Inlog denk 2 werkdagen en als je dan ook het aanvraagformulier van je VOG naar ze hebt gestuurd kan je als je jezelf op beschikbaar zet ingezet worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen van EW, hoe lang duurt het ongeveer tot je je inloggegevens hebt, en hoelang duurt het dan nog voor je eerste rit?
Ze halen en brengen je altijd van/naar Mantgum. Vanaf daar ben je zo in Leeuwarden.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef RTS91 het volgende:
Twee ritjes voor morgen. Touran en een Partner. Moet ook naar Wieuwerd. Fijn om daar weer weg te komen, of brengen ze je vanaf daar nog naar een station?
De snelheidsduivel in z'n Caddy.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ze halen en brengen je altijd van/naar Mantgum. Vanaf daar ben je zo in Leeuwarden.
Ik mag in een A4 Avant (automaat) van Assen naar Nijmegen, ook zeer vervelend.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef Chapelle het volgende:
Morgen onder andere een fijne s60, ritje van 1,5 uur
Ah oke prima, dat scheelt al. Moet richting Meppel voor m'n tweede rit dus een lift naar Sneek zou nog fijner zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ze halen en brengen je altijd van/naar Mantgum. Vanaf daar ben je zo in Leeuwarden.
Gezellig met George in de auto?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag in de Spaanse Polder gewerkt, was wel gezellig weer
Ik ook, en nog mooier, ik ga 6 augustus voor 2 weken op vakantie dus ik krijg halverwege m'n vakantie salaris gestortquote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef Mallet het volgende:
Zie net dat ik op 27,25 uur zit voor deze maand. Het is 4 juli.
Ik kan niet wachten tot augustus wanneer ik 22 word. Dan gaat het loon ineens een stuk omhoog i.p.v. de gebruikelijke 50 cent.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook, en nog mooier, ik ga 6 augustus voor 2 weken op vakantie dus ik krijg halverwege m'n vakantie salaris gestort
Dat heb ik in oktober inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot augustus wanneer ik 22 word. Dan gaat het loon ineens een stuk omhoog i.p.v. de gebruikelijke 50 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |