Werd ook eens tijd verdomme, halve wereld gezien maar mijn favoriete bestemming is er nog nooit van gekomenquote:
Je eet toch niet in je hotel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bed etc kan me aan mn kont roesten, als ik maar goed eten heb! En voldoende!
Hoe weet je dan dat het je favoriete bestemming is als dat er nooit van is gekomen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werd ook eens tijd verdomme, halve wereld gezien maar mijn favoriete bestemming is er nog nooit van gekomen.
Omdat het de VS is, en de good old US of A rulesquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het je favoriete bestemming is als dat er nooit van is gekomen?
Nou kom je eigenlijk met dat soort lui eigenlijk altijd wel uit de problemen zodra je zegt dat je uit Amsterdam komt, want dat is koel. Heck, zelfs ik zeg wel eens (ja, IK) dat ik uit Amsterdam komquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die pussies zullen wat beleven met 2 Mokum-gangsters.
ontbijt daar is voldoende voor de rest van de dagquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Genoeg te eten, ik ga naar de VS, dat moet wel goedkomen denk ik zo.
Super size me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:12 schreef rival het volgende:
ontbijt daar is voldoende voor de rest van de dag
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou kom je eigenlijk met dat soort lui eigenlijk altijd wel uit de problemen zodra je zegt dat je uit Amsterdam komt, want dat is koel. Heck, zelfs ik zeg wel eens (ja, IK) dat ik uit Amsterdam kom
Ik verwacht eigenlijk geen problemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou kom je eigenlijk met dat soort lui eigenlijk altijd wel uit de problemen zodra je zegt dat je uit Amsterdam komt, want dat is koel. Heck, zelfs ik zeg wel eens (ja, IK) dat ik uit Amsterdam kom
totdat je aankomt en steeds naar boven blijft kijken, daar herken je de toerist aanquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk geen problemen.
Er zal geen yank doorhebben dat ik toerist ben.
Ik zou er voornamelijk heel goed over nadenken, je moet echt een ijzeren discipline hebben wil je het volhouden, de meeste abo's verdwijnen na 2 maanden in de kast, maar je blijft wel dokken en je komt er lastig vanaf...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij de andere sportschool is het 36 euro + 50 euro inschrijfgeld.
I know, dat ga ik dus ook niet doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
totdat je aankomt en steeds naar boven blijft kijken, daar herken je de toerist aan
ja misschien liggen zo de prijzen bij jullie.... hier kan je voor minder dan 25 euro per maand onbeperkt sporten. (onbeperkt is dan ook echt onbeperkt)quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij de andere sportschool is het 36 euro + 50 euro inschrijfgeld.
Ja, daarom ben ik er eerder ook nog niet aan begonnen. Hoe korter het abo is dat je afsluit, hoe meer je per maand betaald. Dat is juist zo tricky. En ik ben nooit in een sportschool geweest dus geen idee hoe dat allemaal werkt. 1 keer per week zou te doen moeten zijn maar vriendin van mij vind het ook te duur dus daar kan ik sowieso niet op rekenen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou er voornamelijk heel goed over nadenken, je moet echt een ijzeren discipline hebben wil je het volhouden, de meeste abo's verdwijnen na 2 maanden in de kast, maar je blijft wel dokken en je komt er lastig vanaf...
Als er een sport is die je leuk vindt zou ik dat gaan doen, of iig met iemand samen gaan...
Ja, weinig opties he. Hoe groter de steden, hoe meer opties en dus goedkoper want er is meer concurrentie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
ja misschien liggen zo de prijzen bij jullie.... hier kan je voor minder dan 25 euro per maand onbeperkt sporten. (onbeperkt is dan ook echt onbeperkt)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als het klopt waar ik net achter kwam ga ik biefstuk met champagne eten!
Probeer eerst eens elke avond te wandelen/hardlopen/fietsen. Als je dat niet volhoudt kost het je in ieder geval niks, maar je bent wel bezig met bewegen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, weinig opties he. Hoe groter de steden, hoe meer opties en dus goedkoper want er is meer concurrentie.
Uit ervaring, en niet alleen de mijne, blijkt dat je het gewoon na een tijdje niet meer doet als je alleen gaat (uitzondering heb je altijd natuurlijk). het is eerlijk gezegd geen moer aan om te doen, en als je dus niet de motivatie hebt van iemand die ook gaat voorspel ik dat het erg zonde van je geld is...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik er eerder ook nog niet aan begonnen. Hoe korter het abo is dat je afsluit, hoe meer je per maand betaald. Dat is juist zo tricky. En ik ben nooit in een sportschool geweest dus geen idee hoe dat allemaal werkt. 1 keer per week zou te doen moeten zijn maar vriendin van mij vind het ook te duur dus daar kan ik sowieso niet op rekenen.
Ja ik zat met ook al te bedenken of ik uit eten zou gaan, kan er weer eens niemandquote:
Ja, dat is nu dus ook het eerste plan. Zumba etc. beginnen pas in september weer, buiten de sportscholen om. Ik heb skates en een fiets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Probeer eerst eens elke avond te wandelen/hardlopen/fietsen. Als je dat niet volhoudt kost het je in ieder geval niks, maar je bent wel bezig met bewegen.
Ja, daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uit ervaring, en niet alleen de mijne, blijkt dat je het gewoon na een tijdje niet meer doet als je alleen gaat (uitzondering heb je altijd natuurlijk). het is eerlijk gezegd geen moer aan om te doen, en als je dus niet de motivatie hebt van iemand die ook gaat voorspel ik dat het erg zonde van je geld is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |