Haha ja!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moet de client niet opnieuw opstarten, gewoon wachten.
[..]
Mensen die Singed chasen_________!
Niet echt, maar ik begrijp wat je bedoelt. Mijn voorbeelden zijn geloof ik toch wel de hardste pushersquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef jespertje het volgende:
[..]
Op zich kan iedereen die gefarmed heeft goed pushen
Corki, Sivir en Trisana zijn de beste wel. Eten turrets veel harder dan Karthus en Aniviaquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik begrijp wat je bedoelt. Mijn voorbeelden zijn geloof ik toch wel de hardste pushers
Als je het over creepwaes melten hebt vind ikzelf malzahar een van de beste. Helaas bannen ze deze vaak op de elo waar ik op zitquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:38 schreef ems. het volgende:
Je hebt ook gelijk. Ik zat te spacen en dacht bij pushen alleen aan creepwaves smelten.
Karthus met zijn E (die AoE-cirkel die belachelijk veel damage doet) en Anivia met dr ult zijn toch echt vele malen sneller. 2 seconden aan en de hele creepwave is weg. Dat gaat Corki dus echt niet lukken in die tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:04 schreef jespertje het volgende:
[..]
Als je het over creepwaes melten hebt vind ikzelf malzahar een van de beste. Helaas bannen ze deze vaak op de elo waar ik op zitMet een gemiddeld potje hebt je toch al snel zon 200-250 creep kills
Pushen? Niet te negatief over Anivia eh, want nu heb ik zo het gevoel dat ze geldverspilling is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:26 schreef Keselo het volgende:
[..]
Corki, Sivir en Trisana zijn de beste wel. Eten turrets veel harder dan Karthus en Anivia
Het is ook geen carry, het is een AP. En natuurlijk doet ze niet veel damage op turrets, het is een caster..quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:26 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Pushen? Niet te negatief over Anivia eh, want nu heb ik zo het gevoel dat ze geldverspilling is.
Ik vind haar totaal GEEN carry namelijk :p
(Y) Nidaleequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef Zeroku het volgende:
Speel nu vrij aardig; Ashe, Teemo, Sona, Xin, Soraka, Sivir. Iemand nog een ideetje voor een nieuwe hero?
Hmmja. Die is wel tof op zich ja.quote:
Die wachttijden zijn er echt pas sinds Dreamhack, paar weken terug. Word er nu al schijtziek vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:35 schreef Kijana het volgende:
Flink irritant ja dat lange wachten. Ik ben sinds eergisteren begonnen, leuk spel. Met Kayle lukt het mij nu wel aardig, maar die is ook easy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |