*kuch*quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
True, wij hebben ook vooroordelen over Duisters, Fransen, Ameikanen etc.
maar ik denk wel echt dat de gemiddelde Nederlander meer weet over Amerika dan andersom.
En ja, dat zal vast te maken hebben met kleine kutlandjes en zo... maar ook met opleiding en opvoeding.
Ze horen daar ook vaak niet meer dan alleen nieuws van binnen de landgrenzen. Alsof ze dom gehouden worden. maar tegenwoordig... hallo, internet, zelfontplooiing.... dom blijven is een keuze
(Zoals mijn keuze nooit de krant te lezen en nieuws te kijken)
Wij doen trouwens net alsof wij zoveel weten van Europa, maar dat valt voor de gemiddelde Nederlander echt vies tegen hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True, wij hebben ook vooroordelen over Duisters, Fransen, Ameikanen etc.
maar ik denk wel echt dat de gemiddelde Nederlander meer weet over Amerika dan andersom.
En ja, dat zal vast te maken hebben met kleine kutlandjes en zo... maar ook met opleiding en opvoeding.
Ze horen daar ook vaak niet meer dan alleen nieuws van binnen de landgrenzen. Alsof ze dom gehouden worden. maar tegenwoordig... hallo, internet, zelfontplooiing.... dom blijven is een keuze
(Zoals mijn keuze nooit de krant te lezen en nieuws te kijken)
Nee, want dat zijn boerenkinkels die nog nooit in de VS waren geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:33 schreef rival het volgende:
de 3 J's of nick en simon ofzo zijn in de VS voor de voice...
die kwamen ergens binnen en waren verbaast dat iedereenb ze kon.... iedereen heel geinteresseerd vroeg hoe het met ze ging e.d...
Die snapten de nepheid nog niet echt
Ja hallo, in Lorett de Mar dat soort vragen stellen. Daar komt dus al gemiddeld dommer volk en dan knippen ze er ook nog eens de meest hilarische stukjes uit. Het was een Nederlands programma en dat onderdeel was grappig genoeg voor de rest van Nederland om aan te tonen dat de meeste hier wel wat weten van landenquote:
Dat is idd misschien nog wel iets relaxter, maar het kan me allemaal niet boeien, ik vermaak me overal welquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het in amerika ook te fake. Dan het liefst zoals ze het in australie doen - wel vriendelijk zijn, maar niet de hele tijd in je aura hangen
Ik denk dat dat best meevalt, zonder chauvinistisch te willen klinken. Ik vind Nederlanders vaak erg geinteresseerd in andere culturen en zeker ook talen. Ze proberen er meestal wel iets van te maken in het buitenland. Moet ook wel, want wie spreekt er nou Nederlandsquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij doen trouwens net alsof wij zoveel weten van Europa, maar dat valt voor de gemiddelde Nederlander echt vies tegen hoor.
Jij denkt dat wij het enige land zijn met dats oort pulp-shows? Ik denk dat het nog veel erger kanquote:Ik heb altijd zoiets van, RTL4 en SBS6 zijn hier megagroot, hoe hoog ligt het niveau in NL als X-factor 12, Boer zoekt vrouw 45 etc de populairste programma's zijn, ik zou er nog niet naar kijken na een lobotomie.
Op volle toooooooooooooooooeeeeeeeeeeeereeeeeeeeen!quote:Maar Amerikanen zijn dom hoor, Ter land, ter zee en in de lucht anyone?.
Ja, ik ook hoor. Dus dat gaat hm niet worden. Gewoon fietsen, wandelen, skaten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
een een half jaar later betaalde ik nog steeds, maar ging niet meer.... en ik ken er zoveel
Dat was mijn allergrooooootste kritiek op (so shoot me) Sex & The City 2. Dat egdoe over sexualiteit en het niet ogen tonen van Samantha... en dan terug in Amerika op het strand neuken, LAND OF THE FREE!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
Wat ik ook wel irritant vind is dat gedoe alsof in Amerika alles kan, land of the free en zo. Nederland is veel vooruitstrevender. Het wordt ook best eens tijd dat ze een toontje lager gaan zingen gezien de miserabele staat van hun economie etc.
Ik ook hoor en new yorkers zijn wel okayer dan bijvoorbeeld texanen of mensen uit LA. Maar over het algemeen vind ik Amerikanen vaak enorme neppe blaaskakenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd misschien nog wel iets relaxter, maar het kan me allemaal niet boeien, ik vermaak me overal wel.
Morrissey had er een prachtig nummer overquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was mijn allergrooooootste kritiek op (so shoot me) Sex & The City 2. Dat egdoe over sexualiteit en het niet ogen tonen van Samantha... en dan terug in Amerika op het strand neuken, LAND OF THE FREE!
Flikker toch op man, dat land gilt al als er een blote tiet te zien is. Wat nou land of the free? Niks ruimdenkens aan!
Zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand al twijfelt tussen belangrijk schoolwerk of een dagje strand... dan zal de discipline niet al te hoog zijn
Alles is relatief, wat zijn als alles kan zien zien wij anders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
Wat ik ook wel irritant vind is dat gedoe alsof in Amerika alles kan, land of the free en zo. Nederland is veel vooruitstrevender. Het wordt ook best eens tijd dat ze een toontje lager gaan zingen gezien de miserabele staat van hun economie etc.
Ja dan pikken ze er ook echt de locatie uit wara de domste mensen komen... en dan selecteren ze ook nog eens de domste stukjes voor de TV sensatiequote:
dat bleek inderdaad uit het interviewquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, want dat zijn boerenkinkels die nog nooit in de VS waren geweest
Ik was op een feestje in een meat packing district ooit en daar stonden topless danseressen. Maar dan wel met een tepelsticker, want blote tieten mag wel maar een blote tepel niet. Lekker hypocrietquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was mijn allergrooooootste kritiek op (so shoot me) Sex & The City 2. Dat egdoe over sexualiteit en het niet ogen tonen van Samantha... en dan terug in Amerika op het strand neuken, LAND OF THE FREE!
Flikker toch op man, dat land gilt al als er een blote tiet te zien is. Wat nou land of the free? Niks ruimdenkens aan!
Zo klopt het.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon wel een positief is dat je daar gewoon mag zijn wie je bent, mits als je dus een beetje succesvol bent of iets leuks hebt.
Maar de Amerikanen die je op TV ziet zijn natuurlijk 100% willekeurig, die zijn WEL allemaal zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan pikken ze er ook echt de locatie uit wara de domste mensen komen... en dan selecteren ze ook nog eens de domste stukjes voor de TV sensatieMens wat was dat beschamend zeg.
Dat merken wij hier alleen al met onze vestiging in Amerika.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook hoor en new yorkers zijn wel okayer dan bijvoorbeeld texanen of mensen uit LA. Maar over het algemeen vind ik Amerikanen vaak enorme neppe blaaskaken
Ja, en die lui bij Jerry Springer zijn niet gecast en zo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja dan pikken ze er ook echt de locatie uit wara de domste mensen komen... en dan selecteren ze ook nog eens de domste stukjes voor de TV sensatieMens wat was dat beschamend zeg.
Het was niet op TV die scene die ik beschreef, dat was tijdens mijn vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar de Amerikanen die je op TV ziet zijn natuurlijk 100% willekeurig, die zijn WEL allemaal zo.
Hoor je wat je zelf zegt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |