo het volgende:
die dikke liep zo weg toen dat meisje zei dat ze al een vriend heeft
haar een leuke avond wensen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja wat moet je dan? En ze leek ook niet echt geïnteresseerd. Andere kant opkijken tijdens het 'gesprek'.
Idd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind vooral de droge opmerkingen en die afbeeldingen tussendoor geniaal. Gouden duo, die Dennis en Valerio!
.
Wacht maar, jij zou het zelfde gedaan hebben als die walvis voor je stond!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef RedGuy het volgende:
Wat een autist die gast die die negerin afwees.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wacht maar, jij zou het zelfde gedaan hebben als die walvis voor je stond!
Hij vond blijkbaar het uiterlijk belangrijker dan het innerlijk, anders had hij haar niet afgewezen..quote:
Zij was dan ook het tegenovergestelde van wat de meeste mannen zoeken in een damequote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef Yaros het volgende:
[..]
Hij vond blijkbaar het uiterlijk belangrijker dan het innerlijk, anders had hij haar niet afgewezen..
Jij vindt het leuk om voorgelogen te worden?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef Yaros het volgende:
[..]
Hij vond blijkbaar het uiterlijk belangrijker dan het innerlijk, anders had hij haar niet afgewezen..
Niet?!!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Gisteren Arvid gespot in Uden, hosselend als een baas
We hebben buiten foto's gemaakt met een groepje (en hem dus), maar die zijn zo donker dat het gewoon niet duidelijk genoeg is, helaas.quote:
Haha oké, toch wel tof!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We hebben buiten foto's gemaakt met een groepje (en hem dus), maar die zijn zo donker dat het gewoon niet duidelijk genoeg is, helaas.
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh Oh FryslânSoms schaam ik me als Fries
Heel toevallig inderdaad!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef StarGazer het volgende:
Gaan wonen en "studeren" in Leeuwarden
Is ook beter, gewoon de beste verzorging in het Dierenparkquote:
Oftewel: ik hoop dat we kunnen blijven batsen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:55 schreef StarGazer het volgende:
"Ik hoop dat we vrienden kunnen blijven."
Agossie
Onwijs knorren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oftewel: ik hoop dat we kunnen blijven batsen.
Ligt behoorlijk aan haarzelf schat ik zoquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Onzin dat dat meisje niet aan een man kan komen
Dat zal wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ligt behoorlijk aan haarzelf schat ik zo
Mwa, hij wil het toch al lang..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Pff, geforceerd iemand ten huwelijk vragen
Ja ok...quote:
Bedoel ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
leuk? ik bedoelde koel, als in emotieloos. Niet als in cool
Jij vind het dus leuk, dat die jongen kijkt alsof ze het boodschappenlijstje op leest, terwijl ze net iets heeft gedaan wat ontzettend lastig voor haar is?quote:
NEE, ik bedoel dat hij ook inderdaad koeltjes reageert.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Jij vind het dus leuk, dat die jongen kijkt alsof ze het boodschappenlijstje op leest, terwijl ze net iets heeft gedaan wat ontzettend lastig voor haar is?
Nou, ik vond dat huwelijksaanzoek ook best genantquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Die huwelijksaanzoeken vind ik maar boring. Die genante situaties zijn veel leuker.
Dat is in dit geval waarquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, ik vond dat huwelijksaanzoek ook best genant
Gelukkig voor jou vindt ze jou ook niet zo aantrekkelijk waarschijnlijk.quote:
mooi jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef Dekatria het volgende:
Die kop van die boer was echt bril-jant. Als blikken konden doden, mèèn
"Moek die mongool ee'm een klap in de nek gev'nnn ofzooo"quote:
ik denk tiga sunglasses at nightquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:43 schreef bascross het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer dat je hoort vanaf 42.30 tot 42.40?
http://sites.bnn.nl/page/(...)c48289b64a9586b459b8
Nee, die komt er na pas. Ik bedoel die vanaf 42.30 komt. Is een klein stukje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik denk tiga sunglasses at night
of het orgineel:
ik dacht het ff uit me hoofd te weten. ik ben nu de aflevering aan het inladen, brbquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:51 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, die komt er na pas. Ik bedoel die vanaf 42.30 komt. Is een klein stukje.
Toch bedankt voor je suggestie.![]()
uiteraardquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:51 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, die komt er na pas. Ik bedoel die vanaf 42.30 komt. Is een klein stukje.
Toch bedankt voor je suggestie.![]()
Dat is hem, meende al dat ie van Gang Starr was. Bedankt man.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
uiteraard
delasoul heeft ook zo''n beat, maar ik denk dat het deze is, aangezien ze maar 10 seconden gebruiken
Was dat die rare krullebol met dat paardengebit?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:43 schreef Platina het volgende:
Die kerel met dat groene jack & jones truitje tijdens het daten. Die hadden ze gelijk thuis kunnen laten.
Inderdaad zeg, maar dat Russische wijf spoorde ook niet helemaal volgens mijquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was dat die rare krullebol met dat paardengebit?
Die met dat korte haar was de enige niet-nerd en die werd als eerste weg gestuurd.
Ja dat was die rare. Komop zeg, als je er zo uit ziet dan weet je toch dat je de sjaak bent.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was dat die rare krullebol met dat paardengebit?
Die met dat korte haar was de enige niet-nerd en die werd als eerste weg gestuurd.
Die was idd wat apart.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, maar dat Russische wijf spoorde ook niet helemaal volgens mij
Hij werd wel tweede.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:58 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja dat was die rare. Komop zeg, als je er zo uit ziet dan weet je toch dat je de sjaak bent.
Ja volgens mij ook alleen omdat hij 2x gewonnen had met zijn geur en schoenen. Die Russische vond het volgens mij zielig om hem dan als eerste weg te sturen, dus dan maar die nep-Wesley Verhoek.quote:
Mee eens, best een normale, doorsnee meid hoor..quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Andere kleding, lenzen en ze ziet er top uit, volgens mij...
Ja er is verder toch ook niets op hequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook maar een keertje, schoot er altijd bij in.
ja die zou ik ook niet hebben uitgekozenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind die kleren helemaal niet leuk. Die rare hoge riem en die tuttenblouse.
Ja klopt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waardevolle levensles.
Dennis heeft haar 8 keer gewaarschuwd.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat is dat voor Darth Vader geluid telkens?
NIET GESLAAGD!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |