Ik vind het persoonlijk wel sierlijker uitzien..quote:
Ander leuk trucje is om die meteor op hem te gooien als hij tussen zijn of jouw minions staat. Dan ziet hij hem niet zo makkelijk aankomen. Maar het beste ku nje hem toch eerst stunnen met Event Horizon.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb comicsans gelukkig verwijderd dus ik krijg netjes de fallback
on a related note
veigar is erg makkelijk te spelen low lvl, als je tegenstander niet weet dat je die meteors kan dodgen
Veigar was ook mijn eerste champ en heb er veel mee geowned.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik ben lvl7, zo snugger zijn ze nog niet zo
Oefen lasthitten in de customquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:26 schreef Xa1pt het volgende:
Lol werkt nu stukken beter lijkt het.
Hopen dat binnenkort wat skins van Ryze in de aanbieding gaan. Blijft overall toch m'n favoriete champ. Alleen zuig ik nogal in het last hitten van minions.
Terechte QQ. Het is zo fucking irritant dat al die 15 jarige kutkoters het spel niet kunnen spelen. 8 keer dood in de eerste 10 minuten, dat soort shit. Dan na 20 minuten sta je zo ver achter en nog willen ze door spelen. Fucking analfabeten die neit kunnen lezen en scores niet begrijpen.quote:
Lees je de aanvallen/items wel voor je ze gebruiktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:23 schreef EpicKnife het volgende:
Kan Anivia healen? Elk potje heb ik zo'n beetje 10k healing done met haar als ik in mijn match history kijk?
Wat is je summoner level?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:25 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Terechte QQ. Het is zo fucking irritant dat al die 15 jarige kutkoters het spel niet kunnen spelen. 8 keer dood in de eerste 10 minuten, dat soort shit. Dan na 20 minuten sta je zo ver achter en nog willen ze door spelen. Fucking analfabeten die neit kunnen lezen en scores niet begrijpen.
Hmm. Vreemd. Heb er wel af en toe last van, maar zeker niet zo erg als wat jij nu omschrijft.quote:
Ik had het gisteren 2 keer. Vandaag alweer. Word er schijtziek van. Ik vind het niet erg om met mensen te spelen die het niet zo goed kunnen. Ik wil ze best helpen. Maar ga niet, als ik advies geef of zeg dat ze iets niet moeten doen omdat het gevaarlijk is, het toch doen en dezelfde fout blijven maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Vreemd. Heb er wel af en toe last van, maar zeker niet zo erg als wat jij nu omschrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |