Ja, maar die kan je van tevoren bedenken, je route.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet altijd een doel hebben als ik wil wandelen of fietsen, een bestemming
Begin dan lekker daarmee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is nu dus ook het eerste plan. Zumba etc. beginnen pas in september weer, buiten de sportscholen om. Ik heb skates en een fiets.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het de VS is, en de good old US of A rules.
Dat snap ik, maar waar fiets ik dan naartoe? Naar de stad?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar die kan je van tevoren bedenken, je route.
En aanvulling daarop kan je kijken of je de route steeds sneller kan fietsenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar die kan je van tevoren bedenken, je route.
een een half jaar later betaalde ik nog steeds, maar ging niet meer.... en ik ken er zoveelquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uit ervaring, en niet alleen de mijne, blijkt dat je het gewoon na een tijdje niet meer doet als je alleen gaat (uitzondering heb je altijd natuurlijk). het is eerlijk gezegd geen moer aan om te doen, en als je dus niet de motivatie hebt van iemand die ook gaat voorspel ik dat het erg zonde van je geld is...
Het is een mooi land, jammer van de regering en een groot deel van de bevolking.....quote:
stippel een rondje uit waar je denkt ongeveer een uur (of anderhalf of watdanook) over te doen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waar fiets ik dan naartoe? Naar de stad?
Fixedquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is een mooi land, jammer van de regering en een groot klein deel van de bevolking.....
Maar dat geldt ook voor Frankrijk
Dat is toch gewoon je eigen keuze? Ik heb altijd goed gebruik gemaakt van mijn sportschoolabonnementenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uit ervaring, en niet alleen de mijne, blijkt dat je het gewoon na een tijdje niet meer doet als je alleen gaat (uitzondering heb je altijd natuurlijk). het is eerlijk gezegd geen moer aan om te doen, en als je dus niet de motivatie hebt van iemand die ook gaat voorspel ik dat het erg zonde van je geld is...
ja, natuurlijk is het je eigen keuze, maar alleen al op FOK! zijn er tientallen van dit soort verhalen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon je eigen keuze? Ik heb altijd goed gebruik gemaakt van mijn sportschoolabonnementen
als iemand al twijfelt tussen belangrijk schoolwerk of een dagje strand... dan zal de discipline niet al te hoog zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon je eigen keuze? Ik heb altijd goed gebruik gemaakt van mijn sportschoolabonnementen
Ja, maar het is een kwestie van kun je gedisciplineerd zijn. Misschien kan Venco dat wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, natuurlijk is het je eigen keuze, maar alleen al op FOK! zijn er tientallen van dit soort verhalen.
Amsterdam? O dat is dat land... ja... Holland is de hoofdstad toch? Iedereen rookt daar toch wiet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou kom je eigenlijk met dat soort lui eigenlijk altijd wel uit de problemen zodra je zegt dat je uit Amsterdam komt, want dat is koel. Heck, zelfs ik zeg wel eens (ja, IK) dat ik uit Amsterdam kom
Mee eens, in mijn omgeving zie ik ook niet anders. De eerste maand is het leuk, daarna verdwijnt de motivatie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef HeatWave het volgende:
ja, natuurlijk is het je eigen keuze, maar alleen al op FOK! zijn er tientallen van dit soort verhalen.
Ja, en misschien niet, vandaar de waarschuwing het is niet alsof ze het beslist adhv wat ik zeg hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar het is een kwestie van kun je gedisciplineerd zijn. Misschien kan Venco dat wel.
Ik vind het allemaal nooit zo raar. Wat weten wij nou van de VS? De hoofdsteden van de staten bijv? het is gewoon allemaal niet zo boeiend voor een yank wat de hoofdstad van een klein kutlandje in Europa is als je eigen staat al groter is dan heel Europaquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amsterdam? O dat is dat land... ja... Holland is de hoofdstad toch? Iedereen rookt daar toch wiet?![]()
Check!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ik heb een beetje een afkeer van de gemiddelde Amerikaan geloof ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is een mooi land, jammer van de regering en een groot deel van de bevolking.....
Maar dat geldt ook voor Frankrijk
True, wij hebben ook vooroordelen over Duisters, Fransen, Ameikanen etc.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nooit zo raar. Wat weten wij nou van de VS? De hoofdsteden van de staten bijv? het is gewoon allemaal niet zo boeiend voor een yank wat de hoofdstad van een klein kutlandje in Europa is als je eigen staat al groter is dan heel Europa.
En vooroordelen heeft elk volk over elk ander volk.
Wat houdt je tegen op te bokken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niet zoveel moeite met fake-interesse, ik vind het zelfs beter dan de "waarom kom jij op mijn terras zitten, kutklant, dan moet ik nog werken ook" houding in Nederland.
Ik ben gewoon in het verkeerde land geboren.
Ja dat gevoel heb ik in Amsterdam ook wel eens ja. Maar dat komt denk ik ook wel door de bergen irritante touristen. Kan me dan ook wel voorstellen dat je denkt "Flikker oooop".... maar hey, het is je baan. WERKEN JIJ!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niet zoveel moeite met fake-interesse, ik vind het zelfs beter dan de "waarom kom jij op mijn terras zitten, kutklant, dan moet ik nog werken ook" houding in Nederland.
Ik ben gewoon in het verkeerde land stad geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |