Naja, op level 30 ga ik er vanuit dat je niets meer echt uit hoeft te leggen. Vooral de basics niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ik had het gisteren 2 keer. Vandaag alweer. Word er schijtziek van. Ik vind het niet erg om met mensen te spelen die het niet zo goed kunnen. Ik wil ze best helpen. Maar ga niet, als ik advies geef of zeg dat ze iets niet moeten doen omdat het gevaarlijk is, het toch doen en dezelfde fout blijven maken.
En tja... 8 keer dood in de eerste 10 minuten. Ik snap niet hoe iemand dat lukt. Na 26 minuten was de score dus 18-47. Dan geef ik dus op. Gonna afk and look pretty @ base bitches. Fuck that shit.
Zal wel door je egg passive komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:23 schreef EpicKnife het volgende:
Kan Anivia healen? Elk potje heb ik zo'n beetje 10k healing done met haar als ik in mijn match history kijk?
Tegenwoordig ook genoeg mensen die geleveled hebben met coop vs AI, en dan tegen mensen gaan spelen. Ik had laatst iemand die niet wist dat je terug kon porten met B.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, op level 30 ga ik er vanuit dat je niets meer echt uit hoeft te leggen. Vooral de basics niet.
Het zijn gewoon simpele dingen. Echt zo simpel dat je gewoon kan zeggen dat die spelers achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, op level 30 ga ik er vanuit dat je niets meer echt uit hoeft te leggen. Vooral de basics niet.
Hmhm, dat kom ik wel echt vaak tegen, dat mensen net voor die kill willen gaan, maar dan keihard geassraped worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Het zijn gewoon simpele dingen. Echt zo simpel dat je gewoon kan zeggen dat die spelers achterlijk zijn.
Bijvoorbeeld:
Vayne in het midden zegt SS.
Xin Zhao bij mij pusht lekker door en chased Akali die 20% health heeft.
Ik zeg nog: ''Xin go back please, SS mid''
Xin is kill greedy, pusht door, word opgewacht bij toren door Miss Fortune, wil terug rennen, word geganked door malzahar.
FACEPALM.
En dan op mij ragen omdat ik hem niet help. Liever 1 kill weggeven dan 2 zeg ik altijd maar.
Of zo'n dude die Nasus speelt en niet weet dat ie z'n siphoning strike moet farmen als ik vraag hoeveel damage het op dat moment zou doen.
Die dude bij mij werd 2 keer gewaarschuwt. Makes me sad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, dat kom ik wel echt vaak tegen, dat mensen net voor die kill willen gaan, maar dan keihard geassraped worden.
Wat bedoel je? Ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lees je de aanvallen/items wel voor je ze gebruikt?
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En in LoL dan? wil je dan wel met hem spelen?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:02 schreef EpicKnife het volgende:
Inderdaad, wat kan mij die spells verrekken. Ik zie het vanzelf wel
Fair enough. Ik zal nou chill zijn en niet meer zeiken. Althans, vandaag niet meer, in dit topic!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jullie moeten in ieder geval de boel niet zo serieus nemen
friday!
chive on!
Spelen.quote:
Lijkt mij wel leuk, maar niet vandaag. Zo eten maken, daarna uit. En server is weer eens op busyquote:
sgoed hoor. Wil je steeds inviten, maar iedere keer dat ik je zie zit je toevallig ingamequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |