abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98821503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
True, wij hebben ook vooroordelen over Duisters, Fransen, Ameikanen etc.
maar ik denk wel echt dat de gemiddelde Nederlander meer weet over Amerika dan andersom.
En ja, dat zal vast te maken hebben met kleine kutlandjes en zo... maar ook met opleiding en opvoeding.

Ze horen daar ook vaak niet meer dan alleen nieuws van binnen de landgrenzen. Alsof ze dom gehouden worden. maar tegenwoordig... hallo, internet, zelfontplooiing.... dom blijven is een keuze :P

(Zoals mijn keuze nooit de krant te lezen en nieuws te kijken :') )
*kuch*

Ken jij De Vakantieman nog?
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:35:07 #102
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_98821517
Ik vind het in amerika ook te fake. Dan het liefst zoals ze het in australie doen - wel vriendelijk zijn, maar niet de hele tijd in je aura hangen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:35:13 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98821523
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

True, wij hebben ook vooroordelen over Duisters, Fransen, Ameikanen etc.
maar ik denk wel echt dat de gemiddelde Nederlander meer weet over Amerika dan andersom.
En ja, dat zal vast te maken hebben met kleine kutlandjes en zo... maar ook met opleiding en opvoeding.

Ze horen daar ook vaak niet meer dan alleen nieuws van binnen de landgrenzen. Alsof ze dom gehouden worden. maar tegenwoordig... hallo, internet, zelfontplooiing.... dom blijven is een keuze :P

(Zoals mijn keuze nooit de krant te lezen en nieuws te kijken :') )
Wij doen trouwens net alsof wij zoveel weten van Europa, maar dat valt voor de gemiddelde Nederlander echt vies tegen hoor.

Ik heb altijd zoiets van, RTL4 en SBS6 zijn hier megagroot, hoe hoog ligt het niveau in NL als X-factor 12, Boer zoekt vrouw 45 etc de populairste programma's zijn, ik zou er nog niet naar kijken na een lobotomie.

Maar Amerikanen zijn dom hoor, Ter land, ter zee en in de lucht anyone? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_98821524
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:33 schreef rival het volgende:
de 3 J's of nick en simon ofzo zijn in de VS voor de voice...

die kwamen ergens binnen en waren verbaast dat iedereenb ze kon.... iedereen heel geinteresseerd vroeg hoe het met ze ging e.d...

Die snapten de nepheid nog niet echt :')
Nee, want dat zijn boerenkinkels die nog nooit in de VS waren geweest :')
Tap tap tap
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:35:52 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98821553
Wat typ ik trouwens weer uitermate slecht vandaag :') :@
Vast oververmoeide vingers :@ Ahum :9
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_98821561
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef Techno het volgende:

[..]

*kuch*

Ja hallo, in Lorett de Mar dat soort vragen stellen. Daar komt dus al gemiddeld dommer volk en dan knippen ze er ook nog eens de meest hilarische stukjes uit. Het was een Nederlands programma en dat onderdeel was grappig genoeg voor de rest van Nederland om aan te tonen dat de meeste hier wel wat weten van landen :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:36:23 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98821573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het in amerika ook te fake. Dan het liefst zoals ze het in australie doen - wel vriendelijk zijn, maar niet de hele tijd in je aura hangen
Dat is idd misschien nog wel iets relaxter, maar het kan me allemaal niet boeien, ik vermaak me overal wel :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:37:50 #108
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_98821619
Wat ik ook wel irritant vind is dat gedoe alsof in Amerika alles kan, land of the free en zo. Nederland is veel vooruitstrevender. Het wordt ook best eens tijd dat ze een toontje lager gaan zingen gezien de miserabele staat van hun economie etc.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:38:04 #109
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98821632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wij doen trouwens net alsof wij zoveel weten van Europa, maar dat valt voor de gemiddelde Nederlander echt vies tegen hoor.
Ik denk dat dat best meevalt, zonder chauvinistisch te willen klinken. Ik vind Nederlanders vaak erg geinteresseerd in andere culturen en zeker ook talen. Ze proberen er meestal wel iets van te maken in het buitenland. Moet ook wel, want wie spreekt er nou Nederlands :')

quote:
Ik heb altijd zoiets van, RTL4 en SBS6 zijn hier megagroot, hoe hoog ligt het niveau in NL als X-factor 12, Boer zoekt vrouw 45 etc de populairste programma's zijn, ik zou er nog niet naar kijken na een lobotomie.
Jij denkt dat wij het enige land zijn met dats oort pulp-shows? Ik denk dat het nog veel erger kan :D

quote:
Maar Amerikanen zijn dom hoor, Ter land, ter zee en in de lucht anyone? :').
Op volle toooooooooooooooooeeeeeeeeeeeereeeeeeeeen! O+
L'Amour menaçant:
pi_98821658
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef rival het volgende:

[..]

een een half jaar later betaalde ik nog steeds, maar ging niet meer.... en ik ken er zoveel :N
Ja, ik ook hoor. Dus dat gaat hm niet worden. Gewoon fietsen, wandelen, skaten. :) En voeding aanpassen. -O-
pi_98821670
Ja hoi.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:39:22 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98821680
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
Wat ik ook wel irritant vind is dat gedoe alsof in Amerika alles kan, land of the free en zo. Nederland is veel vooruitstrevender. Het wordt ook best eens tijd dat ze een toontje lager gaan zingen gezien de miserabele staat van hun economie etc.
Dat was mijn allergrooooootste kritiek op (so shoot me) Sex & The City 2. Dat egdoe over sexualiteit en het niet ogen tonen van Samantha... en dan terug in Amerika op het strand neuken, LAND OF THE FREE!

Flikker toch op man, dat land gilt al als er een blote tiet te zien is. Wat nou land of the free? Niks ruimdenkens aan!
L'Amour menaçant:
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:39:34 #113
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_98821685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is idd misschien nog wel iets relaxter, maar het kan me allemaal niet boeien, ik vermaak me overal wel :P.
Ik ook hoor en new yorkers zijn wel okayer dan bijvoorbeeld texanen of mensen uit LA. Maar over het algemeen vind ik Amerikanen vaak enorme neppe blaaskaken :)
pi_98821734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat was mijn allergrooooootste kritiek op (so shoot me) Sex & The City 2. Dat egdoe over sexualiteit en het niet ogen tonen van Samantha... en dan terug in Amerika op het strand neuken, LAND OF THE FREE!

Flikker toch op man, dat land gilt al als er een blote tiet te zien is. Wat nou land of the free? Niks ruimdenkens aan!
Morrissey had er een prachtig nummer over

America is not the world!! ^O^

America your head's too big, Because America, Your belly is too big. And I love you, I just wish you'd stay where you belong

In America, The land of the free, they said, And of opportunity, In a just and a truthful way.
But where the president, is never black, female or gay, and until that day,
you've got nothing to say to me, to help me believe

In America, it brought you the hamburger. Well America you know where, you can
shove your hamburger. And don't you wonder, why in Estonia they say, Hey you, you big fat pig, you fat pig, you fat pig

Steely blue eyes with no love in them, scan the World,
And a humourless smile, with no warmth within, greets the world.
And I, I have got nothing, to offer you
No-no-no-no-no, just this heart deep and true, which you say you don't need

See with your eyes, touch with your hands, please, hear through your ears, know in your soul, please. For haven't you me with you now? and I love you, I love you, I love you. And I love you, I love you, I love you.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98821738
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef rival het volgende:

[..]

als iemand al twijfelt tussen belangrijk schoolwerk of een dagje strand... dan zal de discipline niet al te hoog zijn :+
Zeg. :( Dat is niet terecht. :{w
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:41:00 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98821745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:37 schreef Ripley het volgende:
Alles is relatief, wat zijn als alles kan zien zien wij anders.

Ik vind het gewoon wel een positief is dat je daar gewoon mag zijn wie je bent, zeker als je dus een beetje succesvol bent of iets leuks hebt.

Kom hier aan met je nieuwe auto en je bent of een patser of het is een kutding, daar mag je nog gewoon blij zijn met wat je hebt en mensen doen gewoon normaal tegen je.

Elk land heeft zijn onhebbelijkheden, en ik zeg ook niet dat ik er meteen heen zou verhuizen hoor, maar ik denk dat als je er eenmaal woont, echt mensen leert kennen dat het allemaal niet zo verschillend is.

hier zoek ik ook mijn vrienden en bekenden uit en krijg ze niet via de TV opgedrongen :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:41:04 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98821750
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef Techno het volgende:

[..]

*kuch*

Ja dan pikken ze er ook echt de locatie uit wara de domste mensen komen... en dan selecteren ze ook nog eens de domste stukjes voor de TV sensatie :D Mens wat was dat beschamend zeg.
L'Amour menaçant:
pi_98821767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, want dat zijn boerenkinkels die nog nooit in de VS waren geweest :')
dat bleek inderdaad uit het interview ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:41:36 #119
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_98821772
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik was op een feestje in een meat packing district ooit en daar stonden topless danseressen. Maar dan wel met een tepelsticker, want blote tieten mag wel maar een blote tepel niet. Lekker hypocriet :)
pi_98821778
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon wel een positief is dat je daar gewoon mag zijn wie je bent, mits als je dus een beetje succesvol bent of iets leuks hebt.

Zo klopt het.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:41:57 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98821785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dan pikken ze er ook echt de locatie uit wara de domste mensen komen... en dan selecteren ze ook nog eens de domste stukjes voor de TV sensatie :D Mens wat was dat beschamend zeg.
Maar de Amerikanen die je op TV ziet zijn natuurlijk 100% willekeurig, die zijn WEL allemaal zo :').

Hoor je wat je zelf zegt? ;).
Get woke, go broke!
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:43:18 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98821856
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ook hoor en new yorkers zijn wel okayer dan bijvoorbeeld texanen of mensen uit LA. Maar over het algemeen vind ik Amerikanen vaak enorme neppe blaaskaken :)
Dat merken wij hier alleen al met onze vestiging in Amerika.
Die blazen enorm hoog van de toren, willen alles zelf regelen en doen en praten altijd alsof zij de besten zijn, want Amerika. :')

Mja. En nu doen wat je gevraagd wordt, wij zijn het hoofdkantoor.
Echt, dat vreselijke grootheidswaanzin gevoel van sommigen.
En het patriotisme kan ik ook niet zo uitstaan. In films ook vaak... Blech.
Oke, misschien dat wij soms iets meer trots mogen hebben, maar daar............. jech.
L'Amour menaçant:
pi_98821875
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja, en die lui bij Jerry Springer zijn niet gecast en zo? :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:43:48 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98821876
quote:

[..]

Maar de Amerikanen die je op TV ziet zijn natuurlijk 100% willekeurig, die zijn WEL allemaal zo :').

Hoor je wat je zelf zegt? ;).
Het was niet op TV die scene die ik beschreef, dat was tijdens mijn vakantie ;)
L'Amour menaçant:
pi_98821885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zeg. :( Dat is niet terecht. :{w
het zegt wel iets over discipline ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:44:12 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98821889
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, en die lui bij Jerry Springer zijn niet gecast en zo? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het was niet op TV die scene die ik beschreef, dat was tijdens mijn vakantie ;)
L'Amour menaçant:
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:44:17 #127
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_98821894
quote:

[..]

Ik vind het gewoon wel een positief is dat je daar gewoon mag zijn wie je bent, zeker als je dus een beetje succesvol bent of iets leuks hebt.
Ja, en dat valt dus enorm tegen. Je mag er inderdaad enorm patsen met geld, maar heel veel andere dingen worden daar juist veel minder geaccepteerd. Het is buitenkant, buitenkant, buitenkant zeg maar. En dat is leuk om een paar dagen te bekijken inderdaad, maar geef me verder maar gewoon het echte van Nederland :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:45:07 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_98821922
Ik ben nooit in Amerika geweest, toch lijkt het me een heerlijk land O+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_98821929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:44 schreef rival het volgende:

[..]

het zegt wel iets over discipline ;)
Het zegt iets over discipline ja maar beide situaties hebben toch een heel andere strekking. ;) En 1 geval zegt niets over alles m.b.t. mijn discipline.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:46:07 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98821966
quote:

[..]

Ach kom, daar mag je helemaal niet zijn wie je bent. Superveel regio's daar zijn nog zo conservatief en achtergesteld als de pest als het gaat om "zijn wie je bent".

quote:
Kom hier aan met je nieuwe auto en je bent of een patser of het is een kutding, daar mag je nog gewoon blij zijn met wat je hebt en mensen doen gewoon normaal tegen je.
Dat is idd wel een beetje de Nederlandse nuchterheid. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
L'Amour menaçant:
pi_98821977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het zegt iets over discipline ja maar beide situaties hebben toch een heel andere strekking. ;) En 1 geval zegt niets over alles m.b.t. mijn discipline.
mij hoef je nergens van te overtuigen hoor ;)
pi_98821989
Laatst was een kennis van mijn vader hier. Hij was ook een tijdje in Amerika geweest en hij vertelde dat een Amerikaan echt naar je toe kan komen van: "Heeey Mr. Dark, How áre you!? :D Terwijl het ze eigenlijk geen ruk kan schelen, dat is gewoon hun 'vriendelijkheid'.
pi_98822009
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:46 schreef rival het volgende:

[..]

mij hoef je nergens van te overtuigen hoor ;)
Nah ja, ik vond je opmerking niet terecht en daar kom ik graag voor op. :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:47:29 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98822027
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, en dat valt dus enorm tegen. Je mag er inderdaad enorm patsen met geld, maar heel veel andere dingen worden daar juist veel minder geaccepteerd. Het is buitenkant, buitenkant, buitenkant zeg maar. En dat is leuk om een paar dagen te bekijken inderdaad, maar geef me verder maar gewoon het echte van Nederland :)
Het scheelt ook wel in welke stad/staat je komt vind ik.
Ik vond bv de mensen in New Orleans een stuk echter en oprechter dan in New York.
Miami South Beach was echter helemaaaaaaal oppervlakkig :D maar dat was ook te verwachten.
L'Amour menaçant:
pi_98822042
Ik ben vorig jaar in Las Vegas geweest waar Amerikanen uit heel de VS komen, maar ook in het studentenstadje Flagstaff, in het wat armere Prescott, in het mega-rijke Scotsdale, in het weirde Roswell en zo nog tig andere plaatsen en plekken waar je Amerikanen in het wild kunt tegenkomen. Ik heb gepraat met arm en rijk, jong en oud, fabriekswerkers en studenten. Allerlei mensen dus. En zal ik je wat zeggen: Amerikanen zijn geen reet anders dan Nederlanders.

En dat 'He, how are you?' terwijl ze dat niet willen weten? Alsof wij willen horen dat de hond dood is en oma ziek als we vragen: 'He, hoe ist?'.
pi_98822076
ik was met mijn vader in gesprek in een pretpark in amerika en toen vroeg een Amerikaan of wij uit west europa kwamen.... het kan dus wel ;)

maar het gros wat ik heb ontmoet was idd wat je verwacht, oh amsterdam? the capital of europe.... yeah awesome everybody smokes there huh :7 (zoals iemand net al zei)
pi_98822097
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:

En dat 'He, how are you?' terwijl ze dat niet willen weten? Alsof wij willen horen dat de hond dood is en oma ziek als we vragen: 'He, hoe ist?'.
Meer het idee dat blijkbaar compleet vreemden kunnen doen alsof ze je al jaren kennen. En je noemt gelijk negatieve dingen op die je kan vertellen. Ik heb zelf het beeld van Amerikanen dat ze gewoon heel overdreven kunnen doen, zowel positief als negatief.
pi_98822117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nah ja, ik vond je opmerking niet terecht en daar kom ik graag voor op. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, ik ook hoor. Dus dat gaat hm niet worden. Gewoon fietsen, wandelen, skaten. :) En voeding aanpassen. -O-
lijkt me dus best terecht....
pi_98822134
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef rival het volgende:

[..]

[..]

lijkt me dus best terecht....
Het ging over mijn studie-opmerking. ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:51:44 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98822199
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Meer het idee dat blijkbaar compleet vreemden kunnen doen alsof ze je al jaren kennen. En je noemt gelijk negatieve dingen op die je kan vertellen. Ik heb zelf het beeld van Amerikanen dat ze gewoon heel overdreven kunnen doen, zowel positief als negatief.
Dat beeld had ik a.h.v. TV... en dat beeld is bevestigd tijdens de reis.
Evenals dat wat Rival net hierboven zij over Amsterdam the capitol of Europe.
En natuurlijk heeft ieder land z'n stereotypen en ook ieder land zijn bevestigende mensen en de mensen die het stereotype ontkrachten.
Mij viel echter op dat het gemiddelde van de mensen die ik daar gezien, gesproken heb... mijn vooroordeel bevestigden. Het werd niet slechter, het werd niet beter, het bleef.

Verder een goeie tijd gehad hoor O+
L'Amour menaçant:
pi_98822249
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als ik hoe ist vraag hoef ik ook niet te horen dat de hond puppies heeft gekregen en dat de buurmeid een tweeling heeft gekregen ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:53:14 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98822271
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben vorig jaar in Las Vegas geweest waar Amerikanen uit heel de VS komen, maar ook in het studentenstadje Flagstaff, in het wat armere Prescott, in het mega-rijke Scotsdale, in het weirde Roswell en zo nog tig andere plaatsen en plekken waar je Amerikanen in het wild kunt tegenkomen. Ik heb gepraat met arm en rijk, jong en oud, fabriekswerkers en studenten. Allerlei mensen dus. En zal ik je wat zeggen: Amerikanen zijn geen reet anders dan Nederlanders.

Dat dus ongeveer :).

Ik heb 2 jaar samengewoond met een Amerikaanse student, die was gewoon goed opgeleid, sprak 3 talen etc..

En idd, je moet eens een oprecht antwoord geven op "hoe is het met je?" dat verwacht ook niemand hoor :).
Get woke, go broke!
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:53:39 #143
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_98822296
Ik ga al een half jaar 3 to 5 x per week naar sportschool. Jeej voor ijzeren discipline! :+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_98822327
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:

Verder een goeie tijd gehad hoor O+
ik vond het geweldig O+
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:54:17 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98822331
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ik hoe ist vraag hoef ik ook niet te horen dat de hond puppies heeft gekregen en dat de buurmeid een tweeling heeft gekregen ;)
Ik 9 van de 10 keer wel.
Anders zeg ik gewoon "Hoi" en niet "Heeeeeheeeeeeey, jeeeeemig...hoe gaat het met JOU daaaaaan!!!" want dat is wel een beetje de NL variant van de overdreven USA begroeting.
L'Amour menaçant:
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:54:41 #146
141482 Q.
JurassiQ
pi_98822351
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga al een half jaar 3 to 5 x per week naar sportschool. Jeej voor ijzeren discipline! :+
Ja, maar jij bent gek. :{w
For great justice!
pi_98822355
quote:
bikkel!
pi_98822359
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb het over de manier hoe! Als jij heel enthousiast naar iemand toe gaat en zegt van: Heeey kerel, hoe is het? Dan ga ik er eerder vanuit dat je oprecht wilt weten hoe het met die persoon gaat. Details daargelaten. ;)
pi_98822397
quote:
Respect voor de discipline! Maar ik doe dat nooit van zn leven. Geen behoefte aan ook trouwens hoor.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:55:40 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_98822409
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef rival het volgende:

[..]

ik vond het geweldig O+
Ik vond echter NY een stuk minder boeiend dan ik gedacht had.
New Orleans daarentegen vond ik echt geweldig.
Orlando ... ja, dat was gewoon pretparken voor mij :D
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')