Neehoor, ik vind alles best. Ik weet ook niet wat de rest haalt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog voorkeur voor wat ik moe thalen aan vleesch?
ik snap nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet elke keer bij een nieuw topic lachen om die HuppelEz![]()
Geeft nietquote:
Er blijven er nu al teveel slapenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zit het met blijven slapen Myraela? Of is het idee dat iedereen oprot om 12 uurin dat geval zou ik het starten om 15:00 ofzo
Er blijven er nu echt al teveel slapen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zit het met blijven slapen Myraela? Of is het idee dat iedereen oprot om 12 uurin dat geval zou ik het starten om 15:00 ofzo
Wij zijn er al heel vroeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er blijven er nu echt al teveel slapen.Ik heb gewoon geen ruimte meer. Dus of je moet bij een mede Rotterdammer slapen of een laatste trein terug. En het begint rond een uur of 4, maar mensen mogen ook eerder komen.
Is het ook mogelijk dat het feestje tot in de vroege uurtjes duurt en je gokt op de eerste trein?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er blijven er nu echt al teveel slapen.Ik heb gewoon geen ruimte meer. Dus of je moet bij een mede Rotterdammer slapen of een laatste trein terug. En het begint rond een uur of 4, maar mensen mogen ook eerder komen.
Kan je altijd doen, ik schop sowieso niemand mijn huis uit om een bepaalde tijd of iets, maar plaats om er echt te slapen is er niet meer, dus dan zou je moeten doorhalen. En uit respect voor de mensen die wel willen slapen kan je dan ook alleen buiten zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat het feestje tot in de vroege uurtjes duurt en je gokt op de eerste trein?
Ik heb echt minimaal 4 uurtjes slaap nodig zodat ik weer veilig terug kan rijden hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat het feestje tot in de vroege uurtjes duurt en je gokt op de eerste trein?
Hmm dan ga ik even kijken of er nog Rotterdammers met slaapplaatsen zijn want de laatste trein terug is ook weer zoiets..quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je altijd doen, ik schop sowieso niemand mijn huis uit om een bepaalde tijd of iets, maar plaats om er echt te slapen is er niet meer, dus dan zou je moeten doorhalen. En uit respect voor de mensen die wel willen slapen kan je dan ook alleen buiten zitten.
Dus nouja, mensen moeten zelf weten wat ze doen, maar ik moet nu echt nee gaan zeggen tegen slapers.
Om vijf uur 's ochtends gaat de eerste treinquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik even kijken of er nog Rotterdammers met slaapplaatsen zijn want de laatste trein terug is ook weer zoiets..
5 uur kan ik ook wel, met het nachtnet. Van Rotterdam naar Utrecht reizen duurt dan wel 2 uur maargoedquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om vijf uur 's ochtends gaat de eerste treinGrapje, om zes uur.
Zie: http://ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml
Oh, dat zou kunnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
5 uur kan ik ook wel, met het nachtnet. Van Rotterdam naar Utrecht reizen duurt dan wel 2 uur maargoed
heb je een tuin?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je altijd doen, ik schop sowieso niemand mijn huis uit om een bepaalde tijd of iets, maar plaats om er echt te slapen is er niet meer, dus dan zou je moeten doorhalen. En uit respect voor de mensen die wel willen slapen kan je dan ook alleen buiten zitten.
Dus nouja, mensen moeten zelf weten wat ze doen, maar ik moet nu echt nee gaan zeggen tegen slapers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |