quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze verkopen ook boeken, daar zitten beste pillen bij.
Heerlijk geslapen, airco aan, storm buiten en alle dieren binnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh! Nog een beetje kunnen slapen of ging het ook flink tekeer daar vannacht?
Thanx, Elies for President.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
Fip0
En een TT-edit, want pillen is leuker dan pi[llen
Da's mooi, een nieuwe keuken is fijn, zeker als er een oud, wit keukenblokje in staat met een rvs werkblad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze komen hier straks van de woningstichting om te kijken waar we voor in aanmerking komen.
En een afspraak maken voor het uitkiezen van een nieuwe keuken.
Waar je altijd zo lekker altijd van die statische schokken van krijgt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's mooi, een nieuwe keuken is fijn, zeker als er een oud, wit keukenblokje in staat met een rvs werkblad.
Even voor de zekerheid: als ik het NIET wil weten, dan mag je deze vraag negeren, maar wáárom en hoe krijg je in hemelsnaam statische sokken van een RVS aanrechtbladquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:41 schreef Greys het volgende:
Waar je altijd zo lekker altijd van die statische schokken van krijgt!
Ik weet niet of dat RVS is, maar je had vroegah altijd van die witte keukenblokjes met zo'n beetje gebobbeld 'ijzeren' aanrechtblad. Daar kreeg ik zelf altijd statische schokken van en zo ongeveer iedereen op mijn werk toenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: als ik het NIET wil weten, dan mag je deze vraag negeren, maar wáárom en hoe krijg je in hemelsnaam statische sokken van een RVS aanrechtblad
Die bedoel ik. Toen wij een nieuwe keuken kregen heb ik het blad gered van de stort. Nu heb ik er een oppottafel van gemaakt buiten, incl. stromend water. Schokken heb ik er nooit van gehad, dat beperkt zich vaak tot de stellingen bij AH.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat RVS is, maar je had vroegah altijd van die witte keukenblokjes met zo'n beetje gebobbeld 'ijzeren' aanrechtblad. Daar kreeg ik zelf altijd statische schokken van en zo ongeveer iedereen op mijn werk toenMaar misschien was dat geen RVS, weet ik waar ik over lul
Ik zag het alleen ineens voor me toen Pagan het over zo'n blokje had.
We cried ourselves to sleep last nightquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een enthousiaste terugzwaaitjes allemaal![]()
Wij zijn gisteren niet van de kaart geveegd, maar het onweerde toch wel zo heftig dat we alle stekkers eruit hadden en ik dus jullie niet kon verblijden met mijn vrolijcke aanwezigheid op internetzzzz
Als je boodschappen doet bij een andere winkel houd je meer geld over om dingen voor hondenshows te kopenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je boodschappen doet bij een andere winkel houd je meer geld over om dingen voor hondenshows te kopen.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nu moet je Soft Kitty voor me zingen. Ik ben er gewoon ziek van
AH heeft temninste een groot assortiment, bij de locale C1000 (kutkiloknaller) en de COOP grijp ik zo vaak mis, echt vervelend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Je moet ook geen boodschappen doen bij AH
Rotwinkel en veel te duur.
Volgens mij niet hoor, vooral niet als het al veel vaker gewassen isquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
Oh vraagje... ik was mijn beddengoed altijd op 60 graden maar nu vond ik het ineens een prettig idee om dat eens op 95 te doen. Komt het er straks als een zakdoek uit?
Kan best, doe ik ook wel eens af en toe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
Oh vraagje... ik was mijn beddengoed altijd op 60 graden maar nu vond ik het ineens een prettig idee om dat eens op 95 te doen. Komt het er straks als een zakdoek uit?
Of Peijnenburg peperkoek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef Greys het volgende:
Ik zou juist wel een AH dichter in de buurt willen hebben, in het durp zelf.
Gewoon voor bepaalde dingen die ik daar echt fijner/beter/lekkerder vind(dropijsjes
)
Zooooooo, beddengoed zit ook in de was
Onderlaken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig
Ik twijfelde alleen een beetje aan het eh.... dinges. Dat ding waar je op ligt dat om je matras heen gaat, of dat wel tegen 90 graden kon. Maar we zullen het zien
Nee hoor; no prob, mits katoenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
And they're losing control!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
They've got chiiiiiiiiiills they're multiplying
You're all I neeeeeeeeeeeeeeeeed oh yes indeeeeeeed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
You're the one that I want, Muis. Oeh oeh oeh
Hij kan er echt niet tegen. Binnen drie seconden begint ie te grommen en te bijten. En dat duurt tot ik klaar ben met het kammen. Het grappige is dat hij héél boos klinkt, maar verder alles heel zachtjes en zonder nageltjes doet. Erg impressive dusquote:
Oh die eerstequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Q, sterkte met je internetKut is dat altijd als het niet werkt ja.
Al die hondjes die op ikzoekbaas.nl een baas hadden van de week hebben dat nu ineens weer niet
Deze is ook weer beschikbaar:
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)1/edo-hammers-kampen
en deze had van de week ook een baas:
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)a-rijnmond-rotterdam
en nu ook weer niet.
Zijn dat dan mensen die het een dagje proberen en toch maar weer terug brengen ofzo?
Misschien dat het niet klikt met al bestaande dieren? Of mensen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Q, sterkte met je internetKut is dat altijd als het niet werkt ja.
Al die hondjes die op ikzoekbaas.nl een baas hadden van de week hebben dat nu ineens weer niet
Deze is ook weer beschikbaar:
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)1/edo-hammers-kampen
en deze had van de week ook een baas:
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)a-rijnmond-rotterdam
en nu ook weer niet.
Zijn dat dan mensen die het een dagje proberen en toch maar weer terug brengen ofzo?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef Oognip het volgende:
Wat een leuke foto's Elies
De kittens zijn hier zojuist gearriveerd en bang dat ze zijn!ze zijn gister pas gevangen dus nog niks gewend. Ze zitten nu nog in de bench om te wennen en zijn de hele tijd aan het blazen. Ik wilde ze net aaien, maar ze begonnen vet agressief te doen dus ik durf niet
![]()
Ja die eerste ziet er geweldig uit, maar da's een happertje.quote:
Ja, die ziet er wel leuk uitquote:
En het lastige is dat je soms echt niet kunt ontdekken waar het probleem zit. Wij hebben het ook af en toe (Planet, dus inmiddels KPN geloof ik). Rete-irritantquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Qwea het volgende:
Jezus. Smerige kut hoeren ziggo. Sinds de verhuizing idioot veel problemen. Nieuw modem gehad, nog meer ellende. Nu hoor ik 30MBps aan snelheid te hebben en kom ik godver niet boven de 0.50 MBps uit. Mike ziggo gebeld gisteren, ja server over capaciteit werd gefixed. Loop net naar de buren, die hebbben normale snelheid.
Internet sodemietert ook telkens weg. Ik haat echt ziggo
Ik keek ook niet voor Greesquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die ziet er wel leuk uitMaar minder leuk voor Boris denk ik
Ja dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien dat het niet klikt met al bestaande dieren? Of mensen.
You're too shy to conveeeheeey, meditaaaate my direeectionquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You're all I neeeeeeeeeeeeeeeeed oh yes indeeeeeeed.
If you're fiiiiiiiiiilled with affection
Ja, misschien moet ik me toch concentreren op de honden die een foto hebben waarop ze met een kat slapen. Hoewel, misschien is de kat dood, hebben ze hem eerst doodgebeten en zijn er toen lekker op gaan slapenquote:
Of is de hond doodquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
Ja, misschien moet ik me toch concentreren op de honden die een foto hebben waarop ze met een kat slapen. Hoewel, misschien is de kat dood, hebben ze hem eerst doodgebeten en zijn er toen lekker op gaan slapen![]()
Die Benji had gisteren ook een afspraak, dat is niet doorgegaan, toen was er nog iemand die niet te bereiken was en dan nog een gezin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk.
Maar misschien moeten ze het dan iets langer proberen dan een dagje
Misschien dat het 'gereserveerd' bij Chucky er ook weer af gaat
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
En nee, ik ga niet bellen. Ik wacht wel af
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik me toch concentreren op de honden die een foto hebben waarop ze met een kat slapen. Hoewel, misschien is de kat dood, hebben ze hem eerst doodgebeten en zijn er toen lekker op gaan slapen![]()
Prrrrrquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You're too shy to conveeeheeey, meditaaaate my direeection
...Feel your way... *winkwink*
tuduududududuudquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef Qwea het volgende:
Why this car is automatic, It's systematic, It's hydromatic,Why it's greased lightning!!!!!!!
We'll get some overhead lifters and four barrell quads oh yeahquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef Qwea het volgende:
Why this car is automatic, It's systematic, It's hydromatic,Why it's greased lightning!!!!!!!
Het is maar een kittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef Oognip het volgende:
Ik lees even niet mee, maar ik wil toch graag wat vragen
Dat rode kitten heeft een dik plakaat schijt aan z'n pootmaar als ik hem wil pakken gaat ie blazen. Zal ik het maar laten zitten of heeft iemand hier een vet goed idee?
UH UH UH UH UH UHquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We'll get some overhead lifters and four barrell quads oh yeah
Keep talking whoo keep talking
Nou, het probleem zit hier gewoon in dat kutmodem van hunquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het lastige is dat je soms echt niet kunt ontdekken waar het probleem zit. Wij hebben het ook af en toe (Planet, dus inmiddels KPN geloof ik). Rete-irritant
Neem een uurtje de tijd om 'm wat te laten wennen. Niet bang zijn, maar gewoon vastberaden edoch niet intimiderendquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef Oognip het volgende:
Ik lees even niet mee, maar ik wil toch graag wat vragen
Dat rode kitten heeft een dik plakaat schijt aan z'n pootmaar als ik hem wil pakken gaat ie blazen. Zal ik het maar laten zitten of heeft iemand hier een vet goed idee?
Ik weet serieus nu al niet meer over welke leukerd van gisteren we het nu hebben, het duizelt me een beetjequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb je nog naar die stichting een mail gestuurd Greys? van die leukerd van gisteren
Arme Boorquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben Boor ook voor tante Elies even gaan borstelen, moment
Ow ja die is wel erg leuk, beetje border terrier achtigquote:
Spanjeequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ja die is wel erg leuk, beetje border terrier achtig
Maar die zit weer in Griekenland ofzo he? Whyyyyyyyyyyyyy
Ja jongens. nu het out in the open isquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet serieus nu al niet meer over welke leukerd van gisteren we het nu hebben, het duizelt me een beetje![]()
En Hara is stad en land aan het afbellen, dus ik hoef eigenlijk niemand meer te mailen of bellen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja jongens. nu het out in the open is, ik heb net over Alfred gebeld
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Ze gaat er een kat bij ingooien voor me
Hopen dat ie hem niet opvreet.
Zo raar om die gesprekken te voeren alsof het mijn beesten zijnAl zeg ik zelf nooit mijn, ik heb het over 'deze situatie' en 'dat huishouden' e.d.
Eens met haar, laat maar eeeeeventjes wennen eerst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou dat kitten als ie al zo bang is zeker niet meteen schoon gaan lopen maken
Je kan echt ALLES met hem doen hèquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Greys het volgende:
Waddajadoewinnnnnnnnnnnnn...
[ afbeelding ]
Oh, lekkerrrrrrrr
[ afbeelding ]
quote:
Maar, ik zal even eerlijk zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Spanjee
Mailtje sturen http://sphoek.com/adop.html ze geven daar erg goede info hoor, en willen vast ook wel voor je testen met kattenJe kan altijd vragen of die eerst in de opvang kan
Zelfs ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die vond ik echt het allerleukst van allemaal
Ja ik heb hem daar ook echt niet vast ofzo. Fototoestel in ene hand, borstel in andere, hij vindt het lekkerquote:
Hij ziet er een beetje uit als ehm... een mongooltjequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die vond ik echt het allerleukst van allemaal
Wil je nog steeds niet ruilen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb hem daar ook echt niet vast ofzo. Fototoestel in ene hand, borstel in andere, hij vindt het lekker
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ziet er een beetje uit als ehm... een mongooltje
Maar daardoor is hij wel heeeeeeel erg cute ja
Ze wist niet of ze vandaag nog tijd had, en ik ben zelf straks tot 18.00 niet meer bereikbaar dus denk dat het morgen wordt. Nou ja, i.i.g morgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Arme kat die bij Alfred moetKrijg je vandaag nog bericht daarover?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:14 schreef ElisaB het volgende:
Geen plaatjes meer posten hoor
Linkjes is oke (ik klik niet), maar van zielige foto's word ik meteen zo sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dat is mijn onderbroek nietquote:
Boh dan ben ik kenfjoesd hoe de foto in elkaar zit!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is mijn onderbroek niet![]()
Ik heb er wel zo eentje, maar dit is het hempie er van![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef Muis006 het volgende:
Oh dat is shirt en geen huid daar rechts?
See no evil hear no evil; the one woman show
Roze, wit, zwart en een oranje-zalmachtig iets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik snapte m meteen goed![]()
Maar het lijkt roze op de foto, niet oranje, oranje is lelijk
Ik snap hem!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
Oranje met panter, kinky 'ey?
En dat strakke hempie zit idd in mijn broek gefrot () en daar overheen een wit (godzijdank niet doorschijnend) dikker losser hempie. Dat witte is op de foto (ik zit in een onmogelijke puhzisjun) omhoog geschoven een stukkie, dus je ziet broek, stukkie onooglijk hempie dat normaal toch niemand ziet
en dan nog een stukkie wit shirtje en een beetje camera band. Sneppu?
Tis niet oranje zalm maar zalmroze natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Roze, wit, zwart en een oranje-zalmachtig iets.
Het wordt er zo niet beter op zeker?
Ik vind t zo mooi dat het grijs van de brug gewoon helemaal opgaat in het water en de luchtquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zonnig Maastricht is toch aantrekkelijker
I like to state the obviousquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh!
Tis wel gewoon droog hoor, en ook nog benauwd, ik heb mn jas uitgedaan en bij Chico in de buggy gemikt net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |