Op België één.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op welk net wordt dit programma uitgezonden?
Neuh, is alweer vrijgegeven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:57 schreef Keano het volgende:
Vanavond ook Tommeke aan de tafel bij Lieven van Gils. Ben benieuwd of er nog wat te melden is over die bus van Quick-Step die vandaag doorzocht is door de Gendarmerie..
Karl laat geen gelegenheid voorbij gaan om Rabo te bashen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef TUFKAL het volgende:
Fout van Karl daarnet over Contador en z'n vorige ploeg Rabo.
Wat is er mis met Karl?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Karl laat geen gelegenheid voorbij gaan om Rabo te bashen...
Echt de Mart Smeets van België dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een combinatie van simpel chauvinisme en een groot ego...
Ik hoorde het ook; maar ik mag zoiets helaas niet zeggen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:05 schreef Pedroso het volgende:
Karl heeft het al gezien, Jurgen van de Broeck gaat de Tour winnen.
Emma Johansson zou ook komen dacht ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Valt me al mee dat ze niet opnieuw met Nathalie Meskens komen aanzetten, maar we kennen natuurlijk alle gasten nog niet.
Voorlopig lijken de oneven dagen me interessanter.
Dat kan ik dan weer waarderenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:29 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
Emma Johansson zou ook komen dacht ik.![]()
Daarvoor zet ik het ook aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Chiappucci het volgende:
Laat het even weten als Erika van Tielen te gast is
njah, net als het gesinkfappen op nos of rtl. Dat weet je gewoon, moet je niet zuur over doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef sausagin het volgende:
[..]
+ Van Den Broeck bij de bergetappes
QFTquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef Drewie het volgende:
[..]
njah, net als het gesinkfappen op nos of rtl. Dat weet je gewoon, moet je niet zuur over doen
Ja en Gilbert pakt ook nog even 6 etappes, Monfort de bolletjestrui... Belgen zijn gelukkig realisten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook; maar ik mag zoiets helaas niet zeggen...
Gilbert gaat btw het groen winnen...
Same here, de verafgoding is reeds begonnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:28 schreef franklop het volgende:
als het 45 minuten over gilbert praten wordt dan haak ik wel af hoor
Hij stond niet in het overzichtje met de belangrijke renners toen ze het klassement doornamenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hoezo dit? Door wie en in welke hoedanigheid werd dit gezegd?
Tja, volgens Karl gaat VDB met 2 vingers in de neus de Tour winnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij stond niet in het overzichtje met de belangrijke renners toen ze het klassement doornamen. Kreuziger stond er wel bij
![]()
Die is op het moment zo'n 6 maanden zwanger ...quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef Chiappucci het volgende:
Laat het even weten als Erika van Tielen te gast is
Hij is van Gentquote:Op zondag 3 juli 2011 12:13 schreef JimboSlice het volgende:
Zit even de herhaling te kijken, die rechter is echt compleet onverstaanbaar. En Keisse heeft een waterhoofd, maar dat is een ander verhaal.
ja, lekker vraag ook over of ie later verslaggever zou willen worden.quote:
http://www.brunhilde.be/quote:
Nu dus.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef Nober het volgende:
Morgen om 21:30 met Walter Planckaert en Gilles Decoster.
Ja dusquote:Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef Madhouse11 het volgende:
Zouden ze die kwak van Cav bij de laatste bocht ook hebben gezien?
Ja dusquote:Op maandag 4 juli 2011 21:53 schreef Madhouse11 het volgende:
Zouden ze die kwak van Cav bij de laatste bocht ook hebben gezien?
idd wel stoer van planckaert om het even te corrigeren, terwijl Karl en Michel het niet gezien hadden.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef DeMessias het volgende:
Wuyts en De Cauwer hebben dus een Ducrotje gedaan: Marcato aanzien voor De Gendt (terwijl die gekwetst is). Mooi rechtgezet wel dankzij Planckaert.
Had niet het idee dat Karl Planckaert echt geloofdequote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:31 schreef Beregd het volgende:
[..]
idd wel stoer van planckaert om het even te corrigeren, terwijl Karl en Michel het niet gezien hadden.
idd, maar aan het einde van de uitzending heeft Karl toch moeten toegeven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had niet het idee dat Karl Planckaert echt geloofde
Zal wel niet over Scarlett gaan, vermoed ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:46 schreef SuikerVuist het volgende:
Vrouwen zitten daar alleen als lustobject voor Karl, geloof ik. Om de andere dag een ander prototype lekker wijf van beneden de 35 jaar. Johansson zou dus nog volgen.
Klopt. Dat zei Karl tijdens de podiumceremonie vd Waalse Pijl. En dat zou dan ergens volgende week moeten zijn veronderstel ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:46 schreef SuikerVuist het volgende:
Vrouwen zitten daar alleen als lustobject voor Karl, geloof ik. Om de andere dag een ander prototype lekker wijf van beneden de 35 jaar. Johansson zou dus nog volgen.
Zou het toeval zijn dat die in dezelfde aflevering zitten. Die Saartje lijkt me nog zowat de enige figuur die het gebral van die blaaskaak nog serieus zou nemenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:39 schreef DeMessias het volgende:
8 juli: Roger De Vlaeminck & Saartje Vandendriessche - Reuilly (kan wijzigen) - 22u05 > 22u55
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |