Pittig Binkie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als het dwama hier in de kitsjun op dit moment, waar Boor likkebaardend naast de bak van Bink staat te dralen (waar nog steeds een beetje in zit) en Bink er met haar hoofd boven hangt, grommend als Boor iets te dicht bij komt. Maar opeten ho maar![]()
ALS DIE KATTTTT HET MAAR NIET KRIJGT
Geen pasta carbonara?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
Die TT
Ik was ff eten. Bloemkool met kaassaus
Z/W. Komt veel beter over en uit IMHOquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezocht, hulp.
Welke? Kleur of Z/W?
[ afbeelding ]
Dat stond in de planning... en toen flikkerde ik in slaapquote:
Als ik het zo lees lijkt het of hij een poetshulp zoekt.quote:
Luilak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat stond in de planning... en toen flikkerde ik in slaap
Zelluf!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt het of hij een poetshulp zoekt.
[..]
Luilak.![]()
Zo, kantoor voor mij alleen!![]()
Ow, die zijn ook leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelluf!
Ik moet ook nog bij de action van die solar lantaarntjes voor in mijn tuintje halen
ooohh die valse rooiequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Kijk dan hoe lief ik begroet word
(begin van het filmpje is bagger)
Ooh, kewl. Twijfelde of ze wel beetje goed waren. Maar wel dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, die zijn ook leuk.Heb ik vorg jaar gehaald en ze hebben de winter goed overleefd.
Niet die lampionnen he waar iederen zo lyrisch over is/was. Die heb ik niet, ik heb die metalen die je in de grond steekt. Prima spul en geven goed licht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, kewl. Twijfelde of ze wel beetje goed waren. Maar wel dus![]()
![]()
Ik hou van de action
Ja, die. Echt die lantaarn dingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
![]()
[..]
Niet die lampionnen he waar iederen zo lyrisch over is/was. Die heb ik niet, ik heb die metalen die je in de grond steekt. Prima spul en geven goed licht.![]()
Action.
Dappere kittensquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Was er vanmiddag nog, was niet joppe, mèn wat drukquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, kewl. Twijfelde of ze wel beetje goed waren. Maar wel dus![]()
![]()
Ik hou van de action
Ik....ben....booos....hoewel....dit.....best....wel....lekker....isquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Ik had em nog niet gezien, schattig hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:54 schreef senesta het volgende:
Had ik deze nou ook al gepost van het weekend? Is ook leuk Greys, een lief bengaaltje erbij
Oh tof, zalando?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:01 schreef Maes het volgende:
Ik zat schoenen te bestellen en ideal deed het niet dus ik moest de bank bellenMaar nu is het klaar en komen mijn schoenen asap
Omoda, tientje goeikoperquote:
Cute hèquote:
bigtime !quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cute hè
ik kan hem nu nog niet normaal aaien maar das niet gek. Ze zijn gister pas gevangen dus hebben 6 weken met mama op straat geleefd en nu zitten ze zonder mama bij die rare mensen
Een doodshoofd erin!quote:
Mooi hè?quote:
Dat dacht ik ook al..................quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bigtime !
waarom is de moeder niet meegekomen ?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
Waarschijnlijk is het niet gelukt om de moeder te vangen maar eerlijk gezegd weet ik van dit nestje weinig van de achtergrond, maar meestal zit dit verhaal er achter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bigtime !
waarom is de moeder niet meegekomen ?
ach wat triestquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het niet gelukt om de moeder te vangen maar eerlijk gezegd weet ik van dit nestje weinig van de achtergrond, maar meestal zit dit verhaal er achter.
Ik denk niet dat ze haar gaan proberen te vangen, het gaat ze meer om de kittens en die zijn nu veilig. De moeder is hoogstwaarschijnlijk een wilde poes die dus op straat leeft en daar laten ze haar. Ze vangen haar hooguit om te laten steriliseren en wordt ze weer teruggezet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ach wat triestals ze dr nog vangen komt ze dan nog bij jou of gaat ze gelijk het asiel in ?
Nou maar hopen dat ze dr nog te pakken krijgen en kunnen steriliserenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze haar gaan proberen te vangen, het gaat ze meer om de kittens en die zijn nu veilig. De moeder is hoogstwaarschijnlijk een wilde poes die dus op straat leeft en daar laten ze haar. Ze vangen haar hooguit om te laten steriliseren en wordt ze weer teruggezet.
Ik vind het coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |