quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:56 schreef Klinkerzusje het volgende:
Haha
Ik luister house, hardstyle ook soms, r&b enz maar ook nederlandstalig soms ook
goed hoor en met jou??quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoi KZ, hoe gaat het met jullie?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef Klinkerzusje het volgende:
Maar oke ik ga er nu echt vandoor, doei doei tot ooit
Mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben officieel ingeschreven voor ASW dus ik mag mijn OV en stufi houden.
Moet ik ook nog doen.quote:
Bij mij duurde het lang, mja dat ligt misschien aan die oude dingen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ruben zei dat hij hem al binnen een paar dagen binnen kreeg na zijn aanvraag.
Ja zou kunnen.. Maar kreeg je hem we voor september dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij mij duurde het lang, mja dat ligt misschien aan die oude dingen.
Nee, want ik mocht hem pas vanaf oktober gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja zou kunnen.. Maar kreeg je hem we voor september dan?
Wel voor oktober dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want ik mocht hem pas vanaf oktober gebruiken.
Handig. Misschien zijn ze eindelijk snel geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ruben heeft hem namelijk nu al, terwijl hij pas in september ingaat...
Want als ik hem al krijg voor september en er staat niet op wanneer hij ingaat, hoef ik misschien voor september geen maandkaart aan te vragen... Of is dat heel moeilijk te frauderen? ;9quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Handig. Misschien zijn ze eindelijk snel geworden.
Je moet je studentenreisproduct ophalen en waarschijnlijk staat dat er gewoon op. En als ze je kaart controleren weten ze dat sowieso.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Want als ik hem al krijg voor september en er staat niet op wanneer hij ingaat, hoef ik misschien voor september geen maandkaart aan te vragen... Of is dat heel moeilijk te frauderen? ;9
Maar als ik in september reis met dat ding, valt het toch niet op? Omdat de meeste studenten met hun OV beginnen im september.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet je studentenreisproduct ophalen en waarschijnlijk staat dat er gewoon op. En als ze je kaart controleren weten ze dat sowieso.
Dus jij denkt dat ze je kaart niet controleren, omdat er zoveel studenten reizen met een OV? Een conducteur controleert je kaart?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar als ik in september reis met dat ding, valt het toch niet op? Omdat de meeste studenten met hun OV beginnen im september.
Nee ze controleren wel, maar ik denk dat ze er snel over heenkijken dat het in oktober ingaat en niet in september, omdat de meeste Ov's ingaan in september.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze je kaart niet controleren, omdat er zoveel studenten reizen met een OV? Een conducteur controleert je kaart?
Dat betwijfel ik ten zeerste, aangezien ze ook controleren of je week of weekend hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee ze controleren wel, maar ik denk dat ze er snel over heenkijken dat het in oktober ingaat en niet in september, omdat de meeste Ov's ingaan in september.
Oke.. nouja ik kijk wel even als ik hem binnen heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste, aangezien ze ook controleren of je week of weekend hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke.. nouja ik kijk wel even als ik hem binnen heb.
Ik denk überhaupt sowieso dat je hem niet kunt activeren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke.. nouja ik kijk wel even als ik hem binnen heb.
überhaupt sowieso, sterke teksten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik denk überhaupt sowieso dat je hem niet kunt activeren.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
überhaupt sowieso, sterke teksten.
Heh..?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga maar weer eens 2 proefwerken nakijken, doe ik tenminste nog wat nuttigs
Ik ben enorm sterk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
überhaupt sowieso, sterke teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |