Pittig Binkie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als het dwama hier in de kitsjun op dit moment, waar Boor likkebaardend naast de bak van Bink staat te dralen (waar nog steeds een beetje in zit) en Bink er met haar hoofd boven hangt, grommend als Boor iets te dicht bij komt. Maar opeten ho maar![]()
ALS DIE KATTTTT HET MAAR NIET KRIJGT
Geen pasta carbonara?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
Die TT
Ik was ff eten. Bloemkool met kaassaus
Z/W. Komt veel beter over en uit IMHOquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezocht, hulp.
Welke? Kleur of Z/W?
[ afbeelding ]
Dat stond in de planning... en toen flikkerde ik in slaapquote:
Als ik het zo lees lijkt het of hij een poetshulp zoekt.quote:
Luilak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat stond in de planning... en toen flikkerde ik in slaap
Zelluf!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt het of hij een poetshulp zoekt.
[..]
Luilak.![]()
Zo, kantoor voor mij alleen!![]()
Ow, die zijn ook leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelluf!
Ik moet ook nog bij de action van die solar lantaarntjes voor in mijn tuintje halen
ooohh die valse rooiequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Kijk dan hoe lief ik begroet word
(begin van het filmpje is bagger)
Ooh, kewl. Twijfelde of ze wel beetje goed waren. Maar wel dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, die zijn ook leuk.Heb ik vorg jaar gehaald en ze hebben de winter goed overleefd.
Niet die lampionnen he waar iederen zo lyrisch over is/was. Die heb ik niet, ik heb die metalen die je in de grond steekt. Prima spul en geven goed licht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, kewl. Twijfelde of ze wel beetje goed waren. Maar wel dus![]()
![]()
Ik hou van de action
Ja, die. Echt die lantaarn dingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
![]()
[..]
Niet die lampionnen he waar iederen zo lyrisch over is/was. Die heb ik niet, ik heb die metalen die je in de grond steekt. Prima spul en geven goed licht.![]()
Action.
Dappere kittensquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Was er vanmiddag nog, was niet joppe, mèn wat drukquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, kewl. Twijfelde of ze wel beetje goed waren. Maar wel dus![]()
![]()
Ik hou van de action
Ik....ben....booos....hoewel....dit.....best....wel....lekker....isquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Ik had em nog niet gezien, schattig hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:54 schreef senesta het volgende:
Had ik deze nou ook al gepost van het weekend? Is ook leuk Greys, een lief bengaaltje erbij
Oh tof, zalando?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef Maes het volgende:
Ik zat schoenen te bestellen en ideal deed het niet dus ik moest de bank bellenMaar nu is het klaar en komen mijn schoenen asap
Omoda, tientje goeikoperquote:
Cute hèquote:
bigtime !quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cute hè
ik kan hem nu nog niet normaal aaien maar das niet gek. Ze zijn gister pas gevangen dus hebben 6 weken met mama op straat geleefd en nu zitten ze zonder mama bij die rare mensen
Een doodshoofd erin!quote:
Mooi hè?quote:
Dat dacht ik ook al..................quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bigtime !
waarom is de moeder niet meegekomen ?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Waarschijnlijk is het niet gelukt om de moeder te vangen maar eerlijk gezegd weet ik van dit nestje weinig van de achtergrond, maar meestal zit dit verhaal er achter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bigtime !
waarom is de moeder niet meegekomen ?
ach wat triestquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het niet gelukt om de moeder te vangen maar eerlijk gezegd weet ik van dit nestje weinig van de achtergrond, maar meestal zit dit verhaal er achter.
Ik denk niet dat ze haar gaan proberen te vangen, het gaat ze meer om de kittens en die zijn nu veilig. De moeder is hoogstwaarschijnlijk een wilde poes die dus op straat leeft en daar laten ze haar. Ze vangen haar hooguit om te laten steriliseren en wordt ze weer teruggezet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ach wat triestals ze dr nog vangen komt ze dan nog bij jou of gaat ze gelijk het asiel in ?
Nou maar hopen dat ze dr nog te pakken krijgen en kunnen steriliserenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze haar gaan proberen te vangen, het gaat ze meer om de kittens en die zijn nu veilig. De moeder is hoogstwaarschijnlijk een wilde poes die dus op straat leeft en daar laten ze haar. Ze vangen haar hooguit om te laten steriliseren en wordt ze weer teruggezet.
Ik vind het coolquote:
Goed man!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Q lekker bij geslapen?
3272gram en 49,4cm![]()
Wel 1,5 bij het bloedprikken moeten wachten want vriend lief had niet goed op het nummertjes trek bord gekregen en toen was er net een stel met baby voor die te koude voetjes oid had en dat duurde dus 45min. Wij waren in 5min klaar maar toch sneu dat bloedprikken bij die kleintjes
Net op kraamvisite geweest bij mijn vriendin die met 33w4d is bevallen ik kreeg een deja vu al hebben ze daar wel veel strengere regels dan in "mijn" z-huis
Ean gaat lekker!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
3272gram en 49,4cm![]()
Wel 1,5 bij het bloedprikken moeten wachten want vriend lief had niet goed op het nummertjes trek bord gekregen en toen was er net een stel met baby voor die te koude voetjes oid had en dat duurde dus 45min. Wij waren in 5min klaar maar toch sneu dat bloedprikken bij die kleintjes
Net op kraamvisite geweest bij mijn vriendin die met 33w4d is bevallen ik kreeg een deja vu al hebben ze daar wel veel strengere regels dan in "mijn" z-huis
Oh heerlijk voor jullie zegquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze mag meer hebben
volgens de KA 7x70 maar volgens het pak 6x100 dus we gaan de middenweg hierin zoeken. Als ze echt honger heeft mag ze wat extra's
Ze is vast moe van haar prikuitjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
en nu meldt ze zich niet voor de fles ben al 30min aan het wachten dus vriend is haar maar gaan halen
baby's rare wezens af en toe hoot
Gooi het even in de routeplannerquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga morgen naar de ikea lopen al heb ik geen flauw idee hoelang ik er over doe het is met de auto zo'n 10 a 15min dus ik gok zeker 1 a 1,5 uur ik moet er wel voor 10:30 zijn
Maar ik ga het redden. Ik ga het redden. Ik ga het redden.
Als ik het maar vaak genoeg zeg lukt het zeker
Als je er tegenop ziet moet je het misschien nog niet doenquote:
Waarom heb je een tijdslimiet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie er niet tegenop ik hoop alleen dat ik het binnen de tijd haal
Oh gelukkig, zet em op, je gaat het gewoon halen, jij supermamaquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie er niet tegenop ik hoop alleen dat ik het binnen de tijd haal
Oh wij hebben hier geen Big Bazarquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef Maes het volgende:
Oh-oh heb je nog Inecto coconut dingen nodig? Liggen hier bij Big Bazar 2 stuks ¤ 5
Oke.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga eerst wat voor je navragen want dit is nogal een zielig verhaal.
Ik kan ze voor je kopen, hoor en opsturenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wij hebben hier geen Big Bazar![]()
Ik heb nu andere shampoo, want mijnes was op en Etos hier verkoopt m niet
Kan diegene niet bij jou komen ontbijten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga heel erg met iemand ontbijten bij de ikea en dat is tot half elf
Ach jee dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan zal ik het maar niet zeggenIk ga even voor je informeren nog
Nee gekkie, dan is het toch weer gewoon duurder dan bij t Kruitvatquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kan ze voor je kopen, hoor en opsturen
Goed geregeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
One for joeeeeee , one for miiiiiiii and one for the Greeeees
En als ie dan in de opvang moet kan die eerst bij ons.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan zal ik het maar niet zeggenIk ga even voor je informeren nog
Ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef Oognip het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er met het hondje is
Weten we ook gelijk of ie met katten kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En als ie dan in de opvang moet kan die eerst bij ons.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jip wil de laatste tijd alleen nog maar spelen met Oscar.
Oscar wordt er moe van.
Heuj, wij zijn allemaal nieuwsgierig!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, wij zijn allemaal nieuwsgierig!
Ohquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://www.sphoektips.nl/noodoproep
http://nieuws.sphoek.com/#home
Oke godzijdank. Maar misschien kan de eerste financiële steun die ze dus gaan krijgen dan beter direct naar humane spuitjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja maar jij bent verder niet bekend met hoe ze daar werken, dit is een noodsituatie zoals ze dat dodingsstation hebben overgenomen en deze honden willen ze redden. Ze gaan nu juist aan de slag om het asiel weer goed op te bouwen, stichtingen gaan ze financieel steunen..helpen met goederen. De stichtingen met wie ze nu gaan samenwerken willen juist de problemen daar verder oplossen.
Maar dat weten de mensen die die noodoproep lezen ook niet volgens mij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja maar jij bent verder niet bekend met hoe ze daar werken, dit is een noodsituatie zoals ze dat dodingsstation hebben overgenomen en deze honden willen ze redden. Ze gaan nu juist aan de slag om het asiel weer goed op te bouwen, stichtingen gaan ze financieel steunen..helpen met goederen. De stichtingen met wie ze nu gaan samenwerken willen juist de problemen daar verder oplossen.
Datquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat weten de mensen die die noodoproep lezen ook niet volgens mij.
Of had ik dan eerst de hele site moeten lezen?
Ik vind het echt heel erg klinken als 'neem deze dieren of we laten ze zeer wreed aan hun einde komen, niet door ons maar door een ander'. Kan jij echt niets aan doen, maar ik krijg er echt een nare smaak van.
De echte slechte gevallen zullen ze wel laten inslapen, nu er meer stichtingen meehelpen zullen ze ook wat geld krijgen. Maar tja..een paar honderd honden een spuitje geven, dat gaat niet lukken. Ze mogen ook eigenlijk niets zelf doen, maar dat zullen ze wel stiekem doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke godzijdank. Maar misschien kan de eerste financiële steun die ze dus gaan krijgen dan beter direct naar humane spuitjes.
Uiteraard hoop ik vanuit mijn tenen dat al die hondjes een goed huis gaan vinden, maar er zullen ook vast 'gevallen' tussen zitten die slecht te plaatsen zijn door een of ander trauma of te lang op straat geleefd. En die gaan ze dus in elkaar laten rossen? Of daar ook allemaal gastgezinnen voor zoeken? Zorg nou toch in godsnaam dat de onplaatsbare dieren dan een spuitje krijgen en ze een verder lijden bespaard blijft ipv ze maar overal te willen stoppen of 'bruut af te laten slachten'
Maar lees dan hoe het er staat, dit is niet 'ze willen gewoon opvanggezinnen zoeken' zoals jij het zegt. Er staat:quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind trouwens dat ze het nog netjes hebben omschreven hoor, ik vind het zelf niet overdreven, maar ik ken dus stichtingen die bij elk hondje die ze aanbieden zetten: RED MIJ IK BEN ZIELIG, ik kom uit een dodingsstation enz.. Als je bij Sphoek kijkt, bij de honden zal je dat niet vinden..of bij de andere stichtingen met wie ze samenwerken. Ze willen gewoon nu opvanggezinnen zoeken en dan verder werken aan het asiel. En tja..dit gebeurd wel vaker ja in Spanje en andere landen, je kan niet alle honden redden, maar deze kunnen gelukkig nu wel geholpen worden. Het ging mij ook alleen maar om dat ik het een leuk hondje voor jou vondEn als die toevallig ook meekomt op het transport kunnen ze kijken hoe die is.
Dan moet je als stichting goddomme (sorryquote:Zoals u waarschijnlijk wel weet, worden deze arme schepsels niet humaan ‘ingeslapen’ door middel van een spuitje, maar worden zij op barbaarse en wrede wijze afgemaakt.
Mwah ik vind dat het er gewoon staat zoals de situatie is. Bij dit soort dingen vind ik dat wel kunnen, ik vind het niet te overdreven. En ze bieden die hondjes die uiteindelijk op de site bij de te adopteren honden komen te staan ook niet aan als de zielige hondjes van dat asiel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat weten de mensen die die noodoproep lezen ook niet volgens mij.
Of had ik dan eerst de hele site moeten lezen?
Ik vind het echt heel erg klinken als 'neem deze dieren of we laten ze zeer wreed aan hun einde komen, niet door ons maar door een ander'. Kan jij echt niets aan doen, maar ik krijg er echt een nare smaak van.
En als een stichting het zelf betaalt is het ook verboden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
De echte slechte gevallen zullen ze wel laten inslapen, nu er meer stichtingen meehelpen zullen ze ook wat geld krijgen. Maar tja..een paar honderd honden een spuitje geven, dat gaat niet lukken. Ze mogen ook eigenlijk niets zelf doen, maar dat zullen ze wel stiekem doen.
In Roemenie bijv. is het zelfs verboden om straat/asielhonden te laten inslapen
Ja..maar achter de schermen zijn ze nu ook druk bezig met spullen regelen hoor, maar goed.. aan een paar honderd spuitjes komen is niet zo makkelijk. Sowieso zijn er nu al best veel honden die naar Nederland komen.. dus dat scheelt al in de kosten voor de overgebleven honden. Dan zullen er wel een aantal ingeslapen worden nog.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar lees dan hoe het er staat, dit is niet 'ze willen gewoon opvanggezinnen zoeken' zoals jij het zegt. Er staat:
[..]
Dan moet je als stichting goddomme (sorry) zorgen dat dát niet gebeurt, dan ga je bij Nederlandse dierenartsen smeken of je de wel humane spuitjes van ze kunt krijgen, van elke dierenarts een paar. En daarna idd verder zoals jij zegt met steun van andere stichtingen.
Ja er zijn er zat die het stiekem doen hoor, maar tja..je moet ook aan die middelen kunnen komen daar. Als ze je betrappen ben je de lul. Daar worden de honden dus oa neergeknuppelt. Honden zijn daar gewoon niets waard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
En als een stichting het zelf betaalt is het ook verboden?
Je moet ze verplicht kapot knuppelen ofzo? Dus dat gebeurt daar elke dag?
Oh boy, wat een kutzooi
Je bent ook zo machteloos als de pest dus, zelfs als goedwillende stichting?
Waarom staat dat er dan niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja..maar achter de schermen zijn ze nu ook druk bezig met spullen regelen hoor, maar goed.. aan een paar honderd spuitjes komen is niet zo makkelijk. Sowieso zijn er nu al best veel honden die naar Nederland komen.. dus dat scheelt al in de kosten voor de overgebleven honden. Dan zullen er wel een aantal ingeslapen worden nog.
Dat heb ik ook allang gezegd toch, dat ik het hondje alleen liet zien omdat ik het een greys hondje vond. Ze hoeft hem van mij niet te nemen, maar als ze hem leuk vind..kan ik altijd checken of die in de opvang komt of niet. Er worden elke dag hondjes gedood in asiels in het buitenland, dus tja. Je kan ze niet allemaal redden. Mijn hondjes zijn ook echt niet de zieligste hoor..dan had ik hele andere honden moet uitkiezenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou echt helemaal niet van die zielige verkooppraatjes, dat staat me sowieso aan al die stichtingen tegen.
En ik krijg ook echt een naar gevoel bij dat red buitenlandse stumpertjes gedoe, alsof de dieren die hier maar in die asiels zitten een luxeleventje hebben.
Uberhaupt zou ik me als ik Greys was bijna ongemakkelijk gaan voelen omdat ze haast moet verantwoorden waarom zij een bepaalde hond wel of niet zou willen.
Uiteindelijk moet ze die hond toch zelf leuk vinden, om welke reden dan ook, maar omdat ie zielig is zou geen reden moeten zijn toch?
Nee zo voel ik het gelukkig niet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou echt helemaal niet van die zielige verkooppraatjes, dat staat me sowieso aan al die stichtingen tegen.
En ik krijg ook echt een naar gevoel bij dat red buitenlandse stumpertjes gedoe, alsof de dieren die hier maar in die asiels zitten een luxeleventje hebben.
Uberhaupt zou ik me als ik Greys was bijna ongemakkelijk gaan voelen omdat ze haast moet verantwoorden waarom zij een bepaalde hond wel of niet zou willen.
Uiteindelijk moet ze die hond toch zelf leuk vinden, om welke reden dan ook, maar omdat ie zielig is zou geen reden moeten zijn toch?
Ja ik heb een mailtje gestuurd voor meer info en of die al met het transport mee gaat. Dus zal morgen wel antwoord hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga de foto morgenavond aan S laten zien. Maar ik wil ook echt eerst weten hoe oud hij/zij is, of hij/zij sociaal is en met katten kan etc. voordat ik ook maar een spoortje interesse ga tonen - heel hard waarschijnlijk maar gewoon realistisch - en ook niet door DM laat opvangen tijdelijk (sorry, heel lief bedoeld) want dan voel ik me wel enigszins gedwongen. Niet door jullie, maar ik ken mezelf. Als ik weet dat die stumper in Nederland zit bij een 'bekende' van hier kan ik echt geen nee meer zeggen en dat wil ik niet, die situatie.
Vind ik ook, of dat nou een raskat, een hond, een herplaatser of wat dan ook isquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze hoeft zich niet te verantwoorden.
Belangrijkste is dat ze een klik heeft met een hondje, niet dat 'm neemt omdat ie zielig is ofzo.
Geen sorry, echt niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga de foto morgenavond aan S laten zien. Maar ik wil ook echt eerst weten hoe oud hij/zij is, of hij/zij sociaal is en met katten kan etc. voordat ik ook maar een spoortje interesse ga tonen - heel hard waarschijnlijk maar gewoon realistisch - en ook niet door DM laat opvangen tijdelijk (sorry, heel lief bedoeld) want dan voel ik me wel enigszins gedwongen. Niet door jullie, maar ik ken mezelf. Als ik weet dat die stumper in Nederland zit bij een 'bekende' van hier kan ik echt geen nee meer zeggen en dat wil ik niet, die situatie.
Naja, precies dat heb ik dus ook. Ik kan er gewoon niks mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef senesta het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar dit soort sites en organisaties staan me echt tot in mijn tenen tegen. Ik geloof echt dat er heel veel lieve mensen werken die met een heel goed hart bezig zijn maar ik kan gewoon niet overweg met de manier waarop er nu omgegaan word met deze problematiek en de manier waarop ze op het gevoel van mensen spelen.[..]
Vind ik ook, of dat nou een raskat, een hond, een herplaatser of wat dan ook is
True, maar waarom zou een land zoiets op zijn priolijstje zetten als het probleem al grotendeels door organisaties word verschoven naar andere landen? Het is dweilen met de kraan open. Als ik denk aan al die organisaties die nu bezig zijn in die landen dan zie ik alleen maar herplaatsing en asiels in nood. Ik kan daar niets mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Ik snap het érgens wel, want als 'de wet nu eenmaal zo is dat je een hond niet MAG in laten slapen maar hem moet doodknuppelen' (![]()
) en het laten veranderen van die wet is niet morgen gebeurd, dan kan je in zo'n land op een gegeven moment niet anders dan of tijdelijk je ogen sluiten voor alle ellende tot die kutwet eindelijk wel veranderd wordt, of dan in godsnaam maar proberen die stumperds van de knuppel te redden.
Maar in zulke landen met zulke walgelijke wetten is er idd geen beginnen meer aan denk je soms wel eens. Hadden we aan die Stichting Dierenhulp man moeten vragen, of de politiek in iets beschaafdere landen als het om dieren gaat ook met dat soort landen in overleg is over die idiote kutwetten van ze.
Ik ben het 200% met je eens, ik verplaatste me alleen even in die heel goed bedoelende vrijwilligers die voor dat soort stichtingen werkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef senesta het volgende:
[..]
True, maar waarom zou een land zoiets op zijn priolijstje zetten als het probleem al grotendeels door organisaties word verschoven naar andere landen? Het is dweilen met de kraan open. Als ik denk aan al die organisaties die nu bezig zijn in die landen dan zie ik alleen maar herplaatsing en asiels in nood. Ik kan daar niets mee.
Breng die dingen echt onder de aandacht. Laat mensen petities tekenen, laat mensen mailen, doe op facebook, twitter en weet ik waar acties zodat de regering van dergelijke landen er niet omheen kunnen. Ga met een groep demonsteren in Den Haag en in die landen. Een probleem verplaatsen is nog nooit een oplossing geweest.
Bovendien vind ik het krom, In Belgie worden jaarlijks meer asieldieren ingeslapen dan in die landen en nog blijven die organisaties in zowel nederland als Belgie die beesten herplaatsen.
Dat vertelde die man van de Stichting Dierenhulp ook inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
De goede stichtingen werken ook aan het probleem in het land zelf. Er zijn ook een aantal stichtingen die zelfs alleen maar hulp bieden en geen honden herplaatsen. Of een aantal paar jaar en verder een asiel daar runnen.
Dat is meer voor de regering om daar iets aan te doen, dat heeft niets met de stichtingen die in het buitenland helpen te maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef oh-oh het volgende:
Naja uit die cijfers lijkt het me duidelijk dat NL beter wat kan doen aan de broodfokdieren die hier verkocht worden dan in het buitenland stumpertjes redden, kanonne, wat een cijfers zeg![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vertelde die man van de Stichting Dierenhulp ook inderdaadDat vond ik een erg interessant gesprek. Kreeg er wel een groot druppel-op-gloeiende-plaat gevoel van, maar ben blij dat er stichtingen zijn die zich op de problemen dáár richten en dáár ter plaatse educatie en voorlichting enzo geven, de straatkatten en -honden castreert/steriliseert om uitbreiding daarvan te voorkomen etc.
Nee maar ben ik nou gek dat ik me daar persoonlijk veel drukker om maak, om die broodfok die hier in ons eigen land plaatsvindt, dan om hoe men in het buitenland met hun honden om gaat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Dat is meer voor de regering om daar iets aan te doen, dat heeft niets met de stichtingen die in het buitenland helpen te maken.
Nee, dat moet jij weten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar ben ik nou gek dat ik me daar persoonlijk veel drukker om maak, om die broodfok die hier in ons eigen land plaatsvindt, dan om hoe men in het buitenland met hun honden om gaat?
Nee welnee, wie zegt dat je gek bent dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar ben ik nou gek dat ik me daar persoonlijk veel drukker om maak, om die broodfok die hier in ons eigen land plaatsvindt, dan om hoe men in het buitenland met hun honden om gaat?
Nee, lang leve image shackquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou, ik krijg de foto's niet als plaatje neergezet
Zwart.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ik vind het echt erg raar om te roepen dat de mensen in Spanje etc. hun mentaliteit moeten veranderen en beter met hun dieren om moeten gaan terwijl in eigen land de mentaliteit schijnbaar is dat dieren geldmachientjes waar broodfokkers lekker aan kunnen verdienen.
Dunkt mij toch dat de mentaliteit hier ook bizar is, als 70 procent van de jaarlijks gekochte honden gewoon broodfokprodukt is.
Bah, wat erg
Nee maar het is juist niet alleen de politiek hoor, die daar iets aan moet doen, er moet toch ook iets gebeuren aan al die mensen die denken dat het ok is om een broodfokhond te kopen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee welnee, wie zegt dat je gek bent dan?
Nou ja, soms een beetje![]()
Maar je kunt moeilijk de mensen die nu voor een buitenlandstichting werken gaan dwingen om zich voortaan te wijden aan de broodfok in Nederland. Daar moet gewoon een wet voor komen, daar moet de politiek hier zich mee bezig gaan houden.
Als stichting begin je helemaal niets tegen broodfokkers, daar heb je echt politieke hulp bij nodig.
Ze hoeven van mij helemaal niets, ik vind het bewonderingswaardig dat ze zich inzetten voor dieren. Ik kan me alleen niet vinden in de manier waarop. En natuurlijk zullen er goede organisaties zijn hoor maar momenteel zie ik die niet zo veel geloof ik. Ik zie alleen maar overal zielige verhalen en ze gaan dood als je niets doet teksten. Ik hou daar niet zo van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee welnee, wie zegt dat je gek bent dan?
Nou ja, soms een beetje![]()
Maar je kunt moeilijk de mensen die nu voor een buitenlandstichting werken gaan dwingen om zich voortaan te wijden aan de broodfok in Nederland. Daar moet gewoon een wet voor komen, daar moet de politiek hier zich mee bezig gaan houden.
Als stichting begin je helemaal niets tegen broodfokkers, daar heb je echt politieke hulp bij nodig.
Maar dat ben ik toch ook gewoon he-le-maal met je eens?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar het is juist niet alleen de politiek hoor, die daar iets aan moet doen, er moet toch ook iets gebeuren aan al die mensen die denken dat het ok is om een broodfokhond te kopen?
Dat is precies hetzelfde als in het buitenland, daar doet de politiek ook niks en moeten volgens die stichtingen toch ook voorlichtingsprogramma's komen en zo?
Dat is ook fucking veel. Het is ziekelijk veel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrik er gewoon echt van, 70 procent is echt fucking veel....
Ik ook niet, dat was wel duidelijk vanavondquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze hoeven van mij helemaal niets, ik vind het bewonderingswaardig dat ze zich inzetten voor dieren. Ik kan me alleen niet vinden in de manier waarop. En natuurlijk zullen er goede organisaties zijn hoor maar momenteel zie ik die niet zo veel geloof ik. Ik zie alleen maar overal zielige verhalen en ze gaan dood als je niets doet teksten. Ik hou daar niet zo van.
Is er toch? Dat topic van Hara? Of staan die cijfers daar niet in?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is ook fucking veel. Het is ziekelijk veel.
Topicwaardig ook wel trouwens
Senesta en ik hebben er vanavond nog een aantal zitten bekijken, tot we van ellende maar weer weggeklikt hebben. Vooral de herplaatsers. Ook allemaal van die kutredenen. 'Wegens verhuizing'. Of 'wegens omstandigheden maar hij is heel lief hoor!'. Echt bergen. Niet aan te slepen. Vast grotendeels in een opwelling aangeschaft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar goed, als je op marktplaats kijkt zie je ook al die "oeps" nestjes, zo gigantisch veel, al die boomertjes vooral.
Huuuu.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Senesta en ik hebben er vanavond nog een aantal zitten bekijken, tot we van ellende maar weer weggeklikt hebben. Vooral de herplaatsers. Ook allemaal van die kutredenen. 'Wegens verhuizing'. Of 'wegens omstandigheden maar hij is heel lief hoor!'. Echt bergen.
Over roemenie trouwens:quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
De echte slechte gevallen zullen ze wel laten inslapen, nu er meer stichtingen meehelpen zullen ze ook wat geld krijgen. Maar tja..een paar honderd honden een spuitje geven, dat gaat niet lukken. Ze mogen ook eigenlijk niets zelf doen, maar dat zullen ze wel stiekem doen.
In Roemenie bijv. is het zelfs verboden om straat/asielhonden te laten inslapen
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/5706quote:Roemeense regering ziet af van massaal doden van zwerfhonden
Delen
Internationaal protest leidt tot diervriendelijker maatregel
08-06-2011
Onder grote internationale druk heeft de Roemeense regering besloten af te zien van haar plan om drie miljoen zwerfhonden af te maken. Ook de Partij voor de Dieren heeft bij de Nederlandse regering aangedrongen op actie tegen de wijziging van de Roemeense wet, die ertoe zou leiden dat de zwerfhonden op gruwelijke wijze zouden worden afgemaakt. De Roemeense regering gaat nu, in overleg met dierenbeschermingsorganisaties, sterilisatie- en opvangprogramma’s opzetten.
In Roemenië leven zo’n drie miljoen zwerfhonden. Om de vermeende zwerfdierenproblematiek op te lossen, stemde het Roemeense parlement begin dit jaar in met een wetswijziging die het mogelijk maakt om de zwerfhonden willekeurig weg te vangen, te doden door vergiftiging, dood te slaan of te laten verhongeren in asielen.
Dit plan van de Roemeense regering leidde tot een stroom van protest uit binnen- en buitenland. De Partij voor de Dieren vindt het onbegrijpelijk dat een dergelijke wrede aanpak mogelijk is in een lidstaat van de Europese Unie. Door de wijziging in de dierenbeschermingswet van Roemenië verdwijnt de wettelijke bescherming van straathonden en is het voor elke Roemeense gemeente mogelijk om zelf een oplossing te verzinnen bij een vermeend overschot aan zwerfhonden.
Esther Ouwehand, Tweede Kamerlid van de Partij voor de Dieren, heeft in april Kamervragen gesteld over de gruwelijke methoden waarmee zwerfhonden in Roemenië op grote schaal worden gedood en heeft er bij de Nederlandse regering op aangedrongen om deze plannen stellig af te keuren en de kwestie bij het Roemeense ministerie van Landbouw ter discussie te stellen.
Gisteren werd bekend dat het Roemeense parlement de wetswijziging heeft ingetrokken en een nieuw plan van aanpak gaat ontwikkelen. In overleg met dierenbeschermingsorganisaties worden grootschalige sterilisatie- en opvangprogramma’s opgezet. Alleen in uitzonderlijke gevallen zal euthanasie van dieren zijn toegestaan. Het nieuwe plan van aanpak moet over twee weken op tafel liggen.
Esther Ouwehand: “De Partij voor de Dieren is verheugd dat het plan om de Roemeense zwerfhonden massaal af te slachten van tafel is. We zullen kritisch kijken hoe het nieuwe plan van aanpak eruit gaat zien. We houden een vinger aan de pols, ook bij andere misstanden in Europa.”
Klik hier voor de Kamervragen over de zwerfhonden in Roemenië. Staatssecretaris Bleker heeft de Kamervragen helaas nog niet beantwoord.
Fijn, want dat wil ik ook liever nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou, ik krijg de foto's niet als plaatje neergezet
Hoezo? Het zijn toch geen zielige foto'squote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn, want dat wil ik ook liever niet
Da's mooi, maar dat het in godsnaam maar gecontroleerd gaat worden dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Over roemenie trouwens:
[..]
http://www.partijvoordedieren.nl/recent/news/i/5706
En dit bedoel ik dus met betere manieren om iets te bereiken.
En daar zouden die organisaties dus mooi op in kunnen spelen en iets kunnen betekenen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mooi, maar dat het in godsnaam maar gecontroleerd gaat worden dan.
Want grotendeels hebben ze gewoon schijt aan die wetten natuurlijk. Even heel plat gezegd, maar niemand die er zich druk om zal maken daar als de buurman zijn hond in de tuin doodknuppelt.
Ik heb al zoveel zielige hondjes gezien hier in de afgelopen dagen dat mijn glaasje een beetje vol is. Ken je dat? Ik wil even een weekje zielige hortesia's of verlaten zuid-libaneese cactussenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hoezo? Het zijn toch geen zielige foto'szijn 2 foto's van een hondje met hun nieuwe baas
Is ook zo, maar die tante Ina en ome Kees die nu als vrijwilliger voor die dieren zorgen, kunnen niet als een soort buurtwacht daar bij de Roemenen langs de huizen om te kijken of ze hun hond niet gewoon doodknuppelen en in de vuilnisbak proppen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:46 schreef senesta het volgende:
[..]
En daar zouden die organisaties dus mooi op in kunnen spelen en iets kunnen betekenen.
Dan heb je een vruchtbare samenwerking en controle.
Maar het zijn toch geen zielige hondjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel zielige hondjes gezien hier in de afgelopen dagen dat mijn glaasje een beetje vol is. Ken je dat? Ik wil even een weekje zielige hortesia's of verlaten zuid-libaneese cactussen
Ik heb wel zielig kattengrasquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel zielige hondjes gezien hier in de afgelopen dagen dat mijn glaasje een beetje vol is. Ken je dat? Ik wil even een weekje zielige hortesia's of verlaten zuid-libaneese cactussen
Dito.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
En dan vind ik het dus ook alweer heel dubbel dat de PvdD zich daar wel voor op werpt, terwijl je in eigen land ook gewoon je eigen hond best wel dood mag knuppelen, want er is hier ook geen wet die dat dier beschermd
Boh, en daar is al helemaal geen wet tegenquote:
Als ik een paar dagen er teveel mee geconfroneerd word, vind ik zelfs een dooie slak al iets om om te huilenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Maar het zijn toch geen zielige hondjesze hebben een baasje
Tuurlijk, maar je moet ergens beginnen en een mentaliteit is niet in een korte tijd veranderd. Maar dat doe je ook niet door die honden naar Nederland te halen. Voorlichting en publiciteit zijn denk ik de keywoorden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo, maar die tante Ina en ome Kees die nu als vrijwilliger voor die dieren zorgen, kunnen niet als een soort buurtwacht daar bij de Roemenen langs de huizen om te kijken of ze hun hond niet gewoon doodknuppelen en in de vuilnisbak proppen.
Het blijft een mentaliteitskwestie ook, naast een prioriteitskwestie en de wet.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik een paar dagen er teveel mee geconfroneerd word, vind ik zelfs een dooie slak al iets om om te huilen
En controle dat die nieuwe wet wordt nageleefd, boetes etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet ergens beginnen en een mentaliteit is niet in een korte tijd veranderd. Maar dat doe je ook niet door die honden naar Nederland te halen. Voorlichting en publiciteit zijn denk ik de keywoorden.
Naja, hoe kun je dan als politieke partij daar met een vingertje gaan wijzen?quote:
Tss, die zijn gewoon verhuist, was een pauperbuurt, zie je zo.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef senesta het volgende:
Tss, die zijn gewoon verhuist, was een pauperbuurt, zie je zo.
Dat deed ik al lang niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, hoe kun je dan als politieke partij daar met een vingertje gaan wijzen?
Echt, ik vraag het me serieus af![]()
Ze verwachten van een land dat op alle vlakken veel minder bedeeld is dan ons eigen land dat ze iets veranderen terwijl dat hier even bagger geregeld is.
[b]Neem die partij nou nog maar es serieus [/b]
Klacht sturen, krijg je nog meer vieze koffie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
Even een ander probleem: de Senseo is sinds vandaag niet meer te zuipen
Iemand enig idee of DE een nieuw recept heeft of zo
Heeft je beeb het apparaat niet per ongeluk met schoonmaakazijn doorgespoeld om ff te cleanen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
Nope. Niets gebeurd. Ik maak een nieuwe zak open: niet te zuipen. Ik pak nog een nieuwe zak: weer niet te zuipenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:53 schreef Greys het volgende:
Heeft je beeb het apparaat niet per ongeluk met schoonmaakazijn doorgespoeld om ff te cleanen?
Jajajaja ik moet naar bed. Toedels!
Ik ga morgenochtend écht bellen! Zijn ze nou helemaal besodemieterdquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Klacht sturen, krijg je nog meer vieze koffie.
Tjeetje...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef senesta het volgende:
Zie links![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Open er wel een KLB topic over dan he! Heb je die van fiets gezien over TNT?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend écht bellen! Zijn ze nou helemaal besodemieterd
Ik wilde ze ook eigenlijk niet posten maar ja...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tjeetje...
Dat beeld raak ik niet meer kwijt
Neequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:56 schreef senesta het volgende:
Open er wel een KLB topic over dan he! Heb je die van fiets gezien over TNT?
Ja, wij waren even niet thuis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
bob gaat ook een beetje door het lint op twitter
Waar gaat dit over dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij waren even niet thuis.
Zulk triest nieuws, Arme Jantien, gevochten als een Leeuw na het overlijden van Arjen.
Nu echt een mes in de rug van alle mensen daar.![]()
Heb ik. De mijne vond een paar dagen 30+ en daarna een flinke bui niet geweldigquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel zielige hondjes gezien hier in de afgelopen dagen dat mijn glaasje een beetje vol is. Ken je dat? Ik wil even een weekje zielige hortensia's of verlaten zuid-libaneese cactussen
Ik wil gewoon graag dat Greys en S. gewoon vallen op een hondje wat ze zelf zien zittenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag dat Greys en S. gewoon vallen op een hondje wat ze zelf zien zitten
Of dat nu asiel. pup of anders is. Iedereen is zo hard bezig zijn/haar voorkeuren te ventileren. Laat haar een beetje lucht om zelf te kijken wat bij haar, S, Bink en Boor past.
Maar goed, thats my 50 cts.
Nou, ik vind haar nogal overvoert worden door allerlei mensen, precies wat Elies zegt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:12 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Eens.
Ik val voor specifiek twee rassen. Maaar dat is voor iedereen anders.
Greys moet gewoon kiezen voor iets waar zij zich goed bij voelt.
Maar ik zie eigenlijk niet waar iemand zijn/voorkeur opdringt?
Ok, op die manier.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar nogal overvoert worden door allerlei mensen, precies wat Elies zegt.
Erg leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:58 schreef senesta het volgende:
TNT bezorgt pakketje in mijn vuilnisbak....
Senseo is nooit te zuipen geweestquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
wil geen alles in een dan ben ikduurder uit, heb geen inet thuis.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil geen les in eendan ben ikduurder uit, heb geen inet thuis.
Nu behoud ik t abo van 16,95
wil dus geen alles in een pakket van ziggo, want dan ben ik duurder uit.quote:
Wat heeft dat met mijn quote te makenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil geen alles in een dan ben ikduurder uit, heb geen inet thuis.
Nu behoud ik t abo van 16,95
Nadeel is dat de koffie op mijn werk nu nog beroerder smaaktquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:32 schreef Maes het volgende:
Hoi
Rewimo, ik ben het met je eens wat betreft NespressoDus Elies gooi die verkrekte Senseo uit het raam en koop een goed apparaat
Die pasta van mequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Nog iemand leuke receptentips?
Tis alweer boodschappendonderdag vandaag![]()
Ik hoor af en toe nog een geluidjequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Bij Chico moet ik echt vaak drie keer kijken en dan nog es voelen![]()
Maar die ademt uberhaupt echt heel erg langzaam
Niet die vette meuk met spinazie hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die pasta van meik ga zo ook boodschappen doen
Whehehehehe die ga ik aan de flat hangen komend jaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:15 schreef Muis006 het volgende:
http://www.funny-potato.com/christmas-decorations.html
Oh dat lijkt me heel leuk!quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:28 schreef Rewimo het volgende:
Senseo is nooit te zuipen geweestNeem een Nespresso. Eén bakkie en je vraagt je voor de rest van je leven af wat je in hémelsnaam lekker vond aan Senseo
quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:28 schreef Rewimo het volgende:
Senseo is nooit te zuipen geweestNeem een Nespresso. Eén bakkie en je vraagt je voor de rest van je leven af wat je in hémelsnaam lekker vond aan Senseo
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:32 schreef Maes het volgende:
Hoi
Rewimo, ik ben het met je eens wat betreft NespressoDus Elies gooi die verkrekte Senseo uit het raam en koop een goed apparaat
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg het prima weg, dus ik verwen mezelf maar even niet met iets anders
Daarnet een pak bij mams gehaald: héérlijk weer
Verder alles okee Elies?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg het prima weg, dus ik verwen mezelf maar even niet met iets anders
Daarnet een pak bij mams gehaald: héérlijk weer
Holy moly!quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Verder alles okee Elies?
Verder alles okee Elies?
Het is ook zon lief filmpje, ik ga hem nog een keer kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Nog es het filmpje, hier zie je ook hoe ze uit het publiek geplukt wordt![]()
Ik heb net een collega ermee aan het huilen gemaakt
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Het is ook zon lief filmpje, ik ga hem nog een keer kijken
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind vooral zo leuk hoe verbaasd Jessie is, en dat kind dat t maar ff doet of het de normaalste zaak van de wereld is ook, en dan helemaal op t eind als ze weer gaat zitten dan lijkt ze ineens pas te zien hoeveel mensen er zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |